Pas på jeres hunde ikke ender som hundefod~
Fra : JBH

Dato : 19-09-04 21:26

http://www.aarhusstiftstidende.dk/artikel:aid=179623

I guder hvor jeg efterhånden hader de svin og de satans Halàl hippier som
ikke vil se realiteterne i øjnene.

Fra : Lykke

Dato : 20-09-04 06:33

Jeg fatter ikke hvorfor der ikke bliver indført jagttid på de Halál Hippier.
Vi har overhoved ikke noget at bruge deres syge religion til. De er sku ikke
mennesker.

vh
Poul

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 20-09-04 08:18

On Sun, 19 Sep 2004 22:26:26 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

>http://www.aarhusstiftstidende.dk/artikel:aid=179623
>

>I guder hvor jeg efterhånden hader de svin og de satans Halàl hippier som
>ikke vil se realiteterne i øjnene.

Rigtig god artikkel ! rart at der er fornuftige mennesker der kan
indse at det ikke er hundene der gør noget forkert, men de mennesker
der opdrager dem forkert, og ja lad os få nogle strammere love om
import af kamphunde fra østlandene.

Efter min mening må Pia Kjærsgård godt blive integrationsminister
efter næste valg, så vi kan få stoppet den blødsødenhed over for de
"kulturberigere" som skidder på vores samfund og hader danskere, send
lortet hjem, og hvis vi alle sætter vores kryds rigtigt så kan det jo
være at vi bliver så heldige at vi får danske tilstande tilbage i
Danmark. Og det har intet med racisme at gøre, men noget at gøre med
at se realiteterne i øjene, disse "mennesker" passer bare ikke ind i
vores samfund.

i deres hjemlande ville de få hugget venstre hånd af for at stjæle og
højre hånd hvis de gjorde det igen, eller få stokkeslag på den lokale
markedsplads, i lille Danmark får de en lille advarsel og måske et
ophold i en ungdomsinstituation/fængsel hvor de kan spille billiard og
træne kickboxing ??? hvornår vågner danskerne op og indser at de ikke
skal behandles som os andre, de griner sig jo i søvn hver nat i
fængslerne over vores blødsødenhed.

nej strammere regler er hvad der skal til, og jeg har lige hørt i
morgennyhederne at Dansk folkeparti vil have at det skal være nemmere
at smide dem ud selv for "små" voldelige overfald, så der er kun en
ting at gøre, netop at huske at gå ned og sætte sit kryds næste gang !

Fra : MM

Dato : 20-09-04 10:04

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at smide dem ud selv for "små" voldelige overfald, så der er kun en
> ting at gøre, netop at huske at gå ned og sætte sit kryds næste gang !

Nu er denne artikel et par uger gammel, så jeg ved ikke om den er online i
Jyllandsposten mere.
Men jeg gemte den, fordi jeg simpelthen synes det er så grotesk, den måde de
behandler de hunde på:

------------------------------------
Offentliggjort 5. september 2004 03:00

"Kamphunde vinder indpas i Århus
Flere og flere unge i Bispehaven, Halse og Gellerupparken anskaffer sig i
disse dage kamphundehvalpe. Kilder vurderer, at der er omkring 40 kamphunde
i byen, som lever et kummerligt liv. Politiet bekræfter dette tal. Hundene
behandles voldeligt, og folk i miljøet vurderer, det snart ender galt.

Kilder i området vurderer, at der i øjeblikket befinder sig omkring 40
kamphunde i Århus, primært i områderne Gellerupparken, Halse og Bispehaven.
Det er også et tal, som Århus Politi kan nikke genkendende til.
»Det er også i den størrelses orden, vi vurderer antallet af kamphunde i
Århus. Vi er for øjeblikket ved at efterforske nogle helt konkrete sager,
som vi forventer vil give resultat i form af, at hundene eventuelt
aflives,« siger politiinspektør Bent Nielsen, Århus Politi.

Hundene, der ofte lever en kummerlig tilværelse, hvor tæsk og spark hører
til dagligdags omgang, bliver efter alt at dømme både brugt til arrangerede
hundekampe og til at true andre mennesker med.

Holdes i mørke kældre
Da det ikke er tilladt at holde hund i de mange lejligheder i Gellerupparken
og Bispehaven, hvor de fleste hunde tilsyneladende befinder sig, bor hundene
i mørke kældre.
»Nogle steder lukker de dem ned i vaskehuset om natten, og henter dem igen
om morgenen inden viceværterne møder på arbejde, for de må ikke have hundene
oppe i lejlighederne for forældrene,« siger en kilde med tæt kontakt til
nogle af de unge i Gellerupområdet.

