/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telmore er ved at være som Telia og lignen~
Fra : Henrik


Dato : 23-09-04 07:37

I Telmores betingelser skriver de at ved saldo overskridelse vil der blive
givet besked på email og sms.
Men da det er min søn som bruger mobilen og min email der er registreret på
abonomentet er det normalt mig der modtager mail om at saldo nærmer sig nul
sådan man kan få fyldt kr på. Men i dag kom knejten og viste en sms han
havde fået fra Telmore hvor der stod at der var spæret for opkald og at
saldoen var på ca -51 kr. Men jeg har sku ikke fået en eneste mail fra dem
siden august hvor de sendte deres reklame blad/mail ud ! og ved tjek på
forbrugs siden ser de sidste bevægelser sådan ud :

1 stk. Gebyr 22.09.04 Luknings og faktureringsgebyr
-50.00 kr



12 stk. Opkald i Danmark -5.51 kr.
Vis alle
Dato Tid Beskrivelse Varighed Pris
20.09.04 18:23:37 Opkald til &&&&&& 00:00:43 -0.57 kr.
19.09.04 17:04:14 Opkald til &&&&&& 00:00:06 -0.08 kr.
18.09.04 19:37:39 Opkald til &&&&&& 00:01:02 -0.83 kr.
17.09.04 20:24:37 Opkald til &&&&&& 00:00:39 -0.52 kr.
16.09.04 19:22:27 Opkald til %%%%%% 00:00:17 -0.23 kr.
16.09.04 18:57:04 Opkald til %%%%%% 00:01:43 -1.37 kr.
14.09.04 15:27:26 Opkald til &&&&&& 00:00:26 -0.35 kr.
13.09.04 21:25:57 Opkald til &&&&&& 00:00:01 -0.01 kr.
12.09.04 15:59:51 Opkald til &&&&&& 00:01:14 -0.99 kr.
10.09.04 19:10:20 Opkald til %%%%%% 00:00:26 -0.35 kr.
09.09.04 14:55:47 Opkald til %%%%%% 00:00:09 -0.12 kr.
09.09.04 14:34:59 Opkald til %%%%%% 00:00:07 -0.09 kr



Det er mig der har fjernet tlf numrene!
Men de er fandme nogle svindlere at de ikke som lovet sender deres varsler
på mail og sms sådan man har en chance for at fylde penge på i tide !! Men
når de åbner skal jeg have talt med dem. Det er sku for dårlig foretnins
etik.

Mvh Henrik


begin 666 info_knap.gif
M1TE&.#EA# `,`+,``/W]_?GY^NKL\.?I[??X^O/T]^_P\W^ @>3GZ^+EZOO\
M_/7V^(2(C⪙Z>JK?___R'Y! ``````+ `````,``P```0WT,E)W7$OZ]VP
M9@SG9:"F=-NF$"A9`D31ND!0&/,#VH:0@S?!8 8""1&MVJ(W0"0:AX9T2FU$
#```[
`
end


 
 
Michael Jensen (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 23-09-04 07:57

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:41526f21$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Men de er fandme nogle svindlere at de ikke som lovet sender deres varsler
> på mail og sms sådan man har en chance for at fylde penge på i tide !! Men
> når de åbner skal jeg have talt med dem. Det er sku for dårlig foretnins
> etik.

Hvad sagde Telmore da du konfronterede dem?

Venlig hilsen

Michael



Thunderbird [7100] (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 23-09-04 11:44

On Thu, 23 Sep 2004 08:36:45 +0200, "Henrik" <mennefjernes@oncable.dk>
wrote:

>I Telmores betingelser skriver de at ved saldo overskridelse vil der blive
>givet besked på email og sms.
>Men da det er min søn som bruger mobilen og min email der er registreret på
>abonomentet er det normalt mig der modtager mail om at saldo nærmer sig nul
>sådan man kan få fyldt kr på. Men i dag kom knejten og viste en sms han
>havde fået fra Telmore hvor der stod at der var spæret for opkald og at
>saldoen var på ca -51 kr. Men jeg har sku ikke fået en eneste mail fra dem
>siden august hvor de sendte deres reklame blad/mail ud ! og ved tjek på
>forbrugs siden ser de sidste bevægelser sådan ud :

Troede faktisk kun at de lukkede når at man nåede -200
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Rasmus Hauge (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Hauge


Dato : 23-09-04 13:15


"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
news:b7a5l0d1hmb8hroq4k9thf3162sstsctsh@4ax.com...
> Troede faktisk kun at de lukkede når at man nåede -200
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen

De lukker din konto 7 dage efter saldoen har passeret 0,00 ELLER når din
saldo når de -200 kr.

//Rasmus Hauge



Thunderbird [7100] (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 23-09-04 14:55

On Thu, 23 Sep 2004 14:14:36 +0200, "Rasmus Hauge"
<rasmus@NOSPAMhauge.dk> wrote:

>
>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
>news:b7a5l0d1hmb8hroq4k9thf3162sstsctsh@4ax.com...
>> Troede faktisk kun at de lukkede når at man nåede -200
>> --
>> Mvh
>> Flemming Jacobsen
>
>De lukker din konto 7 dage efter saldoen har passeret 0,00 ELLER når din
>saldo når de -200 kr.

Ok, så er det stadigvæk det samme :).
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Fischer (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 23-09-04 15:44

> Men de er fandme nogle svindlere at de ikke
> som lovet sender deres varsler på mail og sms
> sådan man har en chance for at fylde penge på
> i tide !!

Jeg synes du råber meget højt på et måske lidt tyndt grundlag?
Du ved jo reelt ikke om Telmore faktisk har undsendt mail og sms. Du ved kun
at du ikke har modtaget dem.

Din knægt kunne jo have slettet de sms ved et uheld. Det har du jo ikke
nogen kontrol med.

Jeg bruger Get2net til mail og de har for godt en måned siden indført
Spam-filter. I mange dage havde jeg stor forsinkelse på mine mails og nogle
er aldrig dukket op.

Jeg ved også at TDC har indført et Spam-filter pr. 1/9 og dette er nok ikke
100% fejlfrit.

Der er efterhånden mange muligheder for at en E-mail kan gå tabt. E-mail er
langt fra skudsikkert - især ikke med sådanne automatisk generede mails,
hvor der ikke sidder en person og kan håndtere evt. deamons.

Det kan da godt være at Telmore har lavet en fejl, men lad lige være med at
kalde dem svindlere før du har lidt mere at have det i.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Thunderbird [7100] (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 23-09-04 21:17

On Thu, 23 Sep 2004 16:44:04 +0200, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>> Men de er fandme nogle svindlere at de ikke
>> som lovet sender deres varsler på mail og sms
>> sådan man har en chance for at fylde penge på
>> i tide !!
>
>Jeg synes du råber meget højt på et måske lidt tyndt grundlag?
>Du ved jo reelt ikke om Telmore faktisk har undsendt mail og sms. Du ved kun
>at du ikke har modtaget dem.
>
>Din knægt kunne jo have slettet de sms ved et uheld. Det har du jo ikke
>nogen kontrol med.
>
>Jeg bruger Get2net til mail og de har for godt en måned siden indført
>Spam-filter. I mange dage havde jeg stor forsinkelse på mine mails og nogle
>er aldrig dukket op.
>
>Jeg ved også at TDC har indført et Spam-filter pr. 1/9 og dette er nok ikke
>100% fejlfrit.
>
>Der er efterhånden mange muligheder for at en E-mail kan gå tabt. E-mail er
>langt fra skudsikkert - især ikke med sådanne automatisk generede mails,
>hvor der ikke sidder en person og kan håndtere evt. deamons.

Derfor man ikke bruger en ISP email, men selv har domæne man hoster og
derfor selv er herre over Spam filtre og deslige
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Henrik Stidsen (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 23-09-04 22:20

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in
news:4152e111$0$215$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> især ikke med sådanne automatisk generede mails,
> hvor der ikke sidder en person og kan håndtere evt. deamons.

Går ud fra du mener daemons = leveringsfejl ?
Daemons (sådan staves det da vist, gør det ikke ?) er som regel en
betegnelse for serverprocesser, mailer-daemon er altså mailserveren.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]

Fischer (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 24-09-04 05:36

> > især ikke med sådanne automatisk generede mails,
> > hvor der ikke sidder en person og kan håndtere evt. deamons.
>
> Går ud fra du mener daemons = leveringsfejl ?
> Daemons (sådan staves det da vist, gør det ikke ?) er som regel en
> betegnelse for serverprocesser, mailer-daemon er altså mailserveren.

Korrekt - det staves daemon.

Og jeg tænker på hvis "Henriks" mail-adresse har været nede / fyldt / ?, så
kan hans udbyders mailserver jo have returneret en daemon fejlmeddelelse.
Normalt er det noget en alm. afsender kan reagere på, men til automatisk
genererede mails som dem fra Telmore, er der nok ingen til at håndtere
dette.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Henrik Stidsen (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 24-09-04 11:49

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in
news:4153a40b$0$306$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Og jeg tænker på hvis "Henriks" mail-adresse har været nede /
> fyldt / ?, så kan hans udbyders mailserver jo have returneret en
> daemon fejlmeddelelse. Normalt er det noget en alm. afsender kan
> reagere på, men til automatisk genererede mails som dem fra
> Telmore, er der nok ingen til at håndtere dette.

Nu har jeg ikke nogen Telmore emails liggende så jeg kan ikke checke
hvordan de er konfigureret. Man kan tilføje en header der angiver
hvem fejl skal sendes til så det kan godt lade sig gøre at definere
en adresse der tager sig af fejlbeskeder og stadig sende fra en
fiktiv adresse.

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Bjarke Hansen (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 23-09-04 15:40

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> wrote in message
news:41526f21$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>Men jeg har sku ikke fået en eneste mail fra dem siden august hvor de
>sendte deres reklame blad/mail ud !

Men man kan jo heller ikke regne med mail mere.. Efter alle de spamfiltre
osv der er kommet alle vejne forsvinger almindelige mails man skal bruge til
noget også.... Så regn med at den mail som telmore har sendt er gået tabt et
sted..



Martin Johansen [600~ (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 23-09-04 17:33

Henrik skrev:

> Det er mig der har fjernet tlf numrene! Men de er fandme nogle svindlere
> at de ikke som lovet sender deres varsler på mail og sms sådan man har
> en chance for at fylde penge på i tide !! Men når de åbner skal jeg
> have talt med dem. Det er sku for dårlig foretnins etik.

Øhm.. tillad mig lige... hvis den er spæret på minus nogle og 50 kroner
så har du/I haft 7 (syv) dage til at fylde på...

Du kan altså ikke forvente Telmore skal holde jer i hånden hele tiden!

En mail kan gå tabt som andre også er inde på men derudover er det ris
til egen røv hvis I ikke selv holder jer ajour med hjemmesiden.

Bad luck men jeg har ikke ondt af jer!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Tommy Fer (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Tommy Fer


Dato : 23-09-04 20:55

Martin Johansen [6000] wrote:
> Henrik skrev:
>
>> Det er mig der har fjernet tlf numrene! Men de er fandme nogle
>> svindlere at de ikke som lovet sender deres varsler på mail og sms
>> sådan man har en chance for at fylde penge på i tide !! Men når de
>> åbner skal jeg have talt med dem. Det er sku for dårlig foretnins
>> etik.
>
> Øhm.. tillad mig lige... hvis den er spæret på minus nogle og 50
> kroner så har du/I haft 7 (syv) dage til at fylde på...
>
> Du kan altså ikke forvente Telmore skal holde jer i hånden hele tiden!
>
> En mail kan gå tabt som andre også er inde på men derudover er det ris
> til egen røv hvis I ikke selv holder jer ajour med hjemmesiden.
>
> Bad luck men jeg har ikke ondt af jer!

Prøv nu at hør.. de ved ikke at den har været i minus, og de har fået et
gebyr derefter. Tag f.eks. CBB, der lukker din telefon når du når 0 kr, den
advare ved alle opkald når du er under 25 kr.

Ville du være tilfreds hvis du før en rykker for at du ikke har betalt din
el regning f.eks. det sker også at ting bliver væk i posten?

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk



Martin Johansen [600~ (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 23-09-04 21:05

Tommy Fer skrev:

> Prøv nu at hør.. de ved ikke at den har været i minus, og de har fået
> et gebyr derefter. Tag f.eks. CBB, der lukker din telefon når du når 0
> kr, den advare ved alle opkald når du er under 25 kr.

Jeg kan ikke se det kan være svært jævnligt at besøge siden. Jeg er
tit derinde selvom jeg hver evig eneste gang får en mail. Jeg skal da
lige se nærmere på forbruget, tjekke om der er kommet noget nyt osv.

> Ville du være tilfreds hvis du før en rykker for at du ikke har betalt
> din el regning f.eks. det sker også at ting bliver væk i posten?

Det er noget andet - jeg har ikke mulighed for selv at tjekke op på det.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henrik Stidsen (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 23-09-04 22:21

"Tommy Fer" <news@FOTOFer.dk> wrote in
news:civ9n9$212v$1@news.cybercity.dk

> Prøv nu at hør.. de ved ikke at den har været i minus, og de har
> fået et gebyr derefter.

Det er da ikke Telmores problem at de ikke kan finde ud af at holde
styr på hvor mange penge de har på kontoen.


--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at
blive virkelighed. Man kan ikke lave omelet af hårdkogte æg."
[Charles De Gaulle]

Rune D. Jørgensen (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Rune D. Jørgensen


Dato : 24-09-04 22:04

Det var smuk og solrig dag da Martin Johansen [6000] skrev
news:pan.2004.09.23.16.33.21.816990@website.tuxx.dk i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Du kan altså ikke forvente Telmore skal holde jer i hånden hele tiden!

Der er ikke tale om at holde hånden over nogen, men om at overholde sine
egne betingelser. Nogle mennesker sidder ikke foran computeren hele dagen
for at tjekke om der nu er penge på kontoen! Hvis man ved at der kommer en
email og en sms når kontoen er under 50 kr er der jo ingen grund til at gå
ind på telmore.dk i tide og utide for at tjekke ens telmorekonto.

--
Rune D. Jørgensen

Martin Johansen [600~ (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 24-09-04 22:36

Rune D. Jørgensen skrev:

> Det var smuk og solrig dag da Martin Johansen [6000] skrev

Åhh synes da nu det regnede her i Kolding men okay

> Der er ikke tale om at holde hånden over nogen, men om at overholde sine
> egne betingelser. Nogle mennesker sidder ikke foran computeren hele dagen
> for at tjekke om der nu er penge på kontoen! Hvis man ved at der kommer
> en email og en sms når kontoen er under 50 kr er der jo ingen grund til
> at gå ind på telmore.dk i tide og utide for at tjekke ens telmorekonto.

Overholde betingelser siger du... er vi alle helt 100% sikre på Telmore
har fucket up i det og knægten ikke har slettet forvarslerne?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Henrik (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 25-09-04 10:43

Nu er det heller ikke trøst jeg søger! Jeg oplyser bare om hvordan Telmore
er!
Man kan ikke lave andet end at side og tjekke kontoer hele tiden hvis ikke
man kan stole på at selskaberne sender de varsler ud de har i deres
betingelser,

Mvh Henrik

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
news:pan.2004.09.23.16.33.21.816990@website.tuxx.dk...
> Henrik skrev:
>
>> Det er mig der har fjernet tlf numrene! Men de er fandme nogle svindlere
>> at de ikke som lovet sender deres varsler på mail og sms sådan man har
>> en chance for at fylde penge på i tide !! Men når de åbner skal jeg
>> have talt med dem. Det er sku for dårlig foretnins etik.
>
> Øhm.. tillad mig lige... hvis den er spæret på minus nogle og 50 kroner
> så har du/I haft 7 (syv) dage til at fylde på...
>
> Du kan altså ikke forvente Telmore skal holde jer i hånden hele tiden!
>
> En mail kan gå tabt som andre også er inde på men derudover er det ris
> til egen røv hvis I ikke selv holder jer ajour med hjemmesiden.
>
> Bad luck men jeg har ikke ondt af jer!
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)
>



Martin Johansen [600~ (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 25-09-04 14:08

Henrik skrev:

> Nu er det heller ikke trøst jeg søger! Jeg oplyser bare om hvordan
> Telmore er!

Telmore er et suverænt selskab!

> Man kan ikke lave andet end at side og tjekke kontoer hele tiden hvis ikke
> man kan stole på at selskaberne sender de varsler ud de har i deres
> betingelser,

Det er et spørgsmål om, at tjekke den en gang hver dag eller hver 2-3
dag.

Er du sikker på junior ikke har slettet de forvarsler?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Lasse Hedegaard (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-09-04 16:25

On Sat, 25 Sep 2004 15:08:29 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>> Man kan ikke lave andet end at side og tjekke kontoer hele tiden hvis ikke
>> man kan stole på at selskaberne sender de varsler ud de har i deres
>> betingelser,
>
>Det er et spørgsmål om, at tjekke den en gang hver dag eller hver 2-3
>dag.

Det er da også "hele tiden"! Hr. og fru Danmark (og jeg selv for den
sags skyld) vil da ikke bruge tid på at logge ind og tjekke saldoen på
mobiltelefonen hver dag eller et par gange om ugen for den sags skyld.

Det er jo i øvrigt netop derfor SMS/email-servicen er der.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Martin Johansen [600~ (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 25-09-04 23:01

Lasse Hedegaard skrev:

> Det er da også "hele tiden"! Hr. og fru Danmark (og jeg selv for den sags

Det er ikke hele tiden i min verden. Hvis det er hele tiden for Hr. og Fru
Danmark så skulle de måske overveje at stå af "ræset" og finde andre
selskaber.

> skyld) vil da ikke bruge tid på at logge ind og tjekke saldoen på
> mobiltelefonen hver dag eller et par gange om ugen for den sags skyld.

Tja det kræver så lidt.

> Det er jo i øvrigt netop derfor SMS/email-servicen er der.

Hvilket har virket perfekt for mig _hver_ gang de sidste par år jeg har
været hos Telmore.

Vælger man et online selskab så skal man ikke synes at hver 3. dag er
"hele tiden".

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Lasse Hedegaard (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-09-04 10:10

On Sun, 26 Sep 2004 00:00:44 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>> Det er da også "hele tiden"! Hr. og fru Danmark (og jeg selv for den sags
>
>Det er ikke hele tiden i min verden. Hvis det er hele tiden for Hr. og Fru
>Danmark så skulle de måske overveje at stå af "ræset" og finde andre
>selskaber.

Telmore henvender sig dælme også til andre end dem der hverken har tid
eller lyst til at logge ind på siden hver dag! Hvorfor mener du, at
man ikke kan bruge Telmore, hvis man ikke gør dette?

Telmore kan sagtens bruges af folk der ikke har adgang til en PC
hjemme. Man kan sagtens oprette sig hos en ven eller på biblioteket og
tilmelde sig muligheden for automatisk optankning. Herefter behøver
man sjældent at gøre noget - tingene går helt af sig selv. Selvom man
ikke tilmelder sig automatisk optankning, så får man jo netop besked,
når det er ved at være tid til at indbetale noget på kontoen. Se, det
er da en god anledning til at invitere sig selv på kaffe hos "ham
vennen med PCen", eller tage en tur på biblioteket.

>> skyld) vil da ikke bruge tid på at logge ind og tjekke saldoen på
>> mobiltelefonen hver dag eller et par gange om ugen for den sags skyld.
>
>Tja det kræver så lidt.

Det er der mange ting der gør. Mange bække små... Jeg (og mange andre)
har da andre ting at bruge tiden på, end at sidde og logge ind hver
eneste dag (til ingen verdens nytte i mine øjne).

I øvrigt, så kræver det for nogle en del, at gå ind i soveværelset,
støve den gamle PC af, tænde den, vente på den starter op,tilslutte
PCen telefonstikket, koble på nettet med det gamle modem, finde
Telmores hjemmeside, finde password og brugernavn frem fra gemmerne,
logge ind, tjekke saldo, osv. osv. Hvorfor egentlig gøre dette, man
får jo netop besked pr. SMS (og mail i øvrigt).

>> Det er jo i øvrigt netop derfor SMS/email-servicen er der.
>
>Hvilket har virket perfekt for mig _hver_ gang de sidste par år jeg har
>været hos Telmore.

Jeg har heller ikke haft problemer, men jeg synes sådan set du siger
dig selv imod. Man kan jo netop GODT bruge Telmore, uden at skulle
logge ind hver dag - eller et par gange om ugen for den sags skyld.

>Vælger man et online selskab så skal man ikke synes at hver 3. dag er
>"hele tiden".

Jeg forstår ikke hvorfor i alverden du mener, at det er et must at
logge ind så tit. Jeg kender rigtig mange der er kunder hos Telmore,
og nogle af dem har ikke engang PC hjemme - det fungerer fint -
specielt efter muligheden automatisk optankning blev lanceret.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Martin Johansen [600~ (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 26-09-04 11:44

Lasse Hedegaard skrev:

> Telmore henvender sig dælme også til andre end dem der hverken har tid
> eller lyst til at logge ind på siden hver dag! Hvorfor mener du, at man
> ikke kan bruge Telmore, hvis man ikke gør dette?

Det mener jeg heller ikke men jeg mener at hvis man ikke kan overkomme at
besøge hjemmesiden en gang imellem så er det nok ikke et selskab for en.

Har jeg iøvrigt sagt det skal være hver dag? Næppe Jeg har skrevet
at hver 2-3 er længe rigeligt og sikkert også mindre ofte hvis man har
et nogenlunde stabilt forbrug.

> Det er der mange ting der gør. Mange bække små... Jeg (og mange andre)
> har da andre ting at bruge tiden på, end at sidde og logge ind hver
> eneste dag (til ingen verdens nytte i mine øjne).

Igen... hvem har skrevet hver dag?

> I øvrigt, så kræver det for nogle en del, at gå ind i soveværelset,
> støve den gamle PC af, tænde den, vente på den starter op,tilslutte
> PCen telefonstikket, koble på nettet med det gamle modem, finde Telmores
> hjemmeside, finde password og brugernavn frem fra gemmerne, logge ind,
> tjekke saldo, osv. osv. Hvorfor egentlig gøre dette, man får jo netop
> besked pr. SMS (og mail i øvrigt).

Måske man burde træde ind i den digitale verden så? modem.. støve pc
af... så er man ikke moden til den slags teknologi.

Hjemme hos mig (jeg siger ikke det skal være sådan eller at alle har det
sådan) er min PC tændt hele tiden når jeg er hjemme. Den er mit musik
alter, mit informationscenter, jeg tjekker nyheder, tv-guide for hvad der
kommer og bruger den i det hele taget til _alt_ hvad der måtte være
muligt. Den er næsten 100% støjsvag efter en seriøs gang modding og
stilren at se på, fylder ikke alverden og er tilkoblet nettet via ADSL.

For mig er det nemt. Men hvis man netop er typen der har en PC som du
siger i soveværelset, fuld af støj fordi den bruges sjældent og med en
hardware der var state-of-the-art i 1998 så tror da pokker folk ikke
gider tjekke hjemmesider og i det hele taget bruge nettet aktivt - så gad
jeg sq heller ikke.

Hvis disse folk købte en moderne PC og kom på ADSL så skal de nok blive
mere aktive på den front. Jeg behøver bare se på mine egne forældre
efter de fik en nyere PC og kom på ADSL - de bruger den hver dag - aktivt.

Det handler om at omstille sig og ikke blive ved med at sidde i 80'erne og
sige "den slags nymoden pjat har vi ikke brug for".

En PC er en hjælp - ikke en fjende.

> Jeg har heller ikke haft problemer, men jeg synes sådan set du siger dig
> selv imod. Man kan jo netop GODT bruge Telmore, uden at skulle logge ind
> hver dag - eller et par gange om ugen for den sags skyld.

Man kan godt ja - men som så meget andet så skal man ikke stole blindt
på det. _Derfor_ skader det ikke at klikke ind af og til.

Digital Signatur - klik - og man er på. Det kan snart ikke blive nemmere

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Lasse Hedegaard (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-09-04 12:15

On Sun, 26 Sep 2004 12:44:25 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>Det mener jeg heller ikke men jeg mener at hvis man ikke kan overkomme at
>besøge hjemmesiden en gang imellem så er det nok ikke et selskab for en.

Nu bliver det til en gang imellem? Jeg kender nu til folk der er
kunder hos Telmore, som jeg tror aldrig selv har været forbi
hjemmesiden. Andre har tilmeldt dem, og de er blevet tilmeldt
automatisk optankning. Hvad skulle grunden være til at besøge
hjemmesiden, når nu det passer sig selv?

>Har jeg iøvrigt sagt det skal være hver dag? Næppe Jeg har skrevet
>at hver 2-3 er længe rigeligt og sikkert også mindre ofte hvis man har
>et nogenlunde stabilt forbrug.

2-3 dage er stadig for ofte for Hr. og fru Danmark. 1 gang om ugen er
også. Jeg tror sådan set slet ikke de er interesserede i at bruge tid
på det, det skal bare passe sig selv (og det gør det jo også, hvis man
er tilmeldt automatisk optankning).

>> Det er der mange ting der gør. Mange bække små... Jeg (og mange andre)
>> har da andre ting at bruge tiden på, end at sidde og logge ind hver
>> eneste dag (til ingen verdens nytte i mine øjne).
>
>Igen... hvem har skrevet hver dag?

Du skrev:

|Det er et spørgsmål om, at tjekke den en gang hver dag eller hver 2-3
|dag.

Om der er tale om hver dag, eller hver 2. eller 3. dag - det ændrer
ikke på noget - det er ALT for tit for Hr. og fru Danmark (og for mig
i øvrigt), og det er jo heller ikke nødvendigt!

>> I øvrigt, så kræver det for nogle en del, at gå ind i soveværelset,
>> støve den gamle PC af, tænde den, vente på den starter op,tilslutte
>> PCen telefonstikket, koble på nettet med det gamle modem, finde Telmores
>> hjemmeside, finde password og brugernavn frem fra gemmerne, logge ind,
>> tjekke saldo, osv. osv. Hvorfor egentlig gøre dette, man får jo netop
>> besked pr. SMS (og mail i øvrigt).
>
>Måske man burde træde ind i den digitale verden så? modem.. støve pc
>af... så er man ikke moden til den slags teknologi.

