NB køling på Abit IC7-G
Fra : Ole Møller Christens~

Dato : 23-09-04 11:28

Hey

Jeg er ved at prøve på at gøre min computer så støjsvag som muligt, og
derfor kunne jeg godt tænke mig at udskifte min aktive køling på
NorthBridge'en med en passiv, da den larmer som en mindre lufthavn.
Så ville jeg bare høre, om der var nogle her inde, der havde erfaring
med dette. Er det besværligt, og giver en passiv køler nok køling til
NB'en?

På forhånd tak
Ole Møller Christensen

Fra : Ulrik Løye

Dato : 26-09-04 09:07

"Ole Møller Christensen (slet 3BDR7)" <o.m.c@3BDR7mail.tele.dk> wrote in
message news:10959354170.928805295840327@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Så ville jeg bare høre, om der var nogle her inde, der havde erfaring
> med dette. Er det besværligt, og giver en passiv køler nok køling til

Den kan sagtens klare sig med passiv køling. Blæseren er kun sat på så os
der køber den får det indtryk at den er død hurtig. Det er lidt ligesom med
GPU kølingen... jo mere hidsig den ser ud jo hurtigere må kortet ko være !?

/u