Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fine art nudes, unusual landscapes, creati~
Fra : Norbert Felzl

Dato : 20-09-04 12:38

hi together
my name is norbert,i`m from vienna and my site

www.felzl.net

is new updated,many new pictures-of my ART-please have a look ,
thank you for your timeand be enjoyed........

norbert
(E-FIAP)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-04 12:41

Norbert Felzl wrote:
> is new updated,many new pictures-of my ART-please have a look ,
> thank you for your timeand be enjoyed........

We hate you, please go away.

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Steffen Holm

Dato : 20-09-04 13:07

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> We hate you, please go away.

Har du overhovedet set billederne?
Jeg vil da mene at billeder såsom: http://www.felzl.net/landsch2.htm det her
er af en meget høj standard, men måske er jeg galt afmarcheret?

--
Steffen Holm

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-09-04 13:51

Steffen Holm wrote:
> Har du overhovedet set billederne?
> Jeg vil da mene at billeder såsom: http://www.felzl.net/landsch2.htm det her
> er af en meget høj standard, men måske er jeg galt afmarcheret?

Jeg vil mene at det er jpegs der er komprimeret for hårdt.

Manden søger jo ikke kritik, han søger hits.

Derfor er det er spam, og derfor hader vi ham ;)

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Steffen Holm

Dato : 20-09-04 20:37

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Manden søger jo ikke kritik, han søger hits.
>
> Derfor er det er spam, og derfor hader vi ham ;)

Ok, min fejl....

--
Steffen Holm

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 21:35

> Jeg vil mene at det er jpegs der er komprimeret for hårdt.
>
> Manden søger jo ikke kritik, han søger hits.
>
> Derfor er det er spam, og derfor hader vi ham ;)
>
> // Hans

Skal du så ikke også til at forfølge alle andre der fortæller,
at de enten har en hjemmeside med billeder,
eller lagt nye billeder på deres side.
Manden tjekkede faktisk om der var svar på hans indlæg
Det tyder da på at han er intereseret i kommentarer.

Jeg troede at det var ok at fortælle her, at man har en side med billeder

Mvh Knud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-04 22:53

Knud I wrote:
> Skal du så ikke også til at forfølge alle andre der fortæller,
> at de enten har en hjemmeside med billeder,

Spring på http://groups.google.com, søg på "Norbert Felzl"..

Laver manden andet end at reklamere for sit site ?

Ud af de ~250 indlæg google finder er 200 af dem reklamer for
Felzl's fotoside.

Han er en spammer.

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 23:40

> [...]
>
> Laver manden andet end at reklamere for sit site ?
>
> Ud af de ~250 indlæg google finder er 200 af dem reklamer for

Hvis jeg nu har talt rigtig så
I 2004 har han 6 indlæg/reklamer for sin side i 5 forskellige nyhedsgrupper
kun 1 i dk.fritid.foto

Hvis 1 link til hans fotoside i 2004 er spam så er der vist mange
megaspammer i denne gruppe,
jeg mener ikke du er helt retfærdig ved manden

Mvh Knud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-04 23:59

Knud I wrote:
> [...]
> megaspammer i denne gruppe,
> jeg mener ikke du er helt retfærdig ved manden

Hvis jeg sender en reklame for min fotoside til alle danske
mailaddresser jeg kan støve op bare én gang, er det så ikke spam
bare fordi jeg kun har gjort det en gang?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 08:40

> Hvis jeg sender en reklame for min fotoside til alle danske
> mailaddresser jeg kan støve op bare én gang, er det så ikke spam
> bare fordi jeg kun har gjort det en gang?

Jeg troede at dette var en foto gruppe
bla beregnet på at vise foto frem.
Jeg kan ikke se forbindelsen til spammail.
men du har måske modtaget mail fra manden

Hvis jeg får nogle af mine foto på min website,
kan jeg så ikke gøre opmærksom på siden her.
Hvis jeg opdaterer min side og fortæller det her er jeg så spammer
eller er det kun hvis jeg skriver på engelsk.

Det er nok bedst jeg undlader at fortælle når mine billeder kommer online,
vil ikke betragtes som spammer.

