Fjernsynk. Siemens
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-09-04 02:16

Min Siemens Cf62 har en funktion der hedder "Fjernsynk." - hvad er
det og hvordan bruges det ?
Der står ikke et ord om det i brugsanvisningen og jeg kan ikke
umidelbart finde noget på Siemens hjemmeside(r).

Det er noget http noget, så meget kan jeg gennemskue ud fra
opsætningsmulighederne.

"Alot of people may not know this but I happen to be quite famous"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-04 02:42

Henrik Stidsen skrev:

>Min Siemens Cf62 har en funktion der hedder "Fjernsynk." - hvad er
>det og hvordan bruges det ?

Det må være fjernsynkronicering, dvs. at du kan synkronisere
f.eks kalenderen med Outlooks kalender.

Du må skulle bruge det pcsoftware, som står på side 94 i
brugsanvisningen.
--
Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-09-04 14:33

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in

> Det må være fjernsynkronicering, dvs. at du kan synkronisere
> f.eks kalenderen med Outlooks kalender.

Det tror jeg også det er - kan man finde specifikationerne til det så
man kan lave sit eget system ? (har ikke outlook)

> Du må skulle bruge det pcsoftware, som står på side 94 i
> brugsanvisningen.

Min brugsanvisning har kun 74 sider...

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-04 18:18

Henrik Stidsen skrev:

>Min brugsanvisning har kun 74 sider...

Det var i en brugsanvisning som jeg fandt på
http://www.siemens-mobile.com/repository/438/43824/cf62_manual_dan.pdf
--
Knud

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-09-04 22:15

> Det var i en brugsanvisning som jeg fandt på
> http://www.siemens-mobile.com/repository/438/43824/cf62_manual_da
> n.pdf

Ok, den side er også i min manual, den har bare et andet nummer...

Anyway, det er ikke den funktion det drejer sig om. De omtalte
funktioner er nogen der styres fra software på en PC, f.eks. Siemens
egen "Siemens Data Suite". Det jeg ikke kan finde noget om
brugsforvirringen er formentlig, som en anden har foreslået, SyncML.

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Mads

Dato : 21-09-04 06:23

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> wrote in message
> [...]
> umidelbart finde noget på Siemens hjemmeside(r).
>
> Det er noget http noget, så meget kan jeg gennemskue ud fra

Uden at være 100% sikker. Så vil jeg tro det er mulighed for at synkronisere
med en SyncML server.

Hilsen
Mads

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 21-09-04 14:36

"Mads" <mads@iname.com> wrote in

> Uden at være 100% sikker. Så vil jeg tro det er mulighed for at
> synkronisere med en SyncML server.

Det lyder rigtigt, har søgt lidt på google og umidelbart ligner
SyncML noget er kunne være kompatibelt med de indstillingsmuligheder
der findes på telefonen.

Tak for tippet, jeg vil kigge lidt på sagerne!

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/