Andre fortæller om kælderrum, der er lavet om til en slags hundestalde, hvor
paller sat på højkant, opdeler de mørke kælderrum i små båse, hvor hundene
står på rad og række.

Samtidig kan flere mennesker i områderne bevidne, at hundeejerne samles
rundt omkring, hvor de ophidser deres hunde ved at fodre dem med råt kød og
sparke på dem.

Direktør i Brabrand Boligforening, Torben Overgaard, kender umiddelbart ikke
til konkrete eksempler på hundehold i boligforeningens bygninger.

»Det er et emne, som vi tager meget alvorligt, og konstaterer vi hundehold,
får det konsekvenser øjeblikkeligt, idet vi vil ophæve lejemålene,« siger
Torben Overgaard.

I den seneste tid, er der især kommet en del hvalpe til området.

Barsk behandling
JP Århus har talt med flere kilder i området og hundefolk om deres
erfaringer, hvad kamphundene angår. Men ingen tør, af frygt for kamphundenes
ejere, stå frem og fortælle om det.
Men samstemmende lyder det, at hundene bliver behandlet voldeligt og råt af
deres ejermænd.

»Jeg mødte en fyr forleden dag, der havde en hvalp med. Han slog den flere
gange i hovedet, så den blev rigtig vild og aggressiv. Der er mange af de
unge fyre, der har købt hvalpe, men de ved ikke, hvad de har med at gøre, og
de kan slet ikke styre dem. En anden, jeg kender, var blevet angrebet af sin
egen fem måneder gamle hvalp. Det ender med at gå rigtig galt derude.«

Gitte Krogh, centerleder, Socialcenter Vest, kender godt til hundene.

»Vi ser enkelte hunde indimellem herude, men vi har slet ikke et overblik
over, hvor mange der egentlig er tale om,« siger hun.

Det er tilsyneladende de mange penge, der er på højkant i hundekampene, der
er drivkraften bag købet af de mange kamphundehvalpe.

Stjålne kæledyr
Samtidig kan naboer til eksempelvis Gellerupparken berette om stjålne
kæledyr. Det er almindelige hunde, duer og katte, der meldes stjålne. Ingen
af de chipmærkede dyr er nogensinde dukket op igen. Derfor frygter ejerne,
at deres kæledyr er blevet brugt som træningsobjekter for de mange
kamphunde, som ejerne har bemærket i nabolaget.
»Vi har boet her i 10 år, uden vi har haft problemer med beboerne i
Gellerupparken, men efter kamphundene begyndte at dukke op, mister vi
pludselig vores kæledyr. Jeg er bange for, at min hund simpelthen er blevet
spist af en kamphund,« siger en beboer i nærheden af Gellerupparken.

Også de seriøse opdrættere af for eksempel American Staffordshire Terrier,
også kaldet Amstaffs, mærker til de unge indvandreres interesse for deres
hunde. Flere af de opdrættere, JP Århus har talt med, vil under ingen
omstændigheder sælge deres hundehvalpe til indvandrere, og denne tendens
kendetegner de seriøse opdrættere i Østjylland.
»Jeg ved godt, det er racistisk, men jeg er simpelthen bange for at de
misbruger hundene til hundekamp,« siger en opdrætter.

Modtaget dødstrusler
Denne opdrætter har flere gange modtaget dødstrusler på sin email, fordi
opdrætteren havde nægtet at sælge hvalpe til nogle indvandrerunge.
En anden opdrætter fortæller, at ejere af Amstaffs ofte bliver kontaktet på
gaden af unge indvandrere her i Århus, der vil tilbyde hundeejeren at lade
sin hund deltage i hundekamp. "

Maya

--
Besøg Diskurs'en - en 100% censurfri debat
www.diskursen.net

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 20-09-04 10:32

> [...]
>Jyllandsposten mere.
>Men jeg gemte den, fordi jeg simpelthen synes det er så grotesk, den måde de

Ja det er frygteligt, og det må ende rigtig galt, hvis der ikke bliver
sat en stopper for indvandrene ! jeg håber bare at folk vil huske at
det er disse afstumpede mennesker der er skyld i at hundene går amok
lige pludselig, for man frygter at EkstraBladet osv vil få det til at
se ud som om det er hundenes skyld, og kræve forbud igen. Men det der
skal til er bare mere politi der patruljerer i de områder og
konfiskerer de hvalpe og får dem aflivet, for en hvalp der har været i
hænderne på disse mennesker bliver aldrig en god hund og slet ikke en
god representant for dens race, hundene er taberne, men man burde
straffe disse afstumpede mennesker hårdt, ved at sende dem ud af
landet, de er uden for pædagoisk rækkevide, og har intet at gøre her i
Danmark.

