nokia 6230
Fra : eps

Dato : 22-09-04 18:14

hvis man køber en sådan, følger der så et kabel med til overførsel af
mp3 mm, eller er det ekstraudstyr?

eps

Fra : Anders

Dato : 22-09-04 18:33

Det er ekstra udstyr..

Jeg vil nok hellere anbefale dig at købe dig en BT dongle.

/Anders

Fra : /Torben

Dato : 22-09-04 18:34

Nej. Det er ekstraydstyr. Det originale Nokia
DKU-2-kabel koster 299, men kan nok fås billigere.
Torben

Fra : J.K.A

Dato : 22-09-04 19:01

Har selv en 6230 og jeg vil klar anbefale en BT dongle. En sådan fås her
http://thansen.dk/products.asp?c=306434219&n=1053513985#xy

Fra : /Torben

Dato : 22-09-04 19:31

Jeg glemte at sige, at hvis du har en kortlæser (altså en usb-dims der kan
læse og skrive på MMC-kort (multimediekort)), så kan du klare dig uden
kabel. Det er meget hurtigere at overfører filerne direkte til kortet.
/Torben