Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
48 nye fotos fra uge 38 - 2004
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-09-04 08:33

Hej allesammen, jeg har opdateret www.photo-gallery.dk med 48 nye
billeder, som alle er optaget i uge 38.

Denne uges nye billeder er en fotografisk cykeltur gennem Nyboder,
Kastellet, Langelinie, Nyhavn og tilbage til Østerport station.

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_38_1of4.html

Og jeg hilse Jens Bruun og sige, at der ikke er nogen skilte med
overstregede kameraer eller fotoforbud på Kastellet, og at jeg har
gennemfotograferet hele Kastellet, og der kom ikke nogen militære
vagter med skarpladte M95-rifler.

Men hvis man overser et lille bitte skilt med en overstreget cykel,
når man går op på volden, så kommer der en militær vagt med
skarpladt M95-rifel og siger, at her må cykler ikke medtages...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-09-04 09:23

Niels Riis Ebbesen wrote:
> [...]
>
> Denne uges nye billeder er en fotografisk cykeltur gennem Nyboder,
> Kastellet, Langelinie, Nyhavn og tilbage til Østerport station.

Du kan tydeligvis ikke se hvad du fotograferer. Det virker som om du ikke
kigger gennem søgeren (eller på LCD-skærmen), og du skyder uden tanke for
komposition, lys, skygge, baggrund, perspektiv o.s.v. Du begår fejl som de
fleste 12-årige børn ikke engang ville begå. Hvis du lider af alvorlige
motoriske problemer, er det naturligvis en forklaring - men så gør opmærksom
på det, så vi kan forholde os til dine billeder udfra det.

Du skal prøve at forholde dig kritisk til de billeder du tager, og er de
dårlige, smid dem ud! I denne uge burde du nok have smidt de fleste ud -
enkelte er dog rimelige. Du klipper ender og hjørner som om der var en
alvorlig fejl på din søger, og arbejder tydeligvis bevidst på at fange de
mest uinteressante motiver. Du overbelyser og underbelyser. Du bør låne en
bog om fotografi for begyndere, der kan du læse hvordan man arbejder for at
få korrekt eksponering.

Desuden vil jeg anbefale dig at skaffe et ordentligt kamera, så du undgår de
farveladeeffekter som nogen af dine billeder er præget af.

Hvis du vil lave lomografier, så gør det. Sådan en mellemting som du har
gang i, giver ingen mening.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Møller's

Dato : 20-09-04 10:57

Det kan man sgu' da kalde for NEGATIV kritik..!! Hold da helt op...
Jeg har før leget med tanken om at smide nogle billeder til kritik, men jeg
tror sgu' jeg trækker snablen til mig igen.. Jeg var ikke klar over at det
var profesionelle der sad og vurderede billederne, det må Morten Wartou da
helt klart være med disse udtalelser. Jeg venter meget spændt på at se
billeder fra hans egen "ordentlige" kamera, det vil uden tvivl blive de mest
perfekte billeder helt uden fejl...Jeg venter spændt..!!

Mvh
Møller

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-09-04 11:16

"Møller's" <lpm(fjern-dette)@city.dk> wrote in message
> [...]
mest
> perfekte billeder helt uden fejl...Jeg venter spændt..!!

Hvor længe har du læst i denne NG ?

Prøv at søge på Niels Riis Ebbesen i groups.google.com og så se hvordan han
selv bedømmer, så tror jeg faktisk du tager dine ord i dig igen.

Og til Morten, mon ikke du havde glemt en eller 2 ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-09-04 11:20

> [...]
> selv bedømmer, så tror jeg faktisk du tager dine ord i dig igen.
>
> Og til Morten, mon ikke du havde glemt en eller 2 ?

:) Jo, metoden var unægteligt lidt provokerende, det ændrer dog ikke meget
på min holdning til hans billeder - men det skyldes, at jeg vurderer dem
udfra at Niels Riis Ebbesen påstår han er professionel fotograf.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-09-04 12:14

Møller's wrote:

> Jeg har før leget med tanken om at smide nogle billeder til kritik, men jeg
> tror sgu' jeg trækker snablen til mig igen..

