Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket compact camera ? (Canon Ixus500 e~
Fra : Lars

Dato : 19-09-04 11:59

Mange ville nok vælge Ixus'et, eller har allerede købt 400 eller 430.

Men hvilke fordele (og ulemper) ville der være ved at købe et S60 ?
I kan vel nok høre at jeg er blevet lidt lun på S60'eren :)

mvh
Lars

Fra : [HCS] 4000

Dato : 19-09-04 12:37

Der er jo både for og imod. S60 er jo noget større og ikke ligefrem et
lommekamera. Til gengæld har det flere instillings
muligheder. Jeg har selv både et IXUS v2 og et S50, som jeg bruger efter
hvilken situation jeg er i. IXUS kan man altid have på sig, da det intet
fylder.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 19-09-04 12:47

> [...]
>
> Men hvilke fordele (og ulemper) ville der være ved at købe et S60 ?
> I kan vel nok høre at jeg er blevet lidt lun på S60'eren :)

Læs evt. Mikkels tråd fra 18 09 2004 - 11:12

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber