.Rar filer
Fra : Jasper Norman

Dato : 19-09-04 13:43

Hejsa.

Jeg har nogle RAR filer som WinRar nægter at åbne. Det er muligvis ISO
filer, men jeg har ikke haft held til at åbne dem med noget program endnu.
Jeg har forsøgt med Winrar, ISO-Buster, WinAce, Daemon tools, men alle
meddeler at det er forkert filtype.

Gode råd modtages _meget_ gerne.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-04 14:04

Jasper Norman wrote:

> Gode råd modtages meget gerne.

Prøv i dk.edb

Jesper G. Poulsen

Fra : iddqd

Dato : 19-09-04 15:30

Jasper Norman wrote:
> [...]
> filer, men jeg har ikke haft held til at åbne dem med noget program endnu.
> Jeg har forsøgt med Winrar, ISO-Buster, WinAce, Daemon tools, men alle

Køb dine spil i stedet for at rode med piratkopier, så enkelt er det.

Et spil der er værd at bruge tid på, der er også værd at betale for.

Mvh

Bruno

Fra : Mikael Schøler

Dato : 19-09-04 16:44

iddqd wrote:

> Køb dine spil i stedet for at rode med piratkopier, så enkelt er det.
>
> Et spil der er værd at bruge tid på, der er også værd at betale for.
>
> Mvh
>
> Bruno
Ingen der siger det er et spil jo ;)

Mikael

Fra : Mads

Dato : 19-09-04 17:17

On Sun, 19 Sep 2004 17:43:43 +0200, Mikael Schøler
<QM3mik_s@tdcadsl.dk> wrote:

>Ingen der siger det er et spil jo ;)

Det er jo nærmest underforstået når der
spørges i dk.spil.computer

Hvis ikke det drejer sig om et spil er
spørgsmålet da ihvertfald OT

mvh Mads

Fra : Jesper

Dato : 20-09-04 09:42

On Sun, 19 Sep 2004 18:16:51 +0200, Mads <Madsen@nospam.nothanks.com>
wrote:

>Det er jo nærmest underforstået når der
>spørges i dk.spil.computer

Måske ejer han originalen men ønsker ikke at fedte med at skulle hente
CD når han vil spille.

Mao, anklag aldrig folk med mindre du er 100000 % sikker på at
vedkommende begår en forbrydelse.

Fra : Mads

Dato : 20-09-04 11:43

On Mon, 20 Sep 2004 10:42:09 +0200, Jesper <jeppesen@hotmail.com>
wrote:

>Måske ejer han originalen men ønsker ikke at fedte med at skulle hente
>CD når han vil spille.
>
>Mao, anklag aldrig folk med mindre du er 100000 % sikker på at
>vedkommende begår en forbrydelse.

Hej Jesper

Dit indlæg vil altså blive meget nemmere at forstå hvis
du laver det som et svar på det indlæg du rent faktisk
svarer på.

Jeg havde kun skrevet følgende : "Det er jo nærmest
underforstået når der spørges i dk.spil.computer"

Altså giver din post ikke megen mening, for jeg anklagede
bestemt ikke nogen for noget.

mvh Mads

Fra : iddqd

Dato : 20-09-04 14:06

Jesper wrote:
> Måske ejer han originalen men ønsker ikke at fedte med at skulle hente
> CD når han vil spille.

Come on - har siger han har nogle RAR filer der måske indeholder ISO
filer, du tror da ikke engang selv på at det er fra en backup han har lavet.

> Mao, anklag aldrig folk med mindre du er 100000 % sikker på at
> vedkommende begår en forbrydelse.

Dvs. du ringer ikke til politiet hvis du ser et par folk med skimasker
gå ind i en bank? Helt seriøst, hvis Jasper ikke roede med piratkopier
så havde han nok selv åbnet munden.

Mvh

Bruno

Fra : Dopedog

Dato : 19-09-04 17:47

> [...]
> filer, men jeg har ikke haft held til at åbne dem med noget program endnu.
> Jeg har forsøgt med Winrar, ISO-Buster, WinAce, Daemon tools, men alle

Prøv at søg lidt på www.antipiratgruppen.dk, de skal nok være behjælpelige
hvis du skriver til dem hvad der er inde i RAR filen

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-09-04 03:03

Jasper Norman wrote:
> [...]
> endnu. Jeg har forsøgt med Winrar, ISO-Buster, WinAce, Daemon tools,
> men alle meddeler at det er forkert filtype.

Hvis du er smart nok til at skaffe dig .rar filer du ikke ved hvad
indeholder, så finder du nok også ud af resten.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.