Forsikring og registrering
Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 23-09-04 17:33

Vi kom lige til at snakke om et "problem" som i måske kan hjælpe med.

Hvis min samlever og jeg køber en bil - og indregistrere den i mit navn, kan
man så forsikre den i min kærestes navn? Vi har alle hus, inbo osv.
forsikringer sammen i samme selskab, men bilen bliver indregistreret i mit
navn og forsikringen tegnet i kærestens - kan man det?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-04 17:35

Lenn Lauridsen telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> inbo osv. forsikringer sammen i samme selskab, men bilen bliver
> indregistreret i mit navn og forsikringen tegnet i kærestens - kan

Ja. Bare noter hende, som bruger...
Men hvis det er fordi, at han har bedre præmie end dig, så prøv evt. om ikke
du kan komme ind på samme trin... Det kom min kone - daværende kæreste - for
nogle år siden.

Hvis I så skulle gå hver til sit, har du pludselig fået en bedre præmie...

--
Mvh. Morten Fruergaard