PC <> T610 software
Fra : Mythos

Dato : 23-09-04 16:13

Hej i gruppen

Jeg har en T610 og vil gerne i kontakt med den fra min pc, til formålet har
jeg et usb kabel. Jeg troede en gang at det var kablet der var noget galt
med, men andre kan godt bruge det, men jeg kan ikke selv få forbindelse til
telefonen.
Hvad bruger i af software på pc'en til at få kontakt ?
Jeg har prøvet den software der er på SE's egen hjemmeside, og jeg har
prøvet noget fra http://www.myt610.net/ men lige meget hjælper det.
Jeg har også skiftet rundt mellem alle de usb porte jeg har, det giver
heller ikke noget resultat.
Kan nogen fortælle mig hvad pokker det er jeg gør galt ?

Kim Larsen

Fra : Anders

Dato : 23-09-04 17:08

Hvad med at købe dig en USB BT dongle istedet for...
De koster ca. 200 + porto..

/Anders

Fra : Pipeline

Dato : 23-09-04 20:46

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke noget resultat.
> Kan nogen fortælle mig hvad pokker det er jeg gør galt ?

Jeg havde også problemer med at få forbindelse med min T630. Her er hvad jeg
gjorde:
Først og fremmest skal Mobile Phone Monitor være installeret. Genstart PC'en
efter installation. Når det er gjort, skal du i Mobile Phone Monitor (som
ligger som ikon i Kontrolpanelet) sørge for at den COM-port du har sat
kablet i, er aktiveret. Du kan i Enhedhåndtering under Porte, se hvilken
port dit kabel sidder i. Genstart igen. Så skulle det virke (det gjorde det
hos mig). Hvis det stadig ikke virker, så prøv at installere FloAt's Mobile
Agent eller Sony Ericsson's Communications Suite. Genstart igen efter
installation. De skulle kunne "kickstarte" forbindelsen.
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Mythos

Dato : 23-09-04 23:51

> [...]
> Agent eller Sony Ericsson's Communications Suite. Genstart igen efter
> installation. De skulle kunne "kickstarte" forbindelsen.

Nu fik jeg det til at virke, men på underlig vis. Da jeg havde installeret
det forskellige, fandt jeg ud af at det var com6 jeg skulle bruge, som du
beskrev. Men, det virkede ikke, jeg kæmpede så frem og tilbage, så opgav
jeg. Men, jeg ville nu prøve en anden usb adresse, så jeg forsøgte mig med
com5, og bingo, det virkede.
Så tak for opskriften der førte til at jeg nu selv kan herske over min
mobil.

Kim Larsen