Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra 20D + 100-400IS
Fra : Morten Wartou

Dato : 23-09-04 08:40

Halløj!

Er der nogen der har nogle billeder taget med <subj.>? Helst ved 100 og 400
mm, men også gerne nogen imellem. Helst fuld størrelse - send gerne pr.
ebrev til 20d elefantnæsen wartou punktum dk.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-09-04 11:23

> [...]
> mm, men også gerne nogen imellem. Helst fuld størrelse - send gerne pr.
> ebrev til 20d elefantnæsen wartou punktum dk.

Jeg har en del (dog resized) fotos taget med et 20D - dog primært med et
24-70 2.8L / 50mm 1.4 / 75-300 på http://rosenauer.dk .. der kommer uden
tvivl flere i fremtiden :) .. ved ikke om det kan hjælpe dig ?- hvis du er i
KBH og vil teste det med en 100-400IS er du velkommen!

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-09-04 11:31

rosenauer.dk wrote:

> [...]
> kommer uden tvivl flere i fremtiden :) .. ved ikke om det kan hjælpe
> dig ?- hvis du er i KBH og vil teste det med en 100-400IS er du

Tak for tilbudet. Men jeg overvejer at købe 20D og en 100-400, jeg ville
bare vide om det var tosset. Men jeg har fået læst nogle anmeldelser af den,
så jeg tror bare jeg hopper ud i det. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : rosenauer.dk

Dato : 23-09-04 11:36

> [...]
den,
> så jeg tror bare jeg hopper ud i det. :)

Selvom jeg ikke har fået brugt mit 20D så meget endnu - og ikke har en
100-400 (endnu!) så tror jeg ikke du går galt i skoven :) - vend gerne
tilbage med et review af kombinationen!

/Martin - http://rosenauer.dk