Og et lille tip til ejere af disse hunderacer, husk nu aldrig at lade
dem side alene i jeres bil, hvis i ikke kan holde øje med dem konstant
!
få ordentlige låse i jeres hjem

og det er faktisk ikke nok at have en øretatovering, da svinene hvis
det lykkes dem at stjæle din hund, bare skærer øret af ! få den
chippet samtidig

og stil selvfølgelig aldrig din hund uden for supermarkedet eller
bageren !

undgå de parker hvor de kommer med deres hunde, da du sagtens kan
risikere at de pudser deres hunde på din hund blot for at se
hundekamp, imens de står og griner

jeg mener at man skal sende lortet hjem, så de ikke ødelægger vores
land, og ikke ødelægger det for, de indvandrere der trods alt findes
og opfører sig ordentligt

jeg har sku ondt af de danskere der bor de steder i århus og de andre
steder der også er fyldt op med det lordt som tåstrupgårdsvej osv osv
osv men vi kan brokke os nok så meget herinde det vigtigeste er nu
at gå ned at sætte sit kryds det rigtige sted når der er valg igen, og
alle hundeejere burde faktisk sætte krydset det samme sted, da
indvandrenes måde at tænke på hunde og holde dem på jo kan/vil gå ud
over os alle.

Fra : KennelKipler

Dato : 20-09-04 14:06

Hej Punish.

Mener du dette alvorligt? Er der nogen der har oplevet det? Eller hvad?
-------------------
undgå de parker hvor de kommer med deres hunde, da du sagtens kan
risikere at de pudser deres hunde på din hund blot for at se
hundekamp, imens de står og griner
-------------------
For det er da lige så grotesk, som at der stjæles kæledyr til træning af
hundene.

MVH Marie.
www.kiplers.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 20-09-04 15:33

On Mon, 20 Sep 2004 13:06:21 GMT, "KennelKipler"
<KennelKipler.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>hundekamp, imens de står og griner
>-------------------
>For det er da lige så grotesk, som at der stjæles kæledyr til træning af

ja jeg sætter ikke mine ben i nørrebroparken, for der har jeg hørt
mange historier fra, og hvad kan man gøre hvis de er en hel bande? Og
en ude i vallensbæk var også ude for det, ejeren af de to hunde der
røg på hans var fra det der skodkvarter ude ved hedehusene " jeg kan
ikke huske hvad det hedder" men det er derude hvor telefonselskaberne
ikke vil tegne abonoment til dem der bor der. Og derude de fandt ham
der klippede ørene af sin voksne hund med en skævbidder.

jeg har selv en enkelt gang været ude for at møde en der ville se sin
hund slås, det var da jeg havde min første hund, da han så mig længere
nede af fortorvet slap han sin hund løs fra snoren " en lille
pit/amstaff-hanhund" den løb direkte hen til min hund som absolut
heller ikke kunne med andre hanhunde, men da jeg sagde til ham at han
skulle fjerne den, de stod med siden til hinanden og stirede ondt helt
stille, så fjernede han den også men han havde ikke travlt med at
fjerne den, han smilede bare da han gik forbi mig, det var så ude på
amager, men man kan ikke gøre meget ved det hvis det sker for hvad
fanden skal man gøre ? du kan jo ikke ringe til politiet for før de er
kommet er det overstået, det hjælper vist heller ikke noget at begynde
at slås med ejeren af hunden , for så er det pludselig 2 hunde og to
mennesker der ligger på fortovet og slås i en stor kugle som i en
tegneserie og snakke fornuft med sådan en, er også meget svært
hvis han overhovedet forstår dansk, og det kan også være svært at
undgå de steder for det burde være ok at færdes i vallensbæk eller de
fleste steder på amager, nå men jeg tror at de føler sig provokeret
hvis de ser andre med hunde der eventuelt kunne være stærkere end
deres egen? ligesom de jo også tidt føler sig provokeret hvis de møder
en fyr der er større end dem selv, eller også elsker de bare at se
hunde slås, måske de så føler sig tilbage til Pakistan igen, tjae jeg
ved ikke hvad der foregår i deres hoveder, eller om der overhovedet
foregår noget

Fra : Verner

Dato : 20-09-04 15:29

wrote:

>http://www.aarhusstiftstidende.dk/artikel:aid=179623
>

>I guder hvor jeg efterhånden hader de svin og de satans Halàl hippier som
>ikke vil se realiteterne i øjnene.

Problemet er svært at løse så længe vores politi stort set ikke gør
noget effektivt, og vi har en såkaldt justitsminister med
berøringsangst !

