Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Spørgsmål til 172X og 172T ejere..
Fra : Pede

Dato : 21-09-04 02:03

Hej gruppe..

Jeg har lige fået min Samsung 172X som supplement til min 172T. Billedet
står jo ganske godt, men der er noget der genere mig ift. min 172T'er.
Det virker ofte som om billedet er grynet på X'eren ift. T'eren.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det virker ofte som om
man tydeligt kan se et gitter på skærmen (ja den kører 1280*1024)

Det er typisk tydeligt hvis man fokusere et andet sted end på skærmen. Er
det mine øjne der spiller mig et pus, er 172X'eren bare sådan i forhold til
172T'eren, eller er der noget tredje galt ?

Udover det så ærger det mig sku noget jeg ikke lagde mærke til man ikke kan
regulere farve temp på X'eren.

Er der forresten nogen er har haft held med at installere det, der
magiccolor/tune ting til at stille skærmen via. SW ? Jeg får bare konstant
afvide at installationen ikke kan finde en kompatibel skærm.

Det skal måske lige siges den er tilsluttet med DVI kabel til et Geforce
ti4400

Mvh

Peter

Fra : Pede

Dato : 21-09-04 02:14

"Pede" <peetieingen@bowgmx.net> wrote in message
> [...]
> magiccolor/tune ting til at stille skærmen via. SW ? Jeg får bare konstant
> afvide at installationen ikke kan finde en kompatibel skærm.

MagicTune, det var det det hed. Det er så heller ikke under installationen
den siger det, men når man starter det. Så står den og initializer osv. i et
stykke tid, og så kommer den og siger at denne version af magictune ikker er
supportet for den tilsluttede skærm.

Det var bare lige det.

Ses

Peter