Det sidste skrig.
Fra : BJ

Dato : 23-09-04 01:04

Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.

Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184/

Bjørn Jørvad
Skytte..!!!

Fra : Mogens

Dato : 23-09-04 05:12

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
> Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)
> www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184

Passer _overhovedet_ ikke på moi :)

> Med venlig hilsen
> Bjørn Jørvad
> Skytte..!!!

Med venlig hilsen
Mogens Knudsen
"Jomfru"

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 23-09-04 05:45

> Passer _overhovedet_ ikke på moi :)

Absolut heller ikke mig...

/Kasper Hansen, vandmand

Fra : Roberto Saldo

Dato : 23-09-04 07:26

Mogens wrote:
> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Passer _overhovedet_ ikke på moi :)

Nej bortset fra det med at bilen skal være 112% iorden ;)

Mvh
Roberto (jomfru)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 23-09-04 20:20

> Passer _overhovedet_ ikke på moi :)

Heller ikke her.

> Med venlig hilsen
> Mogens Knudsen
> "Jomfru"

Med venlig hilsen
Thomas Krath

Tvilling

Fra : Martin Vollert

Dato : 23-09-04 05:43

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message news:415212db$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
>
> Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184/

LOOL for en gang lort min lyder således.
> [...]
>lige så gerne på cykel eller scooter. Men har de bil, skal den først og fremmest give en følelse af frihed. Behøver ikke at kunne
>køre stækt. Gerne en åben bil, men uden blikfang. Vandmanden tager bare bussen eller kører med de andre, hvis bilen ikke vil.
>Vandmanden vil i virkeligheden helst køre på cykel og være fri af alle de problemer, en bil kan skaffe dem på halsen. Foretrækker
>en bil, der ikke tærer på samfundets ressourcer - evt. el-bil eller bil på bio-gas.
Hæææ, køre i en benzinsluger og vil gerne betale for benzinen istedet for at cykle, og skulle jeg køre

i en "BIOBIL" ville det kun ske hvis det blev ved lov.

>Farve: Excentrisk, måske lilla, gerne uhøjtidelig - striber og tern er ingen hindring.

Nææ sølv nem at holde og en neutral farve der holder prisen.

Hun er vist ikke helt rask hende Bente

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-09-04 07:22

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
> Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
>
> Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184/

Vædderen.

Kører gerne sportsvogne, altså biler, der kan køre hurtigt, med god lyd i.
Det, der er vigtigt for vædderen, er, at den kan accellerere.

Vædderen kan godt købe en typisk sportsvogn kun med plads til to, selv om
hun har mand og børn. Vædderen skifter ofte, hvis der er kommet en ny model.

Farve: Rød eller orange.

Arketype: Den dynamiske.

Vores bil er en sort Citroen Xsara 2.0i 16V stationcar

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Lars Frandsen

Dato : 23-09-04 15:05

> [...]
>
> Farve: Rød eller orange.
>
> Arketype: Den dynamiske.
>
> Vores bil er en sort Citroen Xsara 2.0i 16V stationcar

Også vædder
Vores bil er en stengrå (ja, det hedder farven, selvom jeg nu synes den er
blålig)
Skoda Octavia Combi 1,9TDI
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-09-04 08:59

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Også vædder
> Vores bil er en stengrå (ja, det hedder farven, selvom jeg nu synes den er

Det virker mere som om væddere er mere til praktiske, prisbevidste og lidt
friske biler.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 07:43

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
>
> Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184/

Passer på mig og hele min omgangskreds.

Fra : Jakob

Dato : 23-09-04 09:32

Det er et tegn på du er unormal. Søg straks læge.

--
Med venlig hilsen //Jakob
Fjern tallet ni for at emaile mig.

Fra : Jonas R.

Dato : 23-09-04 08:54

SNIP

Fiskene.

Kører gerne små biler, ofte biler, der tit er noget i vejen med. Så kan den
ikke lige starte, så er der et hjul, der skal lappes, og fisken ender med at
tage bussen. Ofte er den slet ikke et hjælpemiddel, fordi det ender med at
gå i fisk. Skifter ikke tit bilen ud, men affinder sig med manglerne og
tager offentlige transportmidler i stedet.

Farve: Lysende blå

Arketype: Den hensynsfulde, indlevende.

LOL det er nok det jeg har oplevet som passer allermindst.....

/Jonas R.

