Irlands sang ?
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-05-01 23:57

Irlands sang "Without Your Love", synes jeg lød utroligt meget som
noget jeg kendte i forvejen, men kan ikke lige komme på det. Det
gælder både tekst og noget af melodien.

Er der nogen der har bud på hvad det kunne være for en sang, som den
ligner meget?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : ClausLone

Dato : 13-05-01 00:52

Hej
Det var en udmærket sang, men sangeren lød lidt falsk. Var det mon nerver,
eller mon han ikke sang så godt ??
Lad os håbe på det første.
venligst
Claus Grønkjær.

---

Fra : Andrew

Dato : 13-05-01 12:23

Irland laver jo det samme og det samme hvert eneste år.:

EN eller anden sukkersød sanger i jakkesæt som skråler om krælighed.
Johnny Logan har åbenbart forpestet deres dømmeevne siden det bliver ved med
at sende det sammme og det samme og det samme til MGP HVERT eneste år!

pubad!

---

Fra : Hans Pedersen

Dato : 13-05-01 15:52

On Sun, 13 May 2001 13:23:01 +0200, "Andrew"
<andvalen@vip.cybercity.dk> wrote:

>Johnny Logan har åbenbart forpestet deres dømmeevne siden det bliver ved med
>at sende det sammme og det samme og det samme til MGP HVERT eneste år!

Men til næste år bliver det anderledes. ) Johnny Logan stinker!

Hans Pedersen
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Andrew

Dato : 13-05-01 16:07

IRLAND kommer heldigvis ikke engang med næste år, da de ikke var med i top
15, hahahahahahahahashahahahahahahahahahahah!

Fra : SpaceFrog

Dato : 13-05-01 16:38

"Poul Erik Lindaa" <pe.lindaa@aof.dk> wrote in message
> [...]
> gælder både tekst og noget af melodien.
>
> Er der nogen der har bud på hvad det kunne være for en sang, som den

Da jeg hørte den, tænkte jeg at den danske MGP-sang fra Herning med Kenny
Lübcke garanteret ville have lydt sådan hvis den havde vundet og var blevet
oversat til engelsk.
--
///Mvh SpaceFrog
"That's the remarkable thing about life. No matter how bad it gets it can

Fra : Michael

Dato : 13-05-01 18:49

> Irlands sang "Without Your Love", synes jeg lød utroligt meget som
> noget jeg kendte i forvejen, men kan ikke lige komme på det. Det
> gælder både tekst og noget af melodien.

Jeg tænkte præcis det samme, da jeg hørte den i går, men jeg kan heller ikke
komme på, hvor jeg har hørt den før.

--
Michael

Fra : Gregers Hansen

Dato : 14-05-01 09:44

Den mindede meget om en typisk Michael Bolton-sang!!
Fx. How am I suppose to live without you!

Hilsen

Gregers

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-05-01 18:39

"Poul Erik Lindaa"
> [...]
> gælder både tekst og noget af melodien.
>
> Er der nogen der har bud på hvad det kunne være for en sang, som den

Et par stykker blandt de mere modne generationer i vores forsamling
mente, at især de første linjer i sangen mindede meget om en gammel,
kendt sang... som de heller ikke kunne huske navnet på.

I øvrigt sjovt, at den norske deltager, som prøvede så hårdt, fik så få
point. Måske er folk bare ikke vant til overhovedet at overveje Norge,
når de skal give point (medmindre de lige er kommet til at sende en
klassisk violinist i stedet for en grandprix-deltager)?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Enjoy

Dato : 29-05-01 22:51

Den minder meget om Irlands bidrag fra sidste år Millenium Of Love... Prøv
at sammenligne de to....

Poul Erik Lindaa <pe.lindaa@aof.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:p7frft8brtim2keciadrqcn7nnkb31br3g@4ax.com...

---