Firmware-opdatering - hvor og hvordan?
Fra : Peter J

Dato : 22-09-04 16:01

Hej,

Min SE T610 lider af en temmelig sløv java-afvikling samt et par andre
softwarebugs. Jeg har hørt, at en firmware-opdatering kan gøre tricket, og
at man kan få det gjort "mens man venter" i visse butikker...

Spørgsmålet er nu: Hvor i Vejle-Fredericia-Kolding-området, kan man få det
gjort? Er det gratis, hvis telefonen er under 1 år gammel?

På forhånd tak,
Peter

Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-04 16:23

"Peter J" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Spørgsmålet er nu: Hvor i Vejle-Fredericia-Kolding-området, kan man få det
> gjort? Er det gratis, hvis telefonen er under 1 år gammel?

Du skal i en TeleCare butik. Ved ikke om der er en i dit område.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-09-04 23:14

On Wed, 22 Sep 2004 17:22:50 +0200, "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk>
wrote:

>"Peter J" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse

>Du skal i en TeleCare butik. Ved ikke om der er en i dit område.

TDC Mobilcenter på Damhaven i Vejle kan ihvertfald flashe. Ved dog ikke
om det er gratis når at din telefon ikke er købt hos TDC.
Flemming Jacobsen

Fra : Peter J

Dato : 23-09-04 19:05

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev

> TDC Mobilcenter på Damhaven i Vejle kan ihvertfald flashe. Ved dog ikke
> om det er gratis når at din telefon ikke er købt hos TDC.

Det vil jeg prøve. Jeg har et TDC-simkort jeg kan smide i telefonen. Så kan
det være, de er til at snakke med

Tak for svarene!

mvh
Peter

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-09-04 08:26

I meddelse: cis5ca$1u31$1@news.cybercity.dk,
griflede BorreBoy:
> Du skal i en TeleCare butik. Ved ikke om der er en i dit område.

Nu er jeg ikke helt skarp i biologi, så jeg ved ikke hvor de pågældende byer
ligger (vist nok Jylland), men der ligger en TeleCare i Århus på
Banegårdspladsen 16 og i Ålborg på Boulevarden 5.... se evt.
http://www.telecare.dk

--
Hygge...
Daniel

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-09-04 11:45

On Thu, 23 Sep 2004 09:26:28 +0200, "Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk>
wrote:

> [...]
>ligger (vist nok Jylland), men der ligger en TeleCare i Århus på
>Banegårdspladsen 16 og i Ålborg på Boulevarden 5.... se evt.

Århus ligger ca 50-80 km fra Vejle og Ålborg en del længere.
Flemming Jacobsen