Oplevelse i Budapest
Fra : phk

Dato : 19-09-04 13:48

Jeg klipper lige følgende ud af DCU´s debatsider. Tråden er blevet lukket af
den "udemærkede" moderator, så der er ikke mulighed for kommentarer mere
der. Guderne skal vide hvorfor, men han elsker vel at spille Gud.

Hej
Min familie og jeg er netop kommet hjem fra Budapest og vi er stadigvæk
rystede.Vi var inde på en lille restaurant for at spise og alt var normalt
med en venlig tjener og ganske udmærket mad.Da vi ville betale var det ikke
tjeneren der kom med regningen,men 3 store ubehagelige typer som
præsenterede os for en regning som svarede til 2500 kr i dansk valuta,Vi
protestede kraftigt,men vi blev hurtigt gjort klart at hvis vi ikke betalte,
ville de sørge for at vi ikke kom hjem i hel stand.Jeg blev escorteret til
en kontantautomat for at hæve pengene mens konen blev holdt tilbageog der
fik de navn og adresse ud af hende og hun fik at vide at hvis vi meldte det
til politiet.ville vi blive opsøgt i vores hjem,da de havde forbindelser i
Danmark.Så vi valgte bare at betale og
så forsøge at glemme det hele.Vores børn var heldigvis taget på Mc Donald
så de kom heldigvis ikke ud for dette.
Jeg håber ikke at det er noger man normalt kan opleve i Budapest,men jeg
tror ikke at vi nogen sinde besøger byen igen.Vi har i en del år besøgt
Balatonsøen og har aldrig oplevet noget ligende.Så dette er en advarsel om
hvad man også kan opleve på ferien.
Mvh Troels

Historien blev bekræftet af et par andre som har haft nogenlunde samme
oplevelse.

--
Per, Esbjerg

Fra : Tommy.T - Odense

Dato : 19-09-04 15:25

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev

[...]

Du glemmer at skrive, at det omtalte indlæg fik 14 kommentarer med på vejen,
og at debatten drejede over i mudderkastning. Jeg forstår godt at den
omtalte debat blev lukket for ikke at mudre ydeligere til.

Hilsen Tommy T - Odense

PS: Forøvrigt en foruroligende oplevelse, som jeg ikke håber at flere kommer
ud for.

Fra : phk

Dato : 19-09-04 17:44

"Tommy.T - Odense" <tommy.t(FJERN DETTE)@get2net.(OG DETTE)dk> skrev i en
meddelelse news:414d9692$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> og at debatten drejede over i mudderkastning. Jeg forstår godt at den
> omtalte debat blev lukket for ikke at mudre ydeligere til.

Moderator tillod selv denne mudderkastning. Han kunne jo blot lade være med
at tillade mudderkastningerne i stedet for at lukke hele indlægget. Så var
han også fri for at spille Gud. Men det er nok det han gerne vil

> PS: Forøvrigt en foruroligende oplevelse, som jeg ikke håber at flere
kommer
> ud for.

Nu ved vi det finder sted så er vi lidt mere forberedt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 19-09-04 20:07

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<414d7fea$0$194$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg klipper lige følgende ud af DCU´s debatsider. Tråden er blevet lukket af
> den "udemærkede" moderator, så der er ikke mulighed for kommentarer mere
> der. Guderne skal vide hvorfor, men han elsker vel at spille Gud.

Det tror jeg nu ikke.
Du glemmer at fortælle at nr 2 svar du fik, var fra en meget negativ
person, der beskyldte dig for at lyve / drømme / digte.
KLIP:

Besvaret af: Hans Oprettet: 16/09-2004 - 16:35
Helt ærligt tror jeg det kunne ske hvor som helst også hjemme i
Vanløse.

Din historie lyder så fuldstændig sindsyg at det ikke betyder en fis
at det netop skulle være foregået i Budapest.

Hvorfor anmeldte du ikke restauranten og fyrene til politiet?

Helt ærligt tror jeg det er noget du har drømt. Eller også har
fantasien løbet lidt af med dig.

Hilsen Hans

KLIP

Dette fik en voldsom reaktion igang, mod pågældende, og da der jo ikke
kunne mere fakturelle oplysninger frem om jeres oplevelse, men kun en
mængde mudderkastning, har moderator besluttet at standse indlæget

du har ønsket at komme frem med din advarsel, og det er sket, så hvad
har du at beklage dig over.

Du burde meget hellere beklage dig over at moderator ikke frasorterede
mailen fra.

En moderators opgave er at sørge for at netetiketten overholdes, og
det synes jeg han gør udmærket. Hvad der sker på en debatside uden
moderator, ser vi jo tydelig her på siden, hvor en vis herre,
ødelægger hele ideen med en debatside

mvh
Steen

Fra : Gismo

Dato : 19-09-04 21:11

"Steen ?bel?e" <steen-h@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg nu ikke.
> Du glemmer at fortælle at nr 2 svar du fik, var fra en meget negativ
> person, der beskyldte dig for at lyve / drømme / digte.

Jeg tror ikke det var PHK's indlæg men et indlæg han henviser til

Gismo.