Du ska' ikke ta' dig af Morten Wartou's kritik, for han har ikke
noget at ha' den i...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-04 12:27

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du ska' ikke ta' dig af Morten Wartou's kritik, for han har ikke
> noget at ha' den i...

Nej, de billeder du har lagt op, taler for sig selv.

Ikke engang jeg ville lægge dem op. Og du har set hvad jeg kan finde
på at lægge op.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-09-04 11:20

Morten Wartou wrote:

> [...]
> farveladeeffekter som nogen af dine billeder er præget af.
>
> Hvis du vil lave lomografier, så gør det. Sådan en mellemting som du har

ROFL :)

//haa

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-09-04 11:24

"Møller's" <lpm(fjern-dette)@city.dk> skrev:

> Det kan man sgu' da kalde for NEGATIV kritik..!! Hold da helt
> op... Jeg har før leget med tanken om at smide nogle billeder til
> kritik, men jeg tror sgu' jeg trækker snablen til mig igen..

Jeg tror ikke du skal være bange for at lægge billeder til kritk.

Der er en grund til Mortens indlæg.

Mortens indlæg ville jeg nok have kogt ned til, at Ebbesen måske skulle
tænke lidt mere på kvalitet fremfor kvantitet. Der er mange rigtigt
gode billeder på hans hjemmeside, men desværre også rigtigt mange
dårlige.
Det giver dog god nok mening i betragtning af, at der er tale om en
slags salgsside.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-04 11:29

Morten Wartou wrote:

snip: kritik ud fra Niels' erfaring, udstyr, evner han burde bruge.

Nogle af de billeder som Niels har vist i denne uge. Det kan selv jeg
lave bedre.

Jeg tror, at jeg skal ud til kastellet en dag og finde de samme motiver,
så kan vi jo sammenligne

mvh

Carsten Riis

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-09-04 12:34

Carsten Riis wrote:

> Jeg tror, at jeg skal ud til kastellet en dag og finde de samme motiver,
> så kan vi jo sammenligne

Tja Carsten, når jeg ser på dine knipserier ude fra Kalveboderne, så
må jeg sige, at det er en rigtig god idé, at du tager en tur ind på
Kastellet og øver dig, for det kan du lære en hel masse af, og hvis
du kommer med en serie billeder fra Kastellet, så skal jeg nok gi'
dem kritik...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-04 13:16

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> Kastellet og øver dig, for det kan du lære en hel masse af, og hvis
> du kommer med en serie billeder fra Kastellet, så skal jeg nok gi'

Niels, prøv selv at samligne dit billede 03 og 10.

vs

http://www.seen-it-done-it.com/denmark/copenhagen/img_sight/kastellet.jpg
http://sights.seindal.dk/images/photo/2002-04-30/images/14_07_56_01.jpg
http://www.folkogforsvar.dk/illu/lampx.jpg
http://www.hjv.dk/hjvk-1249/images/pics8/Excommando/11.jpg
http://www.hjv.dk/hjvk-1249/images/pics8/Excommando/4.jpg

farvegengivelsen af farven rød er jo væsentlig anderledes. Også udover
hvad man kan forklare med "lyset var anderledes".

Hvad slags udstyr brugte du til at fotografere kastellet?

Og ja, du må gerne kritisere mine billeder. Men hav lige det i
baghovedet: du er professionel fotograf med over 30 års erfaring,
hvorimod jeg kun har været igang i lidt over 3 måneder (effektivt: måske
3 uger, hvis man tæller arbejdstimer).

mvh

Carsten Riis

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-09-04 13:33

Carsten Riis wrote:

> farvegengivelsen af farven rød er jo væsentlig anderledes. Også udover
> hvad man kan forklare med "lyset var anderledes".

Alle de billeder som du har henvist til, er jo flade og kontrastløse
gråvejrsbilleder, de mangler tonal dynamik og sprøjt i farverne.