Verner

Fra : JBH

Dato : 21-09-04 04:34

"Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse

> Problemet er svært at løse så længe vores politi stort set ikke gør
> noget effektivt, og vi har en såkaldt justitsminister med
> berøringsangst !

Nu skal vi ikke diskutere politik i denne gruppe, men jeg vil da lige nævne
at de problemer vi har nu med bl.a såkaldte "indvandrere" er skabt af den
foregående regering og dennes medløberpartier (Især CD og de Radigale).

mvh
JBH

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 21-09-04 12:00

> [...]
> at de problemer vi har nu med bl.a såkaldte "indvandrere" er skabt af den
> foregående regering og dennes medløberpartier (Især CD og de Radigale).

Dette her er en nyhedsgruppe om hunde, og ikke en politisk diskutionsgruppe
for højreradikale ! Der findes dyremishandlere ( og pædofile og kriminelle)
blandt alle befolkningsgrupper og det er noget møg, men det er da ikke
hverken cd eller de radikales skyld !
Jeg synes, det er fint, at vi alle kan blive enige om at hundkamp og hvad
der følger med er frygteligt, men at vende det til at være en politisk
diskution omkring muslimer, hører ikke til i denne gruppe !

Mvh Henriette ( og medlem af CD !)

Fra : Mus

Dato : 21-09-04 12:24

> [...]
> der følger med er frygteligt, men at vende det til at være en politisk
> diskution omkring muslimer, hører ikke til i denne gruppe !

Principielt har du ret. Men det er ofte meget svært at undgå i alle
situationer, når man diskutterer noget - hvor der uvilkårligt blandes
politik ind i forskellige problemstillinger. Dvs politik er en del af
problemstillingen.
Det samme sker lige ved hestemishandling. Emner bliver let politiske.

Der har også været emner op som forbud af visse racer og det jo egentlig
også politisk.
Og problemet med mishandling af kamphunde kommer heller ikke uden om at være
politisk og jo det er nu en gang indvandrere, der laver den ballade med
kamphundene - så det er unægteligt forbundet. Hvorfor skal der så snakkes
udenom?
Ja der er også danskere der er kriminelle og pædofile, men det har jo ikke
noget med hunde at gøre overhovedet.

Vi kan da sikkert godt blive enige om at dyremishandling bør straffes
hårdere end det bliver i dag - det er også en politisk problemstilling.

Vi kan jo ikke ændre ved hvem der er skyld i hvad. Det er der ingen der får
noget ud af - men vi kan vel lære af de fejl vi begår.

LN

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 21-09-04 12:46

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> situationer, når man diskutterer noget - hvor der uvilkårligt blandes
> politik ind i forskellige problemstillinger. Dvs politik er en del af

Ja det er rigtigt

> Det samme sker lige ved hestemishandling. Emner bliver let politiske.

Jamen hvis hestemishandleren viser sig at være en rødhåret velnæret
landmandssøn fra lemvig, hader vi jo ikke alle rødhårede landmandsønner ??

snip

> [...]
> politisk og jo det er nu en gang indvandrere, der laver den ballade med
> kamphundene - så det er unægteligt forbundet. Hvorfor skal der så snakkes

Det skal der heller ikke !! Men at gøre problemstillingen til en valgtale
for DP som bla."punish the deed" gør( hvem pokker det så er ?), har da ikke
noget at gøre her !
Jeg vil vældig gerne diskutere politik ! Men at føre problemet med
hundkampsport direkte over i en debat omkring indvandring generelt holder
ikke her. Det må vi finde en anden nyhedsgr.til !

> Vi kan da sikkert godt blive enige om at dyremishandling bør straffes
> hårdere end det bliver i dag - det er også en politisk problemstilling.

Ja og som vedkommer en nyhedgruppe om hunde/dyr. Deri er vi enige. Det var
egentlig tonen og vinklen jeg reagerede på.

Mvh Henriette

Fra : Mus

Dato : 21-09-04 15:04

> Jamen hvis hestemishandleren viser sig at være en rødhåret velnæret
> landmandssøn fra lemvig, hader vi jo ikke alle rødhårede landmandsønner ??

Nej da selvfølgelig ikke for et tilfælde.

Nu er det jo en meget tænkt situation du der stiller op. Om de er sødhåret
eller sorthåret er jo også sagen uvedkommende.

Men ja, hvis der skulle være denne meget tænkte situation at danske
landmandssønner(uanset hårfarve), der igen og igen og igen mishandlede
heste, ja så ville jeg helt klart mener at man skulle ser nærmere på de
danske landmandsdrenges opvækst. Men det er en meget meget tænkt situation.

