Nyt familiemedlem :-)
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 21-09-04 17:47

Hej allesammen.

Nu kan jeg altså ikke holde tæt mere !

Jeg vil gerne have lov at præsentere det nyeste medlem af familien:

Khefren er en sort/sølv somali han, som skal flytte hjem til os sidst i
oktober. Og der er bare FRYGTELIG lang tid til! Jeg havde allerede lagt
billet ind på ham, før han blev født, så I kan næsten regne ud, hvor lang
tiden allerede har været .

Vi har dog været inde og gramse på ham, da han var 5 uger, og vi skal igen
på torsdag, hvor han så er blevet 10 uger, så det har hjulpet en LILLE smule
på abstinenserne.

Jeg var bare lige nødt til at prale lidt .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-09-04 20:56

"Helle Frederiksen" <hf@dlgnet.dk> writes:

> Hej allesammen.
>
> Nu kan jeg altså ikke holde tæt mere !

Nåe...

> [...]
> oktober. Og der er bare FRYGTELIG lang tid til! Jeg havde allerede lagt
> billet ind på ham, før han blev født, så I kan næsten regne ud, hvor lang

Næ, i så tilfælde ville jeg ligge i telt hos opdrætteren og nusse
mormissen tilstrækkelig meget til at "min" miver helt sikkert havde
fået sin del af nusserne *G*

Men det ligner da en nydelig lille misser også selvom jeg personligt
fint kan holde mig til CoonBamser

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 21-09-04 21:37

"Helle Frederiksen" <hf@dlgnet.dk> wrote in

Nårhhh, for en lille charmetrold
Jep, tiden må være lang når man bare veeenter og veeeenter, men han er
helt sikkert ventetiden værd

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.