Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70 eller Canon 20D...?
Fra : Jane M. :o)

Dato : 23-09-04 13:48

Hvilket af ovenstående er det bedste valg?

Har læst diverse tråde, men udfra dem ser jeg nok mest EOS300D sammenlignet
med køb af D70 - hvad hvis man sammenligner D70 med 20D, hvilket er så
bedst?

Mvh jane

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-04 14:04

Jane M. wrote:
> Har læst diverse tråde, men udfra dem ser jeg nok mest EOS300D sammenlignet
> med køb af D70 - hvad hvis man sammenligner D70 med 20D, hvilket er så
> bedst?

Det kommer vel an på hvad du vil.

Personligt ville jeg vælge 20D da jeg har en masse Canon i forvejen.
20D har ganske imponerende lav støj i de højere iso-indstillinger, samt er en
del hurtigere.
Tilbehørsprogrammet er i øvrigt imho bedre til Canon end til Nikon.

Men, det skulle da undre mig hvis der ikke snart dukker noget
efterfølger til D100 op der ikke er mindst lige så godt som 20D :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : [HCS] 4000