Jubbiiiii
Fra : Karina Nielsen

Dato : 23-09-04 19:36

Hej gruppe,

kan det virkelig passe, at Perle kan mærke at jeg har smidt manden ud? I
aftes da jeg gik i seng hoppede hun pænt op og lagde sig på sengen sammen
med mig og skulle bare kæles - det plejer hun ellers aldrig at gøre.

Er der nogle af jer der har prøvet at have en kat der ikke kunne fordrage
jeres kæreste? Har tænkt på om han måske havde gjort hende noget siden hun
ikke kunne lide ham:( Men nu er han i hvert fald væk!

Karina

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-09-04 19:39

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> aftes da jeg gik i seng hoppede hun pænt op og lagde sig på sengen sammen
> med mig og skulle bare kæles - det plejer hun ellers aldrig at gøre.

Det kan der ikke være nogen tvivl om nej...

> Er der nogle af jer der har prøvet at have en kat der ikke kunne fordrage
> jeres kæreste? Har tænkt på om han måske havde gjort hende noget siden hun
> ikke kunne lide ham:( Men nu er han i hvert fald væk!

Ja, endda en som var "dum" nok til at spørge hvem jeg holdt mest af
hende eller katten... Hun smækkede godt nok med døren da hun gik... *GG*

Siden dengang har det været den første test. Hvad siger katten ?? De
tager sjældent fejl...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Karina Nielsen

Dato : 23-09-04 19:43

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kan der ikke være nogen tvivl om nej...

Tænkte det nok:) Det er min Perle;)

> Ja, endda en som var "dum" nok til at spørge hvem jeg holdt mest af
> hende eller katten... Hun smækkede godt nok med døren da hun gik... *GG*

Han spurgte mig om det samme på et tidspunkt, men han vidste at Perle kom
før ham*gg* Det var nu ikke derfor jeg smed ham ud....

> Siden dengang har det været den første test. Hvad siger katten ?? De
> tager sjældent fejl...

Den må jeg huske til næste gang der kommer en fyr ind i mit liv:)

Karina

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-09-04 22:22

"Karina Nielsen" <dsl154563@nospamvip.cybercity.dk> writes:

> Den må jeg huske til næste gang der kommer en fyr ind i mit liv:)

Det skal dog retfærdigvis med, at der kan gå mere end 10 minutter
før katten accepterer nye mennesker

Men også at folk som ikke kan lide katte oftest ikke kan det fordi de
er meget selvstændige væsner og ikke lige sådan kan styres som f.eks.,
en hund.
Har et eller andet sted (tror jeg nok) en tekst som en skrev om emnet
som også blev postet her i gruppen. Men det er længe siden vistnok i
første ½ år af år 2000. Så det kan nemt tage lidt tid af finde den,
prøvede på googlegroups men den var ikke lige der..

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-09-04 11:43

On 2004-09-23 23:22:07 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid> said:

> [...]
> første ½ år af år 2000. Så det kan nemt tage lidt tid af finde den,
> prøvede på googlegroups men den var ikke lige der..

Du tænker på den her ikke: http://kortlink.dk/google/bhm

Jeg mener, at jeg også har postet den fulde artikel på et tidspunkt,
men den ka' jeg altså ikke hitte
--
Knus fra Ann R

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-09-04 13:34

Ann Rudbeck <webmaster@fjerndettesiamis.com> writes:

> Du tænker på den her ikke: http://kortlink.dk/google/bhm

Just præcis

> Jeg mener, at jeg også har postet den fulde artikel på et tidspunkt,
> men den ka' jeg altså ikke hitte

uha det kan jeg ikke lige huske, men jeg tror da nok at det var
længere det jeg gemte i sin tid...

Og da jeg nogenlunde ved hvornår det var, skulle det også kunne lade
sig gøre at finde den igen (håber jeg). Men det kræver jo så bare også
at jeg får tid til at lede efter den i "rodet"

Fra : Bj@arne

Dato : 29-09-04 13:46

Tjahh noget rigtigt er der måske i artiklen.... men man skal ikke altid tro
på hvad man læser.
Jeg ønsker en hund som er veldresseret og som lystrer
Jeg kan godt lide katte netop fordi de er så selvstændige(og så holder de
mus og rotter fra døren)
Jeg kunne aldrig drømme om at bruge mit liv på en kone som siger:"Tihihihi -
det synes jeg også" Det giver mig PIP. Så jeg synes jo ikke rigtigt at jeg
passer ind i artiklen.
Hilsen Bjarne

Fra : Bj@arne

Dato : 29-09-04 13:38

Måske man i højere grad skal følge sin menneskelige intuition end kattens.
Man er ifølge mig ude på et skråplan hvis man synes at et dyr skal være med
til at afgøre om man skal være sammen med en mand/kvinde eller ej.
Det lyder mistænkeligt meget som situationen med manden som møder en enlig
mor og skal accepteres af barnet. Bortset fra at et Barn ligesom er et
MENNESKE
Hilsen Bjarne

Fra : AEK

Dato : 23-09-04 22:12

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse

> Siden dengang har det været den første test. Hvad siger katten ?? De
> tager sjældent fejl...

Der har været to fyre i liv siden siden januar.
X var jeg ret glad for, men vidste, at det blot var en periode i mit liv.
Oscar kunne IKKE lide ham ! X gjorde ellers alt for at fedte sig ind hos
Fedeberg - men intet at gøre.
En morgen kom X springende ind i sengen : Jubiiii, Oscar vendte mig ikke
ryggen til mig, da vi mødtes i entreen......

Y var Oscar tilgengæld glad for - men ham gad jeg ikke.....

Pigerne elsker alle Men Oscar.....ja, han er straks sværere.

Men en ting er sikker : Kan en kæreste ikke acceptere mine katte - så skal
jeg nok vise ham yderdøren

/ Anya og de lokale gangstere.....

Fra : Jane

Dato : 25-09-04 09:24

Karina Nielsen skrev i <news:civ51j$1rl2$1@news.cybercity.dk>:

> Er der nogle af jer der har prøvet at have en kat der ikke kunne
> fordrage jeres kæreste?

Jeg har oplevet at min kat ikke kunne fordrage min bedste veninde.
Hun var flink havde aldrig gjort katten noget og havde selv en
dejlig kat som ikke var sur på mig, men hvis min kat så min ven
fra anden sal i vindueskarmen kunne hun hvæse, det samme bare
ved lyden af hendes navn "Mette".

Jane - har en kæreste som katten kan lide
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk