Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Anbefale en forretning?
Fra : Olsen

Dato : 20-09-04 07:06

I mit frustrerende forsøg på at finde et digital kamera har jeg nu
besluttet at det er slut med læsning,- nu skal der føles.

Hvilke forretninger i Kbhv. eller Vestsjælland har et rimeligt udvalg og
en god betjening?

\Olsen

Fra : Deaster

Dato : 20-09-04 08:08

Olsen wrote:
> [...]
> besluttet at det er slut med læsning,- nu skal der føles.
>
> Hvilke forretninger i Kbhv. eller Vestsjælland har et rimeligt udvalg

Photographica i Skindergade, København.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching

Fra : Palle

Dato : 20-09-04 11:15

Virum foto, Geels Plads, Virum. Har stort udvalg og 'internetpriser'!

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-04 11:46

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> wrote in message

> Hvilke forretninger i Kbhv. eller Vestsjælland har et rimeligt udvalg
> og en god betjening?

Bingo Foto. Husk, du _skal_ prutte om prisen!

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 18.09.04)

Fra : JH

Dato : 20-09-04 12:36

Jens Bruun wrote:

> Bingo Foto. Husk, du _skal_ prutte om prisen!

Eller henvis til www.platan.dk
som er Bingo's egen netforretning.
Det gjorde jeg og fik mit kamera til netpris,
uden problemer overhovedet

Vh JH

Fra : Olsen

Dato : 20-09-04 23:13