Foto
IBM760 5420
Teil 3020
D70 eller D100
Fra : Lars Christensen

Dato : 19-09-04 19:38

Hej

Jeg er på udkig efter et dslr. Der er ca 1000 kr. mellem et Nikon D70 og
D100.
Er det værd at gå efter et D100.
Det er kun 1000 kr. det drejer sig om.
Eller er det forældet.
Jeg ved godt at der er kommet et nyt Canon 20D, men hold det uden for denne
diskution.

MVH

Lars C

Fra : Morten Wartou

Dato : 19-09-04 20:22

Lars Christensen wrote:
> Hej
>
> Jeg er på udkig efter et dslr. Der er ca 1000 kr. mellem et Nikon D70
> og D100.
> Er det værd at gå efter et D100.
Nej.

> Det er kun 1000 kr. det drejer sig om.
> Eller er det forældet.
Ja. Der er et par fordele - vertikalgreb kan der puttes på det, og det har
pre-fire MLU, men ellers vinder D70 vist på stort set alle punkter.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-09-04 00:54

"Lars Christensen" <clc@direkte.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg er på udkig efter et dslr. Der er ca 1000 kr. mellem et Nikon D70 og
>D100.
>Er det værd at gå efter et D100.

Ikke efter min mening. Morten har allerede fortalt om forskellene.

Peter

Fra : Kenneth K

Dato : 20-09-04 10:04

On Sun, 19 Sep 2004 20:38:17 +0200, Lars Christensen <clc@direkte.dk>
wrote:

> [...]
> Det er kun 1000 kr. det drejer sig om.
> Eller er det forældet.
> Jeg ved godt at der er kommet et nyt Canon 20D, men hold det uden for

Tag et kig her:
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1034&message=10339315
http://search.dpreview.com/forums/search.asp?query=d70+vs+d100&forum=1034

Du kan også prøve at søge tilbage her i gruppen, da dette før har været
diskuteret.

vh.
Kenneth

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-04 20:31

"Lars Christensen" <clc@direkte.dk> wrote in message

> Jeg er på udkig efter et dslr. Der er ca 1000 kr. mellem et Nikon D70
> og D100.
> Er det værd at gå efter et D100.
> Det er kun 1000 kr. det drejer sig om.
> Eller er det forældet.