> Hvad slags udstyr brugte du til at fotografere kastellet?

Det er underordnet hvilket kamera jeg har brugt, det er manden bag
kameraet som fotografer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-09-04 13:53

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Alle de billeder som du har henvist til, er jo flade og kontrastløse
> gråvejrsbilleder, de mangler tonal dynamik og sprøjt i farverne.
Dine billeder mangler tonal naturlighed, de er overmættede i uhyggelig grad,
og flere af dem ligner mere end bakke farvelader end fotografier. Du må være
farveblind, hvis du ikke kan se det. Det er et typisk problem med billige
amatørkameraer, men kan sagtens rettes hvis man har forstand på
billedbehandling. Du kan evt. se om du kan finde et kursus i Photoshop.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-04 14:15

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Alle de billeder som du har henvist til, er jo flade og kontrastløse
> gråvejrsbilleder, de mangler tonal dynamik og sprøjt i farverne.

Og ved at du giver farven rød en ordentlig omgang, så mener du at du
laver dynamik og sprøjt?

Sorry, dine billeder virker - IMO - meget kunstige!

Så hellere andres arbejde, som viser virkeligheden.

Og nej, jeg har intet imod justeringer af de billeder man har taget, men
udover nødvendig beskæring, lettere farve/kontrast-justeringer, så skal
man altså passe på hvad man laver. Og gør du ikke i billede 3 og 10. Der
får den hele armen af farven rød.

> Det er underordnet hvilket kamera jeg har brugt, det er manden bag
> kameraet som fotografer...

Hvem har du fået til det?

mvh

Carsten

Fra : Pico

Dato : 20-09-04 23:14

Carsten Riis wrote:
> [...]

Hvor ville denne gruppe dog være kedelig uden al den muderkastning

Der er bare en ting jeg ikke forstår og det er hvordan I kan holde jer selv ud ?
Pico

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-09-04 06:38

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> Der er bare en ting jeg ikke forstår og det er hvordan I kan holde
> jer selv ud ?

Kig dig i et spejl - der finder du svaret. Du har selv lige leveret en
gedigen gang mudderkast.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 21-09-04 09:02

Carsten Riis wrote:

> Hvem har du fået til det?

Tja Carsten, du er godt nok en overmodig foto-newbie, det bliver
sørme spændende at se om du kan stå distancen...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-09-04 10:42

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tja Carsten, du er godt nok en overmodig foto-newbie, det bliver
> sørme spændende at se om du kan stå distancen...!

I forhold til billede 3 og 10. Det er sgu' ikke svært.

Jeg forstår ikke, at du - som professionel - vil være bekendt at
offentliggøre den slags billeder.

En - hvad du kalder - overmodig foto-newbie - som undertegnede - kunne
jeg tiltro sådanne billeder.

Skulle dit photogallery være en salgsside (hvilket det jo jf. nederst på
hver side står at billederne er til salg, samt at du henviser til, at du
er prof. fotograf) så ville jeg som kunde løbe langt langt væk.
Evt. bruge dit site som "sådan-vil-jeg-ikke-have-billederne"-eksempel
til den fotograf som jeg vælger.

mvh

Carsten Riis

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-09-04 13:19

> [...]
> og øver dig, for det kan du lære en hel masse af, og hvis du kommer med en
> serie billeder fra Kastellet, så skal jeg nok gi' dem kritik...!

+++++++++++++++++++++++

Hej Niels.

Det virker som om, at du ikke kan lide at få negativ kritik, men det gør
ikke noget når du giver det til andre. Har man næsen for langt fremme kan
man nemt få nogle over den. Du har skrevet flere gange at du har din mening,
og det har du lov til, der har du ret, men så må du også acceptere andres
mening. Du ligger som du har redt.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-09-04 14:02

Jørgen Nielsen wrote:

> Det virker som om, at du ikke kan lide at få negativ kritik, ...cut...