> [...]
>
> Det skal der heller ikke !! Men at gøre problemstillingen til en valgtale
> for DP som bla."punish the deed" gør( hvem pokker det så er ?), har da

Det kan du gpodt have ret i - uanset hvem der så skriver dette. Men jeg tror
bare det er ren frustration over det der sker.
Men faktum er at man altså har et medansvar for at tingene er kommet så
vidt. Det er ikke altid rart at høre.

> Jeg vil vældig gerne diskutere politik ! Men at føre problemet med
> hundkampsport direkte over i en debat omkring indvandring generelt holder
> ikke her. Det må vi finde en anden nyhedsgr.til !

Ok sådan læste jeg det så heller ikke at det var indvandrere generelt men at
det var problematikken indvandrere og kamphunde. Og jeg synes altså ikke det
skader at vende problemet her i denne nyhedsgruppe i det det i allerhøjeste
grad også har noget med politik at gøre. Og ja tråden kunne sikkert godt
ligge flere steder. Men det er jo nok kærligehden til hunde der gør den
ligger her i denne nyhedsgruppe, da udgangspunktet for tråden er kamphuinde.

> Ja og som vedkommer en nyhedgruppe om hunde/dyr. Deri er vi enige. Det var
> egentlig tonen og vinklen jeg reagerede på.

Ja netop politik og dyremishandling - hører sammen og i denne situation
hører det unægteligt også sammen med indvandrere.
Ja jeg forstår godt, hvad du mener. Og det hjælper jo heller ikke at skælde
ud for hvad der er sket. Men tror det frustrerer mange at se, hvad der
fortsat vil ske hvis ikke folk åbner øjnene for, hvad der foregår. Derfor
behøver man hverken at være fremmehads eller fremmedelskende. Men bare en
portion sund fornuft. Der kan du se nu begynder jeg også For mig og
sikkert for mange andre kan det være svært at helt opsplitte politik og
andre emner, hvis det hænger så meget sammen som det gør i dette tilfælde.

Nå men vi kan være enige om at det er forfærdeligt - men hvad søren gør man
ved det nu. Jeg ville personligt ønske man kunne sende alle kriminelle
indvandrere hjem - men det er unægteligt svært idet de fleste har dansk
statsborgerskab.
Og hvad ellers . Mere politi - men de tør jo snart heller ikke have noget
med det at gøre.
Et system hvor man skal godkendes som hundejer(for der findes bestemt også
mange dårlige danske hundeejere). Men vil det ikke være umuligt at
kontrollere?

LN

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-09-04 17:15

On Tue, 21 Sep 2004 13:46:20 +0200, "Henriette Lund Larsen"
<henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>for DP som bla."punish the deed" gør( hvem pokker det så er ?), har da ikke

,det har det da, hvis man vil rede kamphundene fra at blive misbrugt i
stort omfang som _rigtige kamphunde_ og våben imod andre mennesker,
hvis man vil forhindre at folk får stjålet deres "almindelige"
hunderacer som bruges som mading for kamphunderacer der er tævet til
at være sindsyge og agrasive, osv hvis man vil stoppe det, så er der
kun et sted at sætte sig kryds ! og det er absolut ikke hos cd eller
de radikale som blot vil have flere af disse "mennesker" ind i vores
land !

der findes mange ordentlige muslimer og indvandre men dem der ikke
bliver integreret pga de to førnævnte partier har været så vilde for
at lukke dem ind" de ødelægger vores samfund, og nu er de så godt i
gang med at ødelægge bla min hunderaces rygte herhjemme ! så det er
sku i høj grad et spørgsmål om politik og om hvor man sætter sit kryds
! man kan sagtens være hellig hvis man bor ude på landet eller i fine
kvarterer hvor muslimerne enten ikke gidder eller ikke har råd til at
bo, men tag i en tur ud i nogle af gettoerne og gå tur med jeres hund
og lad os så høre jeres mening igen bagefter

> [...]
>
>Ja og som vedkommer en nyhedgruppe om hunde/dyr. Deri er vi enige. Det var
>egentlig tonen og vinklen jeg reagerede på.

,,,alle mennesker bliver uenige når man snakker politik, og nogle
bliver stødt sådan er det altid ! jeg bliver også stødt når en person
blærer sig med at være medlem af Peter Rødvins parti "cd" men sådan er
politik der er mange meninger !

Fra : Verner

Dato : 21-09-04 13:58

On Tue, 21 Sep 2004 13:00:01 +0200, "Henriette Lund Larsen"
<henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> wrote:

> Dette her er en nyhedsgruppe om hunde, og ikke en politisk diskutionsgruppe
>for højreradikale !

