Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber man taske til ixus 430 kamera
Fra : csm

Dato : 20-09-04 14:22

det skal ikke være de originale til en bondegård.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 20-09-04 15:38

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> wrote in message
> det skal ikke være de originale til en bondegård.

Elgiganten har nogle til fine takser, med to lommer til 69,-

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : rosenauer.dk

Dato : 20-09-04 15:41

> det skal ikke være de originale til en bondegård.

Synes debatten har været oppe før og personen endte med at købe en billig
taske i Merlin!
Jeg har en lille Lowe Pro som jeg er glad for og passer fint til kamera +
memkort + batteri..

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 20-09-04 15:57

"csm" <skhdkhf@ldsjfj.dk> writes:
> det skal ikke være de originale til en bondegård.

Blot til info.

Jeg har købt en læder-ting på ebay.com - til en Sony DSC-T1, men det
er godt nok lækkert!

Det er billigere og bedre (mindre) en Sonys egen læder-ting

Sonys koster 400-450kr og jeg har giver 140kr

http://stores.ebay.com/id=8588915

Han laver vist kun til små kameraer - altså mindre end Ixus 430

--
Jesper
http://www.veloce.dk

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 20-09-04 16:20

> Han laver vist kun til små kameraer - altså mindre end Ixus 430
>
> --
> Jesper
> http://www.veloce.dk
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=33

Hvor meget mindre kan det blive?

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 20-09-04 18:28

thomas schreiber (8200) wrote:

Jesper:

> Hvor meget mindre kan det blive?

End Ixus 430? En del. Problemet med Ixus 430 (og de andre Ixus modeller
med optisk zoom) er tykkelsen - de er lige en smule for tykke til at
være bekvemt i en bukselomme. Ixus 430 er 28 mm tykt, Sony DCS-T1 er
21mm, Kyocera SL400R er helt nede på 15mm.
--
JPEGCrops 0.6.15 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : [HCS] 4000

Dato : 20-09-04 16:39

Du kan få en lækker lædertaske fra Cullmann som passer perfekt til kameraet.
Jeg købte hos Photo Care og gav 125 - 150 kr. for den.
Se evt. http://www.cullmann-foto.de/index_klassik.html model Mini 110
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Peggy-Sue Meng

Dato : 21-09-04 06:29

Vi har en lowepro som er købt i fotomagasinet og er ikke særlig dyr.
Som en skriver her i gruppen er der plads til kamera, batteri og memoricard.
Kameraet er let at få i og ud af tasken.

Peggy-Sue