Jeg kan ikke se, hva' får dig til at drage den konklution, jeg synes
faktisk det er umådligt morsomt, at en total talentløs amatør som
Morten Wartou stiller sig op fyrer kritik af, som siger mere om hans
inkompetence end om mine billeder.

Morten Wartou's portfolio kan forresten ses på flg. URL:
www.fotokritik.dk/oversigt.html?bruger=70 - det viser iøvrigt, at
det nok er meget fornuftigt, at han har sat alt sit fotoudstyr til
salg i news:dk.marked.privat.foto - et engangskamera vil nok være
passende til hans evner som fotograf.

Og så vidt jeg husker, så har vi vist stadig til gode, at se nogle
af Jørgen Nielsen's knipserier...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-04 16:48

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> [...]
> faktisk det er umådligt morsomt, at en total talentløs amatør som
> Morten Wartou stiller sig op fyrer kritik af, som siger mere om hans

Du glemmer ganske belejligt en meget vigtig pointe. Du lever angiveligt af
dine billeder, hvorimod de fleste andre i nærværende gruppe, udtrykkeligt
understreger, at vi er glade amatører, og at vi fotografere af ren og skær
lyst i vor fritid. Hvis du ikke kan se, at din påståede professionalisme
øger fokus på kvaliteten af dit arbejde, så er du noget indskrænket.

Uden at du behøver at komme med udførlige detaljer, så vil jeg godt have, du
svarer på følgende: Lever du af at fotografere? Altså, er fotografering og
salg af dine "stock fotos" din eneste indtægtskilde?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-09-04 19:22

Jens Bruun wrote:

> Uden at du behøver at komme med udførlige detaljer, så vil jeg godt have, du
> svarer på følgende: Lever du af at fotografere? Altså, er fotografering og
> salg af dine "stock fotos" din eneste indtægtskilde?

Mine formue- og indkomstforhold vedkommer ikke dig, og de har ingen
relevans og betydning for min brug af UseNet.

Og styregruppen har i news:dk.admin helt klart meldt ud med, at den
ikke ønsker fotogruppen opdelt mellem amatører og professionelle, og
at alle slags fotografer frit kan bruge denne gruppe.

Du skulle hellere ta' og forklare os, hvorfor jeg slet ikke stødte
på det fotoforbud og de kamera overstreget skilte, som du i en anden
tråd har oplyst os, at der inde på Kastellet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-04 19:37

> Du skulle hellere ta' og forklare os, hvorfor jeg slet ikke stødte
> på det fotoforbud og de kamera overstreget skilte, som du i en anden
> tråd har oplyst os, at der inde på Kastellet...

Hvilket skilt på kastellet er det lige, jeg har snakket om? Det må du jo let
kunne finde et link til, eller har din stavepladehjælper fri? Du løber igen
med en halv vind, men det er vi jo efterhånden ganske vant til. Prøv at
overraske os andre lidt - bare en enkelt gang.

Du kan så samtidig linke til dine billeder af FE's bygninger på Kastellet,
som du behændigt glemte i din såkaldte "gennemfotografering" af stedet. Du
ved godt, hvad FE er, ikke? Og jeg spørger igen: Lever du af at fotografere,
eller er du bare mytoman (slå det evt. op), ligesom du er så meget andet?

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 24-09-04 10:18

On Thu, 23 Sep 2004 20:37:08 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

Hej Jens

> [...]
>eller er du bare mytoman (slå det evt. op), ligesom du er så meget andet?

Der er nu vist ikke sket den helt store katastrofe i de billeder Niels
har taget på kastellet.
De store militære hemmelighedder er nok gemt bag de nedrullede
vinduer, og gemt i store pengeskabe, som selv Egon Olsen nok ikke bare
lige åbner

Forøvrigt har jeg da også taget billeder på Kastellet, ovenikøbet af
en soldat på patruljevagt
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-09-04 10:49

Ulf Pedersen wrote:

> Forøvrigt har jeg da også taget billeder på Kastellet, ovenikøbet af
> en soldat på patruljevagt

Når man spørger i hovedvagten på Kastellet, så er der fri færdsel på
alle vejene og stierne rundt på voldene, man må ikke gå ind på
græsplænerne, det skyldes, at forsvaret ikke er interesseret i, at
folk slår sig ned med tæpper og arrangerer picnic og solbadning.

Og man må frit fotografere alle bygninger og området, for som vagten
sagde, Kastellet er jo et historisk område, og bygningerne rummer
kun administrative kontorer, og det er ikke en hemmelighed...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-09-04 11:02

On Fri, 24 Sep 2004 11:49:13 +0200, Niels Riis Ebbesen
> [...]

>sagde, Kastellet er jo et historisk område, og bygningerne rummer
>kun administrative kontorer, og det er ikke en hemmelighed...

Og du er 100% overbevist om at vagten har fortalt dig alt? Mon han
ville fortælle dig hvis der var noget hemmelig på området?? Not! Jeg
siger ikke at der er, jeg ved det ikke og det ved du heller ikke.

MVH Tommy

Fra : Carsten Riis

Dato : 24-09-04 11:39

Tommy Jensen wrote:

> Og du er 100% overbevist om at vagten har fortalt dig alt? Mon han
> ville fortælle dig hvis der var noget hemmelig på området?? Not! Jeg
> siger ikke at der er, jeg ved det ikke og det ved du heller ikke.

Måske ved vagten ikke bedre?

Det eneste jeg tænker på er, når det "kun" var administration, hvorfor
så vagten?

mvh

Carsten Riis

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-09-04 12:15

On Fri, 24 Sep 2004 12:38:40 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Måske ved vagten ikke bedre?

Og det gør han næppe. En vagt ville nok ikke blive informeret om det.
Og hvis han vidste det så måtte han jo ikke afsløre om der er.

>Det eneste jeg tænker på er, når det "kun" var administration, hvorfor
>så vagten?

Hehe

MVH Tommy

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 24-09-04 13:34

On Fri, 24 Sep 2004 12:38:40 +0200, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

Hej Carsten

>Det eneste jeg tænker på er, når det "kun" var administration, hvorfor
>så vagten?

Ja hvorfor en vagt, det skyldes måske det er billigere end at have ISS
eller hvad de nu ellers hedder til at gå en vagt runde, for at se om
der er åbne vinduer mv.

Forøvrigt, så er der ikke en eneste af Jer, der ikke finder det
ulovligt, at Niles har fotograferet i Nyboder, det er da vist også
ejet af det danske forsvar

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-09-04 11:53

Tommy Jensen wrote:

> Og du er 100% overbevist om at vagten har fortalt dig alt? Mon han
> ville fortælle dig hvis der var noget hemmelig på området?? Not! Jeg
> siger ikke at der er, jeg ved det ikke og det ved du heller ikke.

Næ jeg kan kun ta' hans udsagn for pålydne, men jeg kan da sige, at
på Kastellet er der ikke områder eller bygninger, som ikke tydeligt
kan iagtages og fotograferes fra de offentligt tilgænglige veje og
stier, og det at området er åbent offentlighedden, kunne indikere,
at der ikke er noget at skjule.

Og jeg tror næppe, at det danske forsvar er så skødesløst, at det
har placeret vitale strategiske militære hemmelighedder på så kendte
steder, der nemt kan rammes med et "first strike", jeg er derimod
ret sikker på, at hvis det danske forsvar har sådanne ting, så
befinder de sig på sikre lokaliteter, som slet ikke er kendte i
offentlighedden.

Og siden 60érne, har det været en del af den danske forsvarspolitik,
at der ikke skulle være strategiske militære anlæg i nærhedden af de
større danske byer, da sådanne anlæg er et oplagt mål for for et
"first strike" med A-våben...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-09-04 12:13

On Fri, 24 Sep 2004 12:52:38 +0200, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Næ jeg kan kun ta' hans udsagn for pålydne, men jeg kan da sige, at
>på Kastellet er der ikke områder eller bygninger, som ikke tydeligt

Du tror altså i ramme alvor på at havde der været hemmelige bygninger,
informationer eller whatever så havde vagten sagt "For øvrigt har vi
altså osse lige denne hemmelige kælder under bygning 37 i den gemmer
vi alle oplysninger om det danske forsvar....". Iøvrigt så ved vagten
sikkert slet ikke om der er noget derinde som er så vigtigt at det
skal beskyttes af en vagt.