Mener du virkelig man er "højreradikal" fordi man beskylder
justitsministeren for at være meget lidt "fremme i skoene" ??

Verner

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 21-09-04 15:20

> Mener du virkelig man er "højreradikal" fordi man beskylder
> justitsministeren for at være meget lidt "fremme i skoene" ??
>
> Verner

Nej ! Nu var det også mest punish the deeds og Lykkes indlæg jeg reagerede
på!( læs dem lige en gang til !)
Selvfølgelig skal der strammes op omkring dyremishandling !

Mvh Henriette

Fra : Mus

Dato : 21-09-04 15:59

Henriette Lund Larsen <henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41503889$0$305$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> på!( læs dem lige en gang til !)
> Selvfølgelig skal der strammes op omkring dyremishandling !

Henriette det er altså JBH's og Verners indlæg du kommenterer, så vidt jeg
kan se.
Prøv at gå tilbage og læs.

Sådan har jeg altså også hele vejen igennem opfattet det.

Hvis det er lykke og Punish the deed du kommenterer, så tage det med af
deres tekst du kommenterer - ellers er det altså umuligt for os andre at se,
at det er det du kommenterer.
Og det hjælper at svare på selve det indlæg man kommenterer - dvs så dit
indlæg lægger sig lige under og forskudt fra det indlæg du besvarer.

Lidt rodet skrevet, men håber det gav mening.

LN

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 21-09-04 19:32

> [...]
>
> Hvis det er lykke og Punish the deed du kommenterer, så tage det med af
> deres tekst du kommenterer - ellers er det altså umuligt for os andre at

JAja Jeg blev jo bare grebet debatten !! Jeg skal nok være mere
omhyggelig næste gang - sorry

> Og det hjælper at svare på selve det indlæg man kommenterer - dvs så dit
> indlæg lægger sig lige under og forskudt fra det indlæg du besvarer.

Jajajaja jeg lærer det nok

Henriette

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-09-04 17:21

On Tue, 21 Sep 2004 16:19:51 +0200, "Henriette Lund Larsen"
> [...]

>på!( læs dem lige en gang til !)
> Selvfølgelig skal der strammes op omkring dyremishandling !

,,jammen så er vi jo enige !? hvorfor skulle jeg så være højreradikal
?? jeg opfordrer bare til at stemme på et parti der gør noget ved
muslimernes kriminalitet, netop at sende dem hjem syntes mange
danskere at er en god ide ! jeg er skam ikke den eneste ! jeg er ikke
højreradikal på nogen måde, jeg forholder mig bare til samfundet som
det nu engang er !

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-09-04 17:05

> [...]

>"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dette her er en nyhedsgruppe om hunde, og ikke en politisk diskutionsgruppe

,,hvem kalder du højreradikale ?? er det ikke lidt en provokation fra
din side, og starter du ikke selv med at snakke politik når du kalder
nogen for højreradikale ?

Der findes dyremishandlere ( og pædofile og kriminelle)
>blandt alle befolkningsgrupper og det er noget møg, men det er da ikke
>hverken cd eller de radikales skyld !

,,,,,,det er deres skyld at der er kommet for mange muslimer hertil,
så mange at de ikke kan nå at blive integreret !

>Jeg synes, det er fint, at vi alle kan blive enige om at hundkamp og hvad
>der følger med er frygteligt, men at vende det til at være en politisk
>diskution omkring muslimer, hører ikke til i denne gruppe !

,,,,,,,,,,det er da i høj grad politisk, hvad skulle det ellers være ?
det er da politikerne der afgør hvor mange muslimer der skal ind i
vores land, og dem der laver lovene omkring dyremishandling og
hundekampe !

>Mvh Henriette ( og medlem af CD !)

,,troede ikke at du ville snakke politik ? men nu hvor du blærer
dig med dit medlemsskab, så tillykke med jeres nye medlem, Peter
Brixtofte haha og det kaldes et politisk parti haha cd er jo
desperate, og samtidig til grin at de optager sådan en mand, jeg ville
være flov over at være medlem af det parti ! og ja du bad selv om at
høre min mening når du nævner at du er med i Peter Rødvin Brixtoftes
parti hoho

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 21-09-04 19:29

snip

> ,,hvem kalder du højreradikale ?? er det ikke lidt en provokation fra
> din side, og starter du ikke selv med at snakke politik når du kalder
> nogen for højreradikale ?

Det er da ikke mig der starter en valgtale for Dansk folkeparti !
Nej det var ingen provokation.

