Hej Christan
Jeg har handlet med TD i over 2 år og er altid blevet behandlet godt. Men nu
er det jo sådan at det er Canon der ikke har så god service det vil sige det
bliver TD som bliver bussemand når Canon ikke kan leverer. For 4 mdr siden
bestilte jeg 3 linser hos dem efter at der var gådet 3 uger besluttede jeg
mig for at ringe "de taler glimernde engelsk" og fik den besked at de blev
afsendt dagen efter og rigtigt nok jeg modtog mine linser to dage efter. Så
selv om det er svært at værer tåldmodig når man går og vænter på sit nye
udstyr ! ja du ved når man venter på noget godt
og vil sparer lidt penge
Mvh.Pierre
"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:414d6ec2$0$293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Jeg har selv været ude for det samme, hvor der gik over et halvt år før
> varen blev leveret. Jeg henvendte mig dog inden med en e-mail og fik det
> svar, at varen var i restordre hos Canon som ikke kunne give dem nogen
> leveringstid. Du kan sagtens renge til dem og forhøre dig, så får du svar
> med det samme.
> --
> hilsen Hans
>
> homepage:
www.fotofritid.dk
> *Coppermine Photo Gallery*
>
> *
www.pbase.com/hcstune *
> --------------------------------------------------------------------------
---
> "ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:414d60ec$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Hej NG
> >
> > Min far bestilte for tre uger siden et Canon EOS 300D kamera hos
> > technikdirekt.de, og har endnu ikke hørt et mug fra dem udover den
> > ordrebekræftigelse som automatisk bliver sendt når man har bestilt. For
et
> > halvt år siden bestilte jeg selv et kamera der og det gik rimeligt
> > hurtigt, så derfor kan jeg ikke forstå hvad der sker med min fars
kamera.
> > Er de bare utrolig dårlige til at informere/kommunikere med deres
kunder,
> > eller er der noget andet galt med firmaet?
> >
> > Mvh
> > Christian Trier
> >
>
>