Fordi en oplysning i forsvaret er hemmeligstemplet er det ikke
ensbetydende med at det er noget der kan bruges i en krig.

Som Carsten Riis også skriver, hvis der kun er administration hvorfor
er der så en vagt? Hvis der ikke er noget der er vigtigt derinde så er
det jo ikke nødvendigt med en vagt. Der er jo ikke vagt ved mange af
de danske våben depoter hvor jeg da vil mene at det er meget vigtigere
at der er vagt end ved en kontor bygning.

MVH Tommy

Fra : Alex Linaa

Dato : 24-09-04 12:37

> [...]
> at der ikke skulle være strategiske militære anlæg i nærhedden af de
> større danske byer, da sådanne anlæg er et oplagt mål for for et

Så har de vist lige glemt en af livsnerverne i forbifarten.
Søværnets Operative Kommando (SOK) ligger i en bunker, ikke 2 km. fra Århus
centrum.

/Alex

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 24-09-04 13:29

On Fri, 24 Sep 2004 12:01:35 +0200, Tommy Jensen <toj@worldonline.dk>
wrote:

Hej Tommy
>Og du er 100% overbevist om at vagten har fortalt dig alt? Mon han
>ville fortælle dig hvis der var noget hemmelig på området?? Not! Jeg
>siger ikke at der er, jeg ved det ikke og det ved du heller ikke.

Det er vist ikke andet en en gang flueknepperi.

Men siden du er så misundelig over at Niels har taget nogle billeder
af nogle pæne gamle huse, så fis da derind selv.

Utroligt at Du ikke har mere at give dig til

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-04 13:32

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> wrote in message

> Det er vist ikke andet en en gang flueknepperi.

Måske du skulle fyre dit flueknepperi-snak af til Niels Riis Ebbesen, der
bragte emnet på bane.

> Utroligt at Du ikke har mere at give dig til

Ja, man fristes til at sige det samme til dig.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 24-09-04 13:36

On Fri, 24 Sep 2004 14:28:32 +0200, Ulf Pedersen
<info@digifoto-nord.dk> wrote:

> [...]
>
>Men siden du er så misundelig over at Niels har taget nogle billeder
>af nogle pæne gamle huse, så fis da derind selv.

Næh hvorfor skulle jeg dog det. Og du skal da ikke bestemme hvad jeg
skal fotografere.

MVH Tommy

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-09-04 18:01

> Og så vidt jeg husker, så har vi vist stadig til gode, at se nogle af
> Jørgen Nielsen's knipserier...!

++++++++++++++++++++++++

Har jeg ønsket kritik af mine billeder? Det er jo dig der er ude med riven
hele tiden og viser dine billeder frem fra den og den uge, ikke mig, husk
det. Der er ikke nogen grund til at tude over at du for dårlig kritik, hvis
du ikke vil have det, må du jo lade være med at sende et link til dine
billeder. På fotokritik blev du smidt ud, fordi du gang på gang jordet
folk, men du havde ikke et eneste foto uploaded selv.
Det her har du selv skrevet:
"Jamen så bliver det jo spændende at se, om du er moden til at få
reel og uforbeholden kritik af dine knipserier, for her på UseNet er
der ikke en web-moster, som modererer debatten, og excluderer dem
der gir' for hård kritik"
Så er det jeg spørger dig, er du selv moden?

Slut her fra.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-09-04 19:04

Jørgen Nielsen wrote:

> Så er det jeg spørger dig, er du selv moden?

Jeg kan ikke se, at det skulle være umodent, at respondere på den
kritik man får, i mine øjne er det derimod umodent, hvis man piver
og klynker over, at man har fået negativ kritik...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen