Breth-Hansen på nettet
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 20-09-04 00:03

Synes lige jeg ville gøre jer opmærksomme på at Hr. Breth-Hansen har fået et
link ind på www.kat.dk
Linket kan findes her: http://www.kat.dk/kat/category.php?n=3

Jeg har ikke helt gennemskuet hvordan man kommenterer, men det må da kunne
lade sig gøre at afskrække katteejere fra at bruge ham.

Bare lige en lille sen søndags-information herfra.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- Ophørsudsalg i butikken!!

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 20-09-04 01:34

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:414e1010$0$163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Jeg har ikke helt gennemskuet hvordan man kommenterer, men det må da kunne
> lade sig gøre at afskrække katteejere fra at bruge ham.

Nede under selve 'annoncen' er der et link til 'Write a comment'. Det må vel
være der...
Ellers er der to felter på forsiden i venstre side: det ene hedder 'Skriv på
kat.dk - tilmeld artikel her' - det andet hedder 'Besked-box'.

Venlig hilsen Dikte (som til en forandring har fået lov til at bruge
musemåtten, fordi Svedsken er faldet i søvn i sofaen)
---
www.dikte.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-09-04 08:54

Æv jeg får kvalme...............Jeg brugte "besked-box"
nederst på forsiden og vil da gerne opfordre alle der har det med JBH, som
jeg, at gøre det samme *måske*
kan vi rykke noget.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-09-04 09:15

Da jeg så Tinas link var jeg inde og kigge og kommenterede i "besked-box"
så gik jeg tilbage her og så Benediktes mail, og tænkte at jeg ville skrive
i "write
a comment" også *GGG* så kunne jeg ikke finde annoncen, der lå en
besked i min indbakke så den ville jeg lige checke **STORT SMIL** de
reagerede hurtigt
på siden og har fjernet ham, det bliver en god dag idag

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 20-09-04 09:46

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> [...]
> reagerede hurtigt
> på siden og har fjernet ham, det bliver en god dag idag

Ok, så behøver du ikke svare på min mail

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-09-04 10:43

Denise skrev
<Ok, så behøver du ikke svare på min mail >

*GG* næh det var hurtig reaktion, jeg måtte også lige pudse brillerne,
jeg havde jo lige set den 2 min. før og nu var den bare væk.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 20-09-04 12:08

Marianne Hellemose skrev i en meddelelse...

> *GG* næh det var hurtig reaktion, jeg måtte også lige pudse brillerne,
> jeg havde jo lige set den 2 min. før og nu var den bare væk.

Lækkert. Jeg har det også fra en pålidelig kilde at sidens webmaster er en
rigtig katteelsker, så det er vel også i egen interesse at få luget ukrudtet
fra

Mvh Tina (som blev i lidt bedre humør på en kedelig og grå mandag)
--
www.1001kat.dk
- Ophørsudsalg i butikken!!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-09-04 06:51

Ikke nok med at kat.dk var hurtige til at slette JBH's
link, men de spurgte om lov til at lægge Jette's artikel
"vælg din dyrlæge med omhu" (fra vores hjemmeside)
http://www.kat.dk/kat/article.php?n=27

Selv om det desværre ikke er lykkedes os at lukke
JBH ned, så er jeg sikker på at vi er en generende "sten
i skoen" og det er skønt at vide at der ude i hele landet sidder så mange
der holder et vågent øje med hvad han foretager sig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-09-04 07:00

> der holder et vågent øje med hvad han foretager sig

Har godt hørt advarelser mod Breth-Hansen. Men kan ikke lige huske hvorfor?

Mvh

Emil

Fra : karsten klaaby

Dato : 22-09-04 07:12

> Har godt hørt advarelser mod Breth-Hansen. Men kan ikke lige huske
hvorfor?

> Mvh
>
> Emil

Heller ikke mig, er der nogen der gider opdatere
uvidende....................?

MVH Pia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-09-04 07:23

Tja kort fortalt så er han den dyrlæge i DK der egenhændigt har fået lige
så mange klager, som alle øvrige dyrlæger tilsammen. JBH _er_ billig,
desværre hænger
pris og kvalitet meget sammen her, utallige dyreejere har
mistet deres kæledyr på den måde, men jeg kan da anbefaler at I læser
artiklen på vores hjemmeside

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 20-09-04 09:25

> [...]
> Æv jeg får kvalme...............Jeg brugte "besked-box"
> nederst på forsiden og vil da gerne opfordre alle der har det med JBH,

Selvfølgelig skal der skrives, er de da fuldkomne sindsyge at reklamere for
den idiot. Men jeg er blink som en allike, jeg kan ikke finde ham, hvad står
han under ?.

--
Hilsen Denise