Sludder og vrøvl - jeg kender til flere der har Telmore uden at have
PC hjemme, og det fungerer fint. Deres liv fungerer i øvrigt også
fint.

>Hjemme hos mig (jeg siger ikke det skal være sådan eller at alle har det
>sådan) er min PC tændt hele tiden når jeg er hjemme. Den er mit musik
>alter, mit informationscenter, jeg tjekker nyheder, tv-guide for hvad der
>kommer og bruger den i det hele taget til _alt_ hvad der måtte være
>muligt. Den er næsten 100% støjsvag efter en seriøs gang modding og
>stilren at se på, fylder ikke alverden og er tilkoblet nettet via ADSL.

Jeg bruger også mit udstyr meget, men jeg ved ikke helt hvad det har
med sagen at gøre - jeg synes du kører lidt af sporet.

>For mig er det nemt. Men hvis man netop er typen der har en PC som du
>siger i soveværelset, fuld af støj fordi den bruges sjældent og med en
>hardware der var state-of-the-art i 1998 så tror da pokker folk ikke
>gider tjekke hjemmesider og i det hele taget bruge nettet aktivt - så gad
>jeg sq heller ikke.

Nogle har ikke behov for det, og du kan sagtens være kunde hos Telmore
uden at skulle logge ind hver dag (eller hver 2. eller 3. dag).

>Hvis disse folk købte en moderne PC og kom på ADSL så skal de nok blive
>mere aktive på den front. Jeg behøver bare se på mine egne forældre
>efter de fik en nyere PC og kom på ADSL - de bruger den hver dag - aktivt.

Det samme med mine forældre - men jeg tror ikke de nogensinde har
logget ind på Telmores hjemmeside (selvom de er kunde hos Telmore).

>Det handler om at omstille sig og ikke blive ved med at sidde i 80'erne og
>sige "den slags nymoden pjat har vi ikke brug for".

Ikke alle har brug for en PC, og jeg skal ikke trække en PC ned over
hovedet på dem der ikke har brug for det - heller ikke selvom de er
kunder hos Telmore.

>En PC er en hjælp - ikke en fjende.

Absolut enig, og jeg tror da også de færreste har den indstilling, at
en PC er en fjende i dag - jeg ved ikke hvor det kom fra? Igen, jeg
synes du kører af sporet.

>> Jeg har heller ikke haft problemer, men jeg synes sådan set du siger dig
>> selv imod. Man kan jo netop GODT bruge Telmore, uden at skulle logge ind
>> hver dag - eller et par gange om ugen for den sags skyld.
>
>Man kan godt ja - men som så meget andet så skal man ikke stole blindt
>på det. _Derfor_ skader det ikke at klikke ind af og til.

Jeg har aldrig påstået det skader - men det er absolut ikke noget der
ligner en nødvendighed.

>Digital Signatur - klik - og man er på. Det kan snart ikke blive nemmere

Næh, dejligt nemt er det da - for dem der bruger PCen aktivt - men det
er dælme ikke nødvendigt at logge ind på Telmores hjemmeside hele
tiden - det passer jo sig selv - og når nu man har andet at lave.

Fred være med, at du logger ind meget ofte - det er din sag. Jeg ser
intet formål med det, og Hr. og fru Danmark gør med stor sandsynlighed
heller ikke, men det behøver de jo heller ikke for at være kunde.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Martin Johansen [600~ (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 26-09-04 12:25

Lasse Hedegaard skrev:

> Nu bliver det til en gang imellem? Jeg kender nu til folk der er kunder
> hos Telmore, som jeg tror aldrig selv har været forbi hjemmesiden. Andre
> har tilmeldt dem, og de er blevet tilmeldt automatisk optankning. Hvad
> skulle grunden være til at besøge hjemmesiden, når nu det passer sig
> selv?

Så skal man heller ikke bitche hvis en mail eller sms går tabt.

> 2-3 dage er stadig for ofte for Hr. og fru Danmark. 1 gang om ugen er
> også. Jeg tror sådan set slet ikke de er interesserede i at bruge tid
> på det, det skal bare passe sig selv (og det gør det jo også, hvis man
> er tilmeldt automatisk optankning).

De er vel overhovedet slet ikke interesseret i det så.

> Du skrev:

Ja.

> Om der er tale om hver dag, eller hver 2. eller 3. dag - det ændrer ikke
> på noget - det er ALT for tit for Hr. og fru Danmark (og for mig i
> øvrigt), og det er jo heller ikke nødvendigt!

Alligevel sidder du tit ved PC'en (dine mange indlæg i gruppen). Er det
så svært at klikke på en enkelt knap eller 2 i browseren når man nu
sidder ved den?

> Sludder og vrøvl - jeg kender til flere der har Telmore uden at have PC
> hjemme, og det fungerer fint. Deres liv fungerer i øvrigt også fint.

Jep med visse mangler til følge.

Det fungerede jo også fint i 80'erne som de vælger at leve i. Der er
bare ting man går glip af.

> Jeg bruger også mit udstyr meget, men jeg ved ikke helt hvad det har med
> sagen at gøre - jeg synes du kører lidt af sporet.

Overhovedet ikke. Jeg er lige på sporet.

> Nogle har ikke behov for det, og du kan sagtens være kunde hos Telmore
> uden at skulle logge ind hver dag (eller hver 2. eller 3. dag).

Og hvad skete der lige for ham som startede tråden? Netop...