> Der findes dyremishandlere ( og pædofile og kriminelle)
>

> ,,,,,,det er deres skyld at der er kommet for mange muslimer hertil,
> så mange at de ikke kan nå at blive integreret !

Ja for det handler jo slet ikke om en stor del af befolkningens manglende
interesse i at hjælpe indvandere i at blive integreret !?? ;)
(Og det har ikke en skid med hunde at gøre !)

> [...]
> det er da politikerne der afgør hvor mange muslimer der skal ind i
> vores land, og dem der laver lovene omkring dyremishandling og

Og fordi 10 rådne æg lugter, skal de alle smides ud ...??.;)
Og du er selvfølgelig helt sikker på, at der ingen etniske danskere der
kunne finde på at "dyrke"hundkamp ???

snip

> [...]
> være flov over at være medlem af det parti ! og ja du bad selv om at
> høre min mening når du nævner at du er med i Peter Rødvin Brixtoftes

Jeg blærer mig ikke med mit medlemsskab, jeg holder hellerikke nogen
valgtaler, jeg nævner det blot fordi at det pludselig var Cds skyld, at
nogle mennesker "dyrker" hundekamp ! Hvad pokker har Peter Brixtofte med
dette at gøre ?? Har han overhovedet en hund og er det i såfald en øl-hund
?:)

Mvh Henriette

Fra : Mus

Dato : 21-09-04 22:08

> Og fordi 10 rådne æg lugter, skal de alle smides ud ...??.;)

Nej nej kun de rådne æg

LN

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-09-04 15:52

>Det er da ikke mig der starter en valgtale for Dansk folkeparti !
>Nej det var ingen provokation.

,,,,,,,,,JO det er en provokation at kalde mig for højreradikal, DF er
et midterparti !

>Ja for det handler jo slet ikke om en stor del af befolkningens manglende
>interesse i at hjælpe indvandere i at blive integreret !?? ;)
>(Og det har ikke en skid med hunde at gøre !)

,,,,,,,,,ja uha hvor er det synd for dem, det er alle os andres skyld
at de ikke er blevet integreret og er blevet kriminelle og skider på
vores samfund, nej du den går ikke det er en for vattet holdning at
have at sige at det er synd for voldsmanden at han har slået en gammel
dame ned, bare fordi han har haft det hårdt som lille, det er typisk
radikale venstre og cd-politik at hjælpe voldsmanden istedet for at
hjælpe ofret ! og det er danskerne blevet trætte af derfor har disse
to vattede partier mistet så mange stemmer, faktisk vil jeg vove at
sige at det mest er indvandrere der stemmer på de to partier.

>Og fordi 10 rådne æg lugter, skal de alle smides ud ...??.;)
>Og du er selvfølgelig helt sikker på, at der ingen etniske danskere der
>kunne finde på at "dyrke"hundkamp ???

,,,,,,,,,nu er problemet størst med indvandrene, så det er dem der er
fokuseret på nu, og bare fordi der også er danskere der gør det, så
retfærdigører det ikke at vores gæster skider på reglerne i vores land
og går ind med sko på og skider på vores gulvtæppe vel, kan du slet
ikke se det ?

> [...]
>dette at gøre ?? Har han overhovedet en hund og er det i såfald en øl-hund

,,nej han har nok ikke meget med hunde at gøre, men han gør da cd til
grin skulle jeg mene, han er en fusker der er skyld i at borgerne i
farum betaler den højeste skat herhjemme, det må da være flovt at være
i parti med sådan en mand skulle jeg mene.

Fra : JBH

Dato : 21-09-04 17:27

"Henriette Lund Larsen" <henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:415009c3$0$282$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
kriminelle)
> blandt alle befolkningsgrupper og det er noget møg, men det er da ikke

Det er det da.
Det er JER og jeres små latterlige minoritetspartier som har været
løftestang til at den foregående regering (Birthe Weiss, Mimi og Jelved
især.) kunne føre den vanvittige indvandrerpolitik som blev ført dengang.

Hvor er det demokratiske i øvrigt i at spærregrænsepartier kan få
gennemtrumfet deres mærkesager (som rammer en stor del af befolkningen) som
"belønning" for at støtte en taburetklæbende regering.

> Jeg synes, det er fint, at vi alle kan blive enige om at hundkamp og hvad
> der følger med er frygteligt, men at vende det til at være en politisk
> diskution omkring muslimer, hører ikke til i denne gruppe !

Korrekt, derfor førsøgte jeg også at holde politikken ude, ved kun at komme
med en kommentar til Verner`s indlæg

> Mvh Henriette ( og medlem af CD !)

mvh
JBH

(Medlem af en hundeklub

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-09-04 18:59

> [...]
>løftestang til at den foregående regering (Birthe Weiss, Mimi og Jelved
>især.) kunne føre den vanvittige indvandrerpolitik som blev ført dengang.

,,,ja jeg kan huske at Birthe Weiss gav 20000 bosniere/kroater
opholdstiladelse helt uden grund, udelukkende for at prøve at blive
lidt populær, og hvor meget var det lige af vores skattepenge hund
mistede på bussagen ? var det ikke en ½milliard osv osv desværre hmm
jeg kan sku ikke finde nogen politikker der har skadet vores samfund
så meget som hun har, og jelved er lige så slem hun tænker kun på at
blive populær og være sådan en god en der giver asyl til alle der
ønsker at komme ind i landet, hun er nemlig bare åh så fordomsfri og
supergod fordi hun indviterer alle der siger at de har det hårdt ind i
vores land, og mimmi fatter man bare slet ikke at der er nogen der har
gidet at stemme på, nå men det er der jo heldigvis heller ikke mere,
men jo jeg giver dig ret det er især sådan nogle som dem der har været
med til at bringe os derhen hvor vi er i dag ! og det har de fleste
heldigvis fattet, og nok netop derfor får de ingen stemmer mere, altså
lige ud over indvandrenes.

>Hvor er det demokratiske i øvrigt i at spærregrænsepartier kan få
>gennemtrumfet deres mærkesager (som rammer en stor del af befolkningen) som
>"belønning" for at støtte en taburetklæbende regering.

,,,ja det er sku direkte frygteligt at marianne jelved kan sidde og
bestemme alt muligt når hun kun har fået 2% af stemmerne

,,,,,,,,Mvh Punish

Medlem af Danmark

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 21-09-04 19:38

"Punish The Deed, Not The Breed." <ninja@ninjasen.dk> skrev i en meddelelse

Snip en masse ævl !

> ,,,,,,,,Mvh Punish
>
> Medlem af Danmark

Sørme en stolt dansker, som kun tør lufte sine højreradikale meninger
anonymt !

Fra : Verner

Dato : 21-09-04 21:38

On Tue, 21 Sep 2004 20:37:55 +0200, "Henriette Lund Larsen"
<henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> wrote:

>Sørme en stolt dansker, som kun tør lufte sine højreradikale meninger
>anonymt !

Ha ha Punish, der fik hun dig godt nok, du ER altså højreradikal !

Verner

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-09-04 15:56

On Tue, 21 Sep 2004 22:37:47 +0200, Verner <Verner@post.dk> wrote:

>Ha ha Punish, der fik hun dig godt nok, du ER altså højreradikal !
>
>Verner

hvis jeg er højreradikal så er hun autonom men måske jeg kan nøjes
med at sige at jeg er højreradikal hvis jeg en dag skal bruge mit
medlemsskab af "Danmark" på apoteket

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 22-09-04 15:55

> [...]

>Snip en masse ævl !

>Sørme en stolt dansker, som kun tør lufte sine højreradikale meninger

Hvad er der nu i vejen med at have en sygesikring ?

haha kald du bare mig højreradikal, men fordi man stemmer på DF er man
altså ikke højreradikal, jeg må lige minde dig om at det altså er
Danmarks 3 største parti, så hvis du har ret så er vi mange
højreradikale, det er bare en langt ude holdning at have, så kunne jeg
også kalde dig for autonom

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-04 16:39

> [...]
> at de problemer vi har nu med bl.a såkaldte "indvandrere" er skabt af den
> foregående regering og dennes medløberpartier (Især CD og de Radigale).

Det er nemlig rigtigt, det er altid de andres skyld.

Nej vi skal ikke diskutere politik, men det er iorden at sende et pat
balloner op.
--
mvh kajo

Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 21-09-04 16:58

On Tue, 21 Sep 2004 05:33:46 +0200, "JBH" <skodkontoen@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>at de problemer vi har nu med bl.a såkaldte "indvandrere" er skabt af den
>foregående regering og dennes medløberpartier (Især CD og de Radigale).

,ja det har du ret i , de radikale elsker jo alle indvandre, marianne
jelved foreslog jo også at vi skulle kalde dem for kulturberigere, den
regering vi har nu prøver på at rette lidt op på alt den skade den
forige har lavet, og hvis vi ikke havde DF til at presse på ville de
sikkert stadig være blødsødne som den forige regering var.

jeg syntes nu at vores justitsminister gør det meget godt , har hun
ikke også lavet en ny lov om forbud af impotering af hunde fra
østlandene ? eller var det bare et lovforslag ?