On Sun, 26 Sep 2004 12:44:25 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:
>Det mener jeg heller ikke men jeg mener at hvis man ikke kan overkomme at
>besøge hjemmesiden en gang imellem så er det nok ikke et selskab for en.
Nu bliver det til en gang imellem? Jeg kender nu til folk der er
kunder hos Telmore, som jeg tror aldrig selv har været forbi
hjemmesiden. Andre har tilmeldt dem, og de er blevet tilmeldt
automatisk optankning. Hvad skulle grunden være til at besøge
hjemmesiden, når nu det passer sig selv?
>Har jeg iøvrigt sagt det skal være hver dag? Næppe
Jeg har skrevet
>at hver 2-3 er længe rigeligt og sikkert også mindre ofte hvis man har
>et nogenlunde stabilt forbrug.
2-3 dage er stadig for ofte for Hr. og fru Danmark. 1 gang om ugen er
også. Jeg tror sådan set slet ikke de er interesserede i at bruge tid
på det, det skal bare passe sig selv (og det gør det jo også, hvis man
er tilmeldt automatisk optankning).
>> Det er der mange ting der gør. Mange bække små... Jeg (og mange andre)
>> har da andre ting at bruge tiden på, end at sidde og logge ind hver
>> eneste dag (til ingen verdens nytte i mine øjne).
>
>Igen... hvem har skrevet hver dag?
Du skrev:
|Det er et spørgsmål om, at tjekke den en gang hver dag eller hver 2-3
|dag.
Om der er tale om hver dag, eller hver 2. eller 3. dag - det ændrer
ikke på noget - det er ALT for tit for Hr. og fru Danmark (og for mig
i øvrigt), og det er jo heller ikke nødvendigt!
>> I øvrigt, så kræver det for nogle en del, at gå ind i soveværelset,
>> støve den gamle PC af, tænde den, vente på den starter op,tilslutte
>> PCen telefonstikket, koble på nettet med det gamle modem, finde Telmores
>> hjemmeside, finde password og brugernavn frem fra gemmerne, logge ind,
>> tjekke saldo, osv. osv. Hvorfor egentlig gøre dette, man får jo netop
>> besked pr. SMS (og mail i øvrigt).
>
>Måske man burde træde ind i den digitale verden så? modem.. støve pc
>af... så er man ikke moden til den slags teknologi.
Sludder og vrøvl - jeg kender til flere der har Telmore uden at have
PC hjemme, og det fungerer fint. Deres liv fungerer i øvrigt også
fint.
>Hjemme hos mig (jeg siger ikke det skal være sådan eller at alle har det
>sådan) er min PC tændt hele tiden når jeg er hjemme. Den er mit musik
>alter, mit informationscenter, jeg tjekker nyheder, tv-guide for hvad der
>kommer og bruger den i det hele taget til _alt_ hvad der måtte være
>muligt. Den er næsten 100% støjsvag efter en seriøs gang modding og
>stilren at se på, fylder ikke alverden og er tilkoblet nettet via ADSL.
Jeg bruger også mit udstyr meget, men jeg ved ikke helt hvad det har
med sagen at gøre - jeg synes du kører lidt af sporet.
>For mig er det nemt. Men hvis man netop er typen der har en PC som du
>siger i soveværelset, fuld af støj fordi den bruges sjældent og med en
>hardware der var state-of-the-art i 1998 så tror da pokker folk ikke
>gider tjekke hjemmesider og i det hele taget bruge nettet aktivt - så gad
>jeg sq heller ikke.
Nogle har ikke behov for det, og du kan sagtens være kunde hos Telmore
uden at skulle logge ind hver dag (eller hver 2. eller 3. dag).
>Hvis disse folk købte en moderne PC og kom på ADSL så skal de nok blive
>mere aktive på den front. Jeg behøver bare se på mine egne forældre
>efter de fik en nyere PC og kom på ADSL - de bruger den hver dag - aktivt.
Det samme med mine forældre - men jeg tror ikke de nogensinde har
logget ind på Telmores hjemmeside (selvom de er kunde hos Telmore).
>Det handler om at omstille sig og ikke blive ved med at sidde i 80'erne og
>sige "den slags nymoden pjat har vi ikke brug for".
Ikke alle har brug for en PC, og jeg skal ikke trække en PC ned over
hovedet på dem der ikke har brug for det - heller ikke selvom de er
kunder hos Telmore.
>En PC er en hjælp - ikke en fjende.
Absolut enig, og jeg tror da også de færreste har den indstilling, at
en PC er en fjende i dag - jeg ved ikke hvor det kom fra? Igen, jeg
synes du kører af sporet.
>> Jeg har heller ikke haft problemer, men jeg synes sådan set du siger dig
>> selv imod. Man kan jo netop GODT bruge Telmore, uden at skulle logge ind
>> hver dag - eller et par gange om ugen for den sags skyld.
>
>Man kan godt ja - men som så meget andet så skal man ikke stole blindt
>på det. _Derfor_ skader det ikke at klikke ind af og til.
Jeg har aldrig påstået det skader - men det er absolut ikke noget der
ligner en nødvendighed.
>Digital Signatur - klik - og man er på. Det kan snart ikke blive nemmere
Næh, dejligt nemt er det da - for dem der bruger PCen aktivt - men det
er dælme ikke nødvendigt at logge ind på Telmores hjemmeside hele
tiden - det passer jo sig selv - og når nu man har andet at lave.
Fred være med, at du logger ind meget ofte - det er din sag. Jeg ser
intet formål med det, og Hr. og fru Danmark gør med stor sandsynlighed
heller ikke, men det behøver de jo heller ikke for at være kunde.
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!
Ring gratis fra din fastnet-telefon:
http://www.simlock.dk/link/uvtc/