> Ikke alle har brug for en PC, og jeg skal ikke trække en PC ned over
> hovedet på dem der ikke har brug for det - heller ikke selvom de er
> kunder hos Telmore.

Selvfølgelig skal den ikke trækkes ned over hovedet på folk men så
skal man heller ikke bitche når behovet evt. har været der.

Jeg har heller ikke bil - jeg bitcher ikke når jeg ikke kan få min 5
poser med hjem fra Bilka uden et større bøvl - det er et valg jeg har
truffet.

> Absolut enig, og jeg tror da også de færreste har den indstilling, at en
> PC er en fjende i dag - jeg ved ikke hvor det kom fra? Igen, jeg synes du
> kører af sporet.

En PC der står og samler støv et fjernt sted i huset er på en eller
anden måde en "fjende" - noget kan ikke vil tage ind til sig.

Jeg er skam lige på sporet.

> Jeg har aldrig påstået det skader - men det er absolut ikke noget der
> ligner en nødvendighed.

Det burde det jo ikke være. Men det er det jo jvnf. denne tråd.

> Næh, dejligt nemt er det da - for dem der bruger PCen aktivt - men det er
> dælme ikke nødvendigt at logge ind på Telmores hjemmeside hele tiden -
> det passer jo sig selv - og når nu man har andet at lave.

Jeg har også andet at lave, blandt andet et hus og et arbejde der ikke
passer sig selv - alligevel er der tid til PC'en og de sysler der måtte
være på den, blandt andet hele økonomien og husholdningen.

> Fred være med, at du logger ind meget ofte - det er din sag. Jeg ser
> intet formål med det, og Hr. og fru Danmark gør med stor sandsynlighed
> heller ikke, men det behøver de jo heller ikke for at være kunde.

Peace out

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


Soliema (26-09-2004)
Kommentar
Fra : Soliema


Dato : 26-09-04 12:38


> 2-3 dage er stadig for ofte for Hr. og fru Danmark. 1 gang om ugen er
> også. Jeg tror sådan set slet ikke de er interesserede i at bruge tid
> på det, det skal bare passe sig selv (og det gør det jo også, hvis man
> er tilmeldt automatisk optankning).

hmm syntes nu, at du spiller lidt kæphøj, da her ikke er tale om Automatisk
optankning, fordi så går kontoen jo aldrig i nul...

Jeg kan godt se hvad Martin mener, da ikke alle har optankning på, Og det
regner jeg da heller ikke lige med at Henrik har, når hans søn´s konto er
på -51.00 kr..

Altså hvis man ikke er sikker på ens forbrug og det svingere meget, hver
månede, så syntes jeg da, at det er en vældig god ide, at tjekke siden
reglmæssigt, det er da noget som man gør for sin egen skyld, da Telmore jo
også kan lave fejl en gang imellem... for at sikre sig, at den ikke går i
zero, og spare de 50 kr i genåbnings afgift...
man har da lov til at tænke lidt selv, i stedet for at stole blind på
telmore, hvor der altså også sidder alm. mennesker.. som kan fejle, men nej
nej, det må de ikke... puha, slemme dem... (ironi)

/Anne Mette



N_B_DK (30-09-2004)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 30-09-04 12:43

Martin Johansen [6000] wrote:
> Henrik skrev:
>
>> Nu er det heller ikke trøst jeg søger! Jeg oplyser bare om hvordan
>> Telmore er!
>
> Telmore er et suverænt selskab!

Ja men der sker stadig fejl hos dem, min mor var for et par måneder siden på
ferie i Tyrkiet, og havde ringet og sendt SMS for maks 110kr, pludselig var
telefonen spærret for udgåeende opkald, da der var et minus på ca 2100kr,
fejlen bestod i at 2 SMS var takseret til 1200kr stykket, så jo der sker
fejl, men det er ikke fedt at stå i Tyrkiet uden at kunne bruge sin telefon,
hun var ihvertfald ikke særlig glad for det *G*

--
MVH.
N_B_DK
Fjern / Remove spam


Martin Johansen [600~ (30-09-2004)
Kommentar
Fra : Martin Johansen [600~


Dato : 30-09-04 14:52

N_B_DK skrev:

> Ja men der sker stadig fejl hos dem,

De er jo mennesker så det er jo klart. De er gode til at rette på dem
igen.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)


MadsD (23-10-2004)
Kommentar
Fra : MadsD


Dato : 23-10-04 21:32

> Ja men der sker stadig fejl hos dem, min mor var for et par måneder siden
> på ferie i Tyrkiet, og havde ringet og sendt SMS for maks 110kr, pludselig
> var telefonen spærret for udgåeende opkald, da der var et minus på ca
> 2100kr, fejlen bestod i at 2 SMS var takseret til 1200kr stykket, så jo
> der sker fejl, men det er ikke fedt at stå i Tyrkiet uden at kunne bruge
> sin telefon, hun var ihvertfald ikke særlig glad for det *G*

Tror ikke det er Telmore der lavede fejl... tror mere det var teleudbyderen
i Tyrkiet.. Det kunne jeg mest forestille mig.

Regards
MadsD



N_B_DK (24-10-2004)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 24-10-04 23:41

MadsD wrote:

> Tror ikke det er Telmore der lavede fejl... tror mere det var
> teleudbyderen i Tyrkiet.. Det kunne jeg mest forestille mig.

