Shell poleringshal/maskine i Kruså
Fra : Jan Tønder

Dato : 23-09-04 20:32

Hej Gruppe.

Shell i Kruså tilbyder vask og efterfølgende polering til kr. 115, og det
lyder jo ret fristende. Er der nogen der har erfaring med en sådan
poleringsmaskine - er resultatet ok?

På forhånd tak for evt. svar

Mvh Jan T

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 20:47

"Jan Tønder" <jan-tonderFJERNDETTE@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.
>
> Shell i Kruså tilbyder vask og efterfølgende polering til kr. 115, og det
> lyder jo ret fristende. Er der nogen der har erfaring med en sådan
> poleringsmaskine - er resultatet ok?

Jeg så en gang en tysker køre sin mercedes ind til polering. Det så meget
sjovt ud med alle de strimler der tæsker løs på bilen, men jeg ikke sikker
på at JEG turde køre den der ind.
Det jeg er bange for et hvis strimlerne vikler sig rundt om spejle at de så
river dem af.
Men resultatet så nu ganske godt ud på hans mercer.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 23-09-04 21:54

> [...]
>
> Shell i Kruså tilbyder vask og efterfølgende polering til kr. 115, og det
> lyder jo ret fristende. Er der nogen der har erfaring med en sådan

Shell her i byen har det også. Og min personlige oplevelse er, at jeg aldrig
tidligere har set en så flot (skinnende) lak, efter en bilvask. Jeg har
Falck-abo og der sparer man en bunke, for vasken er dyr nok. Jeg kan kun
anbefale dig at prøve og så se om det er noget du efterfølgende vil gi'
ekstra for.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : phk

Dato : 24-09-04 08:58

> Shell her i byen har det også.

Tønder? Eller er det dit eftermanv?

--
Per, Esbjerg

Fra : Andersen

Dato : 24-09-04 12:29

">
> [...]
> Livet er for kort til lange overhalinger
>
> Ja.. bilen bliver rigtig flot af det... Men vil dog fraråde at køre sin
bil derind hvis den har "skarpe" kanter.. en jeg kender havde en Escort Stc.
der skete det at omkring dørene blev lakken slidt af.!!!! Ikke særligt
smart... Men har selv kørt min mondeo i flere gange og fået et udemærket
resultat.

Men der er jo en grund til at der ikke er mange af disse maskiner tilbage...
På en Station i næstved bliver vaskehallen med polering ikke brugt mere til
biler.. den bliver brugt til lagerplads... såååå.. shell har nok fået for
mange vaskeskader med denne maskine.

På nogle biler virker den.. andre ikke.!

Andersen