Fra : Jakob

Dato : 23-09-04 09:34

"Tvillingerne.
Her er bilen først og fremmest et transportmiddel, man skal bare kunne komme
frem, så er resten lidt ligegyldigt. Her ser man tit en lille Fiat, for det
skal være enkelt og let, og må ikke fylde eller koste for meget. De lægger
ikke meget værdi i, så en let bybil kan ofte gøre det. Skifter bil, når der
er noget i vejen, for det er vigtigt at have noget, der virker.
Farve: Pastelfarvet, gulgrøn eller gylden.

Arketype: Den fleksible."

Bil: Mazda RX-7 turbo '93

Så det passer vist ikke helt! Dog "Skifter bil, når der er noget i vejen,
for det er vigtigt at have noget, der virker", men det er jo ligesom at sige
"trækker gerne vejret, da det er vigtigt med ilttilførsel til kroppen".

Alle der betaler for sådan noget burde have en ordentlig omgang tæsk med en
gang 4x4 PVC-rør.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 09:37

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184/

Noget passer og noget ikke, men hvis jeg læser de øvrige passer oxo noget
der, andet ikke. Så som sædvanlig holder det IKKE 1 m. .

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 23-09-04 09:57

On Thu, 23 Sep 2004 02:03:39 +0200, "BJ"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
>
>Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)
>
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2630184/

Jeg er så tvilling..

Kører ofte fiat? Betyder ikke så meget hvad bil det er?

Yeah right!! Passer ikke en meter på noget som helst! :)

--
Beowulf Schaeffer
'98'er Honda Civic 5d 1.6ESI

Fra : Jakob

Dato : 23-09-04 11:54

Haha, samme situation jeg er i!

Håber snart menneskeheden udfacer den slags spåkoner.

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 23-09-04 12:11

Noget af det passer fint på mig :

Vandmanden.

Har de overhovedet en bil, er det en traktor eller en firhjulstrækker. Men
har de bil, skal den først og fremmest give en følelse af frihed. Behøver
ikke at kunne køre stækt. Gerne en åben bil, men uden blikfang.

Og så er der en masse som ikke rigtig passer :

[...]

Mvh. Jesper

You can go fast but I can go anywere - Land Rover

Fra : k

Dato : 23-09-04 15:36

Ja den er sgu go` nok.
Jeg er Løve og kører Chrysler ))))

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-04 17:02

On Thu, 23 Sep 2004 16:35:31 +0200, "k" <stillcruising@hotmail.com>
wrote:

>Ja den er sgu go` nok.
>Jeg er Løve og kører Chrysler ))))

Også jeg, utroligt!

Mvh

Lars L

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 15:58

> [...]
> Nu kan man også kende folks biler på deres stjernetegn.
>
> Hvad fostres der dog ikke af viden i vor tid..)

Og hvad skulle jeg så være med min lille gøj ?
--
Møller

Fra : BJ

Dato : 23-09-04 16:29

"Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse

> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message

> Og hvad skulle jeg så være med min lille gøj ?
> --
> Møller

Hmmm ..... helt ude af Mælkevejen...?

Bjørn Jørvad

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 17:31

> "Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm ..... helt ude af Mælkevejen...?

Noget i den retning (helt utilregnlig og overspændt.)

Naboens nye bil er ret hyggelig med en sødmotor
http://www.jaguar.com/uk/en/s-type/Overview/engine.htm
http://www.jaguar.com/uk/en/r_performance/R_Power/default.htm

400-horsepower supercharged S-TYPE R 4,2 l V8

Mon han ikke er fisk.

Fra : BJ

Dato : 23-09-04 17:57

> [...]
> http://www.jaguar.com/uk/en/r_performance/R_Power/default.htm
>
> 400-horsepower supercharged S-TYPE R 4,2 l V8

Hva´ sir´ du ... er han frisk..?...

Bjørn Jørvad

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 19:58

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message

> "Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Hva´ sir´ du ... er han frisk..?...

En frisk fisk, jeg har ikke lagt mærke til at han lugter, så det er han nok

Der er penge i kosttilskud.
Jeg skal ud og prøve den når de kommer hjem fra frøæderne domæne.
Konen har kun en VW Beagle. Og hun er ingen havkat.
Og svogeren holder sig til Ferdinands kreationer, de skal kun skiftes når
dækkene er slidt
--
Møller