Mvh Knud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-04 09:09

Knud I wrote:
> Jeg troede at dette var en foto gruppe
> bla beregnet på at vise foto frem.
> Jeg kan ikke se forbindelsen til spammail.
> men du har måske modtaget mail fra manden

Ja, han brokkede sig ihvertfald i min mail

Jeg kan se forbindelsen til spam når stort set den samme besked er
postet i en ordentlig bunke newsgroups periodisk over en periode på
et par år.

Han har i øvrigt også postet sin reklame her før...

Men for lige at vende diskutionen, hvorfor er det IKKE spam?

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 16:24

> [...]
>
> Han har i øvrigt også postet sin reklame her før...
>
> Men for lige at vende diskutionen, hvorfor er det IKKE spam?

min opfattelse af spam er noget uønsket
ved at besøge denne gruppe viser jeg interesse for foto
derfor er foto ønsket af mig,
og links til hans personlige website meget relevant
Havde han sendt en mail til mig, er det ikke længere noget jeg har ønsket
så betragter jeg det måske som spam

Du skriver det er spam fordi han gentager sin besked
Hvis han opdaterer vil beskeden da være næsten den samme hver gang
han opmærksom på sin side her 1 gang årlig ihvertfald de sidste 2-3 år
jeg mener ikke det er spam
da det er den rigtige gruppe at gøre opmærksom på sin opdaterede side
ät han svarerhans svar at han læser gruppen men åbenbart ikke forstår dansk

jævnlig har vi nogle indlæg her som feks. hedder

48 nye foto fra uge 38
billeder for uge 37/38
16 photographs by al-Farrob
(der er også en Italiener jeg ikke lige kan finde)

jeg kan ikke se den store forskel på
fine art nudes, unusual landscapes, creative portraits
samt ovennævnte sider, og jeg mener de alle er berettiget her.
specielt når det er for at gøre opmærksom på nye foto
Hvis nu Norbert Felzl reklamerer for sin side igen efter næste opdatering
kan jeg undlade at se på det eller tjekke om det er blevet bedre
det er mit valg om jeg vil hjælpe hans tæller

Mvh Knud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-04 16:55

Knud I wrote:
> 48 nye foto fra uge 38
> billeder for uge 37/38

Det er folk der følger i diskutionen og deltager i debatten.

> 16 photographs by al-Farrob
> (der er også en Italiener jeg ikke lige kan finde)

Og de er lige så elendige som Felzl...

> [...]
> kan jeg undlade at se på det eller tjekke om det er blevet bedre
> det er mit valg om jeg vil hjælpe hans tæller

Vil det også være on-topic hvis fx. folkene bag pbase.com,
fotokritik.dk osv. postede hver dag at der nu var kommet nye fotos
på deres respektive sider?

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 17:50

> Det er folk der følger i diskutionen og deltager i debatten
..
Ja fordi de forstår sproget
når du svarer på engelsk og debatten herefter kører på dansk
har Felzl ingen muligheder for at forstå denne debat.
Det bør ikke forhindre ham i at gøre opmærksom på sine billeder,
når det er opdateringer. Det er formålsløst at sige at han skal lære
dansk, så du behøver ikke foreslå dette

Jeg kan ikke forstå at kvaliteten af billederne skal være afgørende
vi kan jo bare bruge filteret eller gå uden om disse sider

> Vil det også være on-topic hvis fx. folkene bag pbase.com,
> fotokritik.dk osv. postede hver dag at der nu var kommet nye fotos
> på deres respektive sider?

Så nu bruger du et andet udtryk, off-topic forstår jeg som et fejlplaceret
indlæg
Spam som uønsket indlæg
Hvor grænsen går ved jeg ikke men egne foto må da være on-topic

Mvh Knud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-04 18:34

Knud I wrote:
> Ja fordi de forstår sproget
> når du svarer på engelsk og debatten herefter kører på dansk
> har Felzl ingen muligheder for at forstå denne debat.

Uddrag fra retningslinier for dk-grupperne:
Det danske usenet-hierarki, dk.*, er for alle med tilknytning til,
eller interesse for Danmark eller det danske sprog.

> Jeg kan ikke forstå at kvaliteten af billederne skal være afgørende
> vi kan jo bare bruge filteret eller gå uden om disse sider

Jeg er fuldkommen ligeglad med kvaliteten af hans billeder.

Jeg glemte vist i øvrigt at jeg EOD'ede tidligere.. det må jeg
hellere gøre igen.

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 18:54

> Uddrag fra retningslinier for dk-grupperne:
> Det danske usenet-hierarki, dk.*, er for alle med tilknytning til,
> eller interesse for Danmark eller det danske sprog.

Kan ikke se det skulle ændre noget, Foto taler for sig selv

> Jeg glemte vist i øvrigt at jeg EOD'ede tidligere.. det må jeg
> hellere gøre igen.

?? ikke forstået

og for lige at gentage mig selv

Fra : Thomas Corell

Dato : 24-09-04 11:21

Knud I wrote:

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> ?? ikke forstået

EOD == End Of Discusion. Hans gider ikke skrive flere indlæg om dette
emne i denne tråd...

Formodentlig fordi debaten løber i ring, ikke noget nyt, bare det samme
formuleret på forskellige måder.

--
Don't waste space

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 22-09-04 23:24

"Knud I" <Knud snabela kloven.dk> skrev i en meddelelse news:4151e1ec$0$181

> Jeg troede at det var ok at fortælle her, at man har en side med billeder

*S* ja så længe du ikke laver for gode billeder, for hvis du gør det, så er
det spam.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-04 23:36

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> *S* ja så længe du ikke laver for gode billeder, for hvis du gør det, så er
> det spam.

Årh, så er de vist heller ikke bedre

Generelt kan man sige at 90% af billederne har så mange
jpeg-artifacts at det næsten ikke kan blive værre.

50% af dem er kedelige og flade, og faktisk synes jeg helt ærligt at
de eneste af gallerierne der er lidt ved er de erotiske, og de er
imho lige lidt for mørke og igen, flade.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 08:44

> *S* ja så længe du ikke laver for gode billeder, for hvis du gør det, så
er
> det spam.
> --
nå, så får jeg nok ingen problemer
nu er det heller ikke kvaliteten jeg forsvarer,

Mvh Knud

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-04 09:11

Knud I wrote:
> nå, så får jeg nok ingen problemer
> nu er det heller ikke kvaliteten jeg forsvarer,

Det burde ellers ikke være svært at tage bedre naturbilleder end
Felzl

Man kan jo evt. starte med at undlade at vælge den ringeste
jpeg-kvalitet når man gemmer dem.

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Thomas Corell

Dato : 23-09-04 10:00

Hans Joergensen wrote:

> Det burde ellers ikke være svært at tage bedre naturbilleder end
> Felzl
>
> Man kan jo evt. starte med at undlade at vælge den ringeste
> jpeg-kvalitet når man gemmer dem.

Når jeg en sjælden gang optager/gemmer i jpeg, er det præcis det jeg gør
;)

--
Don't waste space

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-09-04 10:12

Thomas Corell wrote:
> Når jeg en sjælden gang optager/gemmer i jpeg, er det præcis det jeg gør
> ;)

Jah, men så åbner du dem vel heller ikke i en editor og gemmer dem i
ringeste kvalitet igen, for derefter at åbne dem i en anden editor
hvor du gemmer dem i ringeste kvalitet..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 20-09-04 15:37

> We hate you, please go away.
>
> // Hans

Måske du skulle skrive "I hate you" istedet for at svarer på andres vegne
:o/

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Norbert Felzl

Dato : 22-09-04 14:37

thank you all for your kindly welcome. i think you had in your country only
2 photographs : emil schild, rene asmussen,
i dont know if ben goosens is from yours. if yes you have 3:))
norbert

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-09-04 19:36

Norbert Felzl wrote:
> thank you all for your kindly welcome. i think you had in your country only
> 2 photographs : emil schild, rene asmussen,
> i dont know if ben goosens is from yours. if yes you have 3:))

If by photographer you mean spammer, then I guess you and René have
a lot in common.

You are here for hits, so was he, until his bad behavior made his
ISP close his connection.

// Hans
--
Gumminumser == Champignons