...... "de har IKKE en chance i det intern~
Fra : Thomas H.

Dato : 12-05-01 22:47

Kan i huske hvad i selv sagde, dengang de vandt? *G*

Fra : Christian Trier

Dato : 12-05-01 22:55

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dkb13$di$1@sunsite.dk...
> Kan i huske hvad i selv sagde, dengang de vandt? *G*

HØRT *SG* Og til alle jer der hader Rollo og King, hvad for noget musik
hører i??? Smag kan altså ikke diskuterers, og jeg er virkelig stolt over at
Rollo og King kom på en andenplads!!! Hvis man ikke gider at se MGP kan i sq
bare sluk, for der er ingen der siger at i skal se det!!!!!! Så stop med at
brok jer!!!!!!!!!!!!!! Der er ikke noget værre end at høre jer kværulere.
For når i ikke kan acceptere at der er nogle der godt kan lide musik er det
jer der er "hjerneskudt"........Bare lige så i ved det.............

Fra : Zyclon

Dato : 13-05-01 00:06

"Christian Trier" <christiantrier@dadlnet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> jer der er "hjerneskudt"........Bare lige så i ved det.............

Christian Trier hvem er det der brokker sig her ??

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-05-01 00:43

On Sat, 12 May 2001 23:54:33 +0200, Christian Trier wrote:

> HØRT *SG* Og til alle jer der hader Rollo og King, hvad for noget
> musik hører i???

For det meste noget hvor de ikke voldtager det sprog de synger på. Det
jeg primært har mod Rollo og King er at det sprog de bruger er så
dårligt. At tænke sig at en(?) af dem er skolelærer - enhver 13-årig
dansk rapper har mere sprogøre end de har til sammen.

Eksempler på folk jeg synes (til tider) kan trylle med det danske
sprog på forunderlig vis: Malk De Koijn, Miss B. Haven, Love Shop, Den
Gale Pose, Luksus, Souvenirs, Sorten Muld, Østkyst Hustlers, CV
Jørgensen.

> Hvis man ikke gider at se MGP kan i sq bare sluk, for der er ingen
> der siger at i skal se det!!!!!!

Nemlig - eller man kan slukke for lyden; problemet med R&K er at det
ikke kun er i GP at de optræder

Mvh.

--
"Det rimer på 'idio', men det rimer da ikke på 'idiot'!" Adam Sjøgren
"Nej, nej, men det har jeg da heller aldrig sagt!" asjo@koldfront.dk

Fra : Invader Zim

Dato : 14-05-01 21:47

"Christian Trier" <christiantrier@dadlnet.uni2.dk> wrote in message

> [...]
> hører i??? Smag kan altså ikke diskuterers, og jeg er virkelig stolt over at

det er en meget skræmmende tankegang du har.

-Invader Zim

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 12-05-01 23:38

Det ændrer ikke ved at Rollo & King er pop. Pop, pop, pop og atter pop.

"I'll never ever let you go..."

Estland fortjente at vinde; den bedste sang.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-05-01 07:51

> Det ændrer ikke ved at Rollo & King er pop. Pop, pop, pop og atter pop.

Pop er en forkortelse for "Populær". Ergo har du selv lige indrømmet at
nummeret hører under det. At du så ikke kan li' nogen (eller alle) former
for pop er jo bare dit problem. Det er gudskelov derfor der findes så meget
forskelligt musik... Så der er noget for enhver smag.

At jeg ikke kan li' Smokie og Dr. Hook gør ikke at jeg hidser mig op og
rakker deres musik totalt ned. Hallo, altså, der er folk der kan li' det og
hvorfor skulle man rakke ned på deres smag?!

Rinnie Ilsøe

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-05-01 08:31

In an article of 13 May 2001 R. Ilsøe wrote:

> At jeg ikke kan li' Smokie og Dr. Hook gør ikke at jeg hidser mig op og
> rakker deres musik totalt ned. Hallo, altså, der er folk der kan li' det og
> hvorfor skulle man rakke ned på deres smag?!

Når noget musik er "in" og navnlig "in" som samtaleemne, så er der ikke noget
odiøst i at folk udtrykker negative såvel som positive holdninger til
musikken.

Selvfølgelig har folk lov til at synes om musik, som andre ikke synes om. Men
alle har de lov til at sige deres mening om musikken.

--
Uffe Holst

Fra : John K

Dato : 13-05-01 18:20

> Når noget musik er "in" og navnlig "in" som samtaleemne, så er der ikke
noget
> odiøst i at folk udtrykker negative såvel som positive holdninger til
> musikken.

Enig...

Selvfølgelig har folk lov til at synes om musik, som andre ikke synes om.
Men
alle har de lov til at sige deres mening om musikken.

Jep - og noget er konstruktiv kitrik og andet er ikke andet end en gang
lukken lort ud - det er måske der problemet ligger :)

Mvh

John K

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 13-05-01 21:58

> [...]
og
> hvorfor skulle man rakke ned på deres smag?!

Rollo & King har selv sagt deres musik ikke er andet end pop. De prøver ikke
at lave andet end pop; der satser på ikke at aktivere mere af hjernen, end
den del der siger: gå ned og køb pladen, det lyder så dejligt". Desuden har
jeg ikke lyst til at brokke mig; det var en MGP-sang så man kan vel ikke
forvente mere.

R. Ilsøe <gimze@ofir.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Y8qL6.464$D46.225334323@news.mobilixnet.dk...

Fra : Chris

Dato : 13-05-01 08:03

On Sun, 13 May 2001 00:37:50 +0200, "Mikkel Winther Jensen"
<mikkel_winther_jensen@teliamail.dk> wrote:

>Det ændrer ikke ved at Rollo & King er pop. Pop, pop, pop og atter pop.
>
>"I'll never ever let you go..."
>
>Estland fortjente at vinde; den bedste sang.

Ja, det er altid dejligt, når et land stiller op med en sang i Melodi
Grand Prix, der allerede var skrevet før deltagerne blev født.

Har ingen bemærket ligheden mellem den amerikanske militærmarch, "Hey
ho Captain Jack" og den estiske vindersang?

kh
Chris Hansen

Fra : Thomas H.

Dato : 13-05-01 09:03

"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Har ingen bemærket ligheden mellem den amerikanske militærmarch, "Hey
> ho Captain Jack" og den estiske vindersang?

JO !!!

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 21-05-01 16:47

On Sun, 13 May 2001 10:03:00 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>"Chris" <dsl3353@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

>JO !!!

+ lidt Miami Sound Machine's Conga og Arrested Development's People
Everyday...

Hvad med mellemstykket? Nogen forslag

/Søren

Fra : Mikkel Winther Jense~

Dato : 13-05-01 21:51

> [...]
>
> Har ingen bemærket ligheden mellem den amerikanske militærmarch, "Hey
> ho Captain Jack" og den estiske vindersang?

Jeg var vist heller ikke født den gang, så, nej.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-05-01 00:27

On Sat, 12 May 2001 23:47:12 +0200, Thomas H wrote:

> Kan i huske hvad i selv sagde, dengang de vandt? *G*

Vandt de?

Mvh.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 13-05-01 00:35

> Vandt de?
nej, Rollo og King ( og Signe) blev nummer 2, efter et close race med
vinderen fra Estland

mvh
Søren og Anette
---
Med venlig hilsen
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 13-05-01 00:43

On Sun, 13 May 2001 01:35:17 +0200, Flying Hotdogs wrote:

> nej, Rollo og King ( og Signe) blev nummer 2, efter et close race
> med vinderen fra Estland

Så kan det blive svært at pege fingre af dem der forudsagde at de ikke
ville vinde

Mvh.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-05-01 18:30

"Adam Sjøgren"

> Så kan det blive svært at pege fingre af dem der forudsagde at de ikke
> ville vinde

Nemlig. Jeg har hele tiden sagt, at jeg ikke var vild med sangen,
særligt ikke med originalteksten om at chatte og trykke på delete-
control, men jeg har også sagt, at den mindst ville komme i top 10,
uden at den dog ville vinde. Og det står jeg ved i bagklogskabens
klare lys.

--
Peter Brandt Nielsen http://brandtnielsen.adr.dk
Brugere af dansk OE: Skriv Re: i stedet for Sv: i svaroverskrifter.