Stenslag Århus
Fra : phk

Dato : 22-09-04 14:33

Min kæreste fik 2 stenslag på Grenåvej i Århus i går. Hun så ikke hvor de
kom fra og jeg har lidt svært ved at tro på det er almindelige stenslag da
der mig bekendt ikke ligger sten på vejen der ..

Nogen der har været ude for det samme? Jeg tænker på stenkast ...

--
Per, Esbjerg

Fra : ct

Dato : 22-09-04 15:07

kan sagtens være alm. stenslag - jeg har oplevet stenslag selvom jeg kørte
mere end 50 meter bagved forankørende, og endda fået et engang fra en
modkørende lastbil. Og småsten på vejen er der vel overalt.

Fra : Brizz

Dato : 22-09-04 15:10

> kan sagtens være alm. stenslag - jeg har oplevet stenslag selvom jeg kørte
> mere end 50 meter bagved forankørende, og endda fået et engang fra en
> modkørende lastbil. Og småsten på vejen er der vel overalt.

Og med mindre man får stoppet vedkommende stenslaget kan være kommet fra
dækker din alm forsikring ikke uden at du skal af med din selvrisiko.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : J S L

Dato : 22-09-04 17:01

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Og med mindre man får stoppet vedkommende stenslaget kan være kommet > fra
> dækker din alm forsikring ikke uden at du skal af med din selvrisiko.

Hej!

Har du glasforsikring, dækker forsikringen når ruden repareres uden tab af
selvrisiko. Skiftes ruden til en ny, dækker forsikringen med tab af
selvrisiko.

Jaime

Fra : Per O.

Dato : 23-09-04 02:59

Brizz wrote:

> Og med mindre man får stoppet vedkommende stenslaget kan være kommet
> fra dækker din alm forsikring ikke uden at du skal af med din
> selvrisiko.

Det hjælper da ikke at stoppe den forankørende ... i hvert fald ikke hos GF
forsikring !

Per O.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-09-04 10:59

Per O. telepaterede følgende til sin PC:
> Det hjælper da ikke at stoppe den forankørende ... i hvert fald ikke
> hos GF forsikring !

Og det burde det heller ikke...
Det er jo ikke sikkert, at det kommer fra ham...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per O.

Dato : 23-09-04 14:56

Morten Fruergaard wrote:
> Per O. telepaterede følgende til sin PC:
>
> Og det burde det heller ikke...
> Det er jo ikke sikkert, at det kommer fra ham...

Nemlig .. jeg synes nu også det er fair nok

Per O.

Fra : ///JJ

Dato : 22-09-04 15:10

phk wrote:
> [...]
> ..
>
> Nogen der har været ude for det samme? Jeg tænker på stenkast ...

Der ligger da sten overalt på vejene...?!

Kom de da samtidig? Kørte der nogen foran? Hvor stærkt kørte hun?

///JJ

Fra : phk

Dato : 22-09-04 15:16

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der ligger da sten overalt på vejene...?!
>
> Kom de da samtidig? Kørte der nogen foran? Hvor stærkt kørte hun?

Der er 70 begrænsning. Det er 2 x 2 kørebaner. 70 km/t - tæt trafik.

--
Per, Esbjerg

Fra : ///JJ

Dato : 22-09-04 15:22

phk wrote:
> "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er 70 begrænsning. Det er 2 x 2 kørebaner. 70 km/t - tæt trafik.

Bad luck! - vil jeg sige :-/

///JJ

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-09-04 15:43

phk telepaterede følgende til sin PC:

> Min kæreste fik 2 stenslag på Grenåvej i Århus i går. Hun så ikke
> hvor de kom fra og jeg har lidt svært ved at tro på det er
> almindelige stenslag da der mig bekendt ikke ligger sten på vejen der

Der ligger sten overalt...

Og man kan faktisk få stenslag i forruden når man er helt alene på vejen...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thor

Dato : 22-09-04 16:27

Min forsikring, GF, dækker stenslag gratis, - Mobilglas kommer ud på min
egen adresse
og reparerer ruden uden udgift for mig.
Reparationen efterlader af og til en prik der hvor stenslaget var.

mvh Thor

Fra : Peter

Dato : 22-09-04 16:44

> [...]
> der mig bekendt ikke ligger sten på vejen der ..
>
> Nogen der har været ude for det samme? Jeg tænker på stenkast ...

Det er det da - lad nu frøkenen være i fred. Det er der ikke noget at gøre
ved - andet end at fikse det.

/Peter

Fra : phk

Dato : 22-09-04 17:36

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det da - lad nu frøkenen være i fred. Det er der ikke noget at gøre
> ved - andet end at fikse det.

Right. Men det kunne jo have været nogen som havde smidt sten ud i
trafikken. Hun har rent faktisk fået 3 skader på samme tid.

Og da det er hendes egen bil kan jeg jo også være ligeglad - med mindre jeg
kommer forbi samme sted og får et par stenslag ..

--
Per, Esbjerg