Jeg vælger nu at tro på Telmore, når de fortæller at der var sket en fejl i
deres takseringssystem (altså hos Telmore) ;)

--
MVH.
N_B_DK
Fjern / Remove spam


Flemming Joensson (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Flemming Joensson


Dato : 23-09-04 22:02

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> wrote in
news:41526f21$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det er mig der har fjernet tlf numrene!
> Men de er fandme nogle svindlere at de ikke som lovet sender deres
> varsler på mail og sms sådan man har en chance for at fylde penge på i
> tide !! Men når de åbner skal jeg have talt med dem. Det er sku for
> dårlig foretnins etik.
>

De kommer fint frem hos mig, og det er både på SMS og e-mail.
Her er en af dem:
--------------------------------------------------------------
Kære Flemming Jønsson,

Saldoen på nummer XXXXXXXX har passeret 50 kr. og er nu 49,66 kr.

TELMORE tilbyder servicen Automatisk Optankning, hvor vi automatisk tanker
taletid for dig, når din saldo er negativ. Du kan gratis tilmelde dig
Automatisk Optankning på din personlige side.

Er nummer XXXXXXXX tilknyttet en KontoManager, kan der opsættes Fast
Overførsel fra Administrator til nummer XXXXXXXX, når saldoen er negativ.

BEMÆRK: Det er ikke muligt at besvare denne mail. Du kan finde yderligere
oplysninger på www.telmore.dk.

Med venlig hilsen

TELMORE

www.telmore.dk
--------------------------------------------------------------

Jeg har et meget aggressivt spamfilter på mit domæne og det er ikke engang
tæt på at flagge telmores reminder som værende spam (0.0 point af 5.0
krævede), men det kan jo være at TDC's er anderledes konfigureret.


Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Jean (24-09-2004)
Kommentar
Fra : Jean


Dato : 24-09-04 21:36

Flemming Joensson skrev:
> men det kan jo være at TDC's er anderledes konfigureret.

Jeg har TDC som udbyder og bruger deres mail. Jeg administrerer også 6
Telmore-numre + mit eget via MobilChef. Aldrig har Telmores mails svigtet,
så man skal ikke gi' TDC's filter skylden. Førhen modtog jeg 60-100 spam
mails om dagen på min TDC-mail... siden fileteret er kommet har jeg modtaget
under 10 spammails I ALT!!! EFFEKTIVT...

Det skal også siges, at filteret ikke har sorteret en eneste mail fra, som
jeg skulle ha' modtaget... vi taler altså flere 1.000 spammails, der er
røget i filteret.

Mvh Jean. (En tilfreds Telmore og TDC-kunde.)
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk



Henrik (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik


Dato : 25-09-04 10:37

Hej tak for de mange indlæg. Jeg har tjekket knejtens mobil og det eneste
der var fra Telmore var den SMS hvor der stod at kontoen var i minus 55 kr
og der var spæret for udgående opkald osv.... .Jeg bruger en mailkonto ved
Tiscali som hidtil har fungeret upåklageligt men der kan jo udmærket godt
være forsvundet mails . Men jeg syntes at det er mærkeligt at der slet ikke
er kommet noget fra dem frem til mig ang at den er under 50 og at den
nærmede sig 0 eller kom under. Jeg har haft nummeret i knap 2 år og har
tidligere ikke haft problemmer med ikke at få deres varsler!!
Fredag talte(chattede) jeg med dem ang. problemmet men blev nærmest fejet af
med at de altid sendte deres varsler og det ikke kunne diskuteres
yderligere, hvor efter jeg sagde ok jeg betaler de 55kr og flytter nummeret
til tele2.

Mvh Henrik (En tidligere tilfreds Telmore kunde)



JMo. (25-09-2004)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 25-09-04 11:03

Henrik wrote:

> minus 55 kr og der var spæret for udgående opkald osv.... .Jeg bruger
> en mailkonto ved Tiscali som hidtil har fungeret upåklageligt men der
> kan jo udmærket godt være forsvundet mails . Men jeg syntes at det er

Netop Tiscalis mailservere har sommeren igennem vist at de ikke altid er
helt til at stole på. Det er sket mere end en gang at de har returneret
"550 User unknown" på trods af at brugeren rent faktisk eksisterer.



Henrik Stidsen (25-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 25-09-04 20:12

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> wrote in
news:41553c45$0$46884$14726298@news.sunsite.dk

> Hej tak for de mange indlæg. Jeg har tjekket knejtens mobil og
> det eneste der var fra Telmore var den SMS hvor der stod at
> kontoen var i minus 55 kr og der var spæret for udgående opkald
> osv....

Der er vel en slet funktion på telefonen...

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://hs235.dk/blog/ ::...
"Alot of people may not know this but I happen to be quite famous"

*DrømmeFyren* (27-09-2004)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 27-09-04 23:45

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> wrote in message
news:41526f21$0$248$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> I Telmores betingelser skriver de at ved saldo overskridelse vil der blive
> givet besked på email og sms.

.......

> Det er mig der har fjernet tlf numrene!
> Men de er fandme nogle svindlere at de ikke som lovet sender deres varsler
> på mail og sms sådan man har en chance for at fylde penge på i tide !! Men
> når de åbner skal jeg have talt med dem. Det er sku for dårlig foretnins
> etik.

Jeg har lagt mærke til at hvis det er en Hotmail-konto man får sine mails
fra Telmore på, ryger de i Junk-Mail mappen..... Medmindre man specifikt
angiver at @telmore.dk IKKE er junk...

Det kan jo være det som er sket for dig...



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste