Skal Stevns nu på spil igen ;-)
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-09-04 10:59

Hej rødder og røddinder

Så lige denne på eBay, det kunne ligne noget der kunne finde vej til Stevns

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18201&item=2489563202&rd=1

Synes da den er billig, hvis man da kan lave noget selv

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 11:04

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18201&item=2489563202&rd=1
>
> Synes da den er billig, hvis man da kan lave noget selv

hold kæææææææft mand......7.500 Kr for en 200 HK motor med bil ::
Men Jan tør nok ikke bygge sin "lamme" scorpio om til en cossie

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 19-09-04 12:29

> hold kæææææææft mand......7.500 Kr for en 200 HK motor med bil ::
> Men Jan tør nok ikke bygge sin "lamme" scorpio om til en cossie

Nu er tiden jo ikke gået endnu, hvorfor enhver
prissætning er for tidlig. En Cossie har iøvrigt
"altid" læder, hvorfor man kunne være i tvivl
om oprindelsesmodel.....

Fra : Claus Fabritius

Dato : 19-09-04 12:51

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er tiden jo ikke gået endnu, hvorfor enhver
> prissætning er for tidlig.

En Sofort Kaufen på 999 Euro giver et hint om prisen ;)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Fly Christensen

Dato : 19-09-04 13:01

On Sun, 19 Sep 2004 13:50:55 +0200, "Claus Fabritius"
<champ88@ofir.invalid> wrote:

>"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

>En Sofort Kaufen på 999 Euro giver et hint om prisen ;)

Ikke helt! Jeg har indtil til flere gange set folk byde op til det
dobbelte af sofort Kauf-prisen! Tyskerne er nogle klovner til det med at
byde på eBay!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Mikael L

Dato : 19-09-04 21:46

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

En Cossie har iøvrigt
> "altid" læder, hvorfor man kunne være i tvivl
> om oprindelsesmodel.....

Det er jo altså set før at biler der som standard har læder, bliver købt med
stofsæder. Det er jo ikke alle der synes læder er et +.

Mikael

Fra : Troja

Dato : 20-09-04 01:36

Mogens tastede følgende:

> En Cossie har iøvrigt
> "altid" læder

Nej jeg har set på 2 der ikke har/havde læder....

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 19-09-04 13:51

Tom wrote:

> hold kæææææææft mand......7.500 Kr for en 200 HK motor med bil ::
> Men Jan tør nok ikke bygge sin "lamme" scorpio om til en cossie

Ja, det er helt fjollet med de afgifter der kommer på bilerne..

Der er flere i alfaklubben der har importeret biler i 500 øvro
klassen fra Tyskland for at få en kilde til billige reservedele.
Når så bilen er i Danmark, står de og ryster på hovedet over at
finde sig selv igang med at skrælle biler, der tit er i væsentlig
bedre stand end de biler stumperne skal bruges i..

Danmark må sgu være det eneste sted i verden hvor det kan betale
sig at skrælle en god bil for at bruge stumperne i en mindre god..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 15:48

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det er helt fjollet med de afgifter der kommer på bilerne..

ENIG
Jeg fandt i formiddags en ægte Diablo til lidt over 300.000 Kr. Hvis det
ikke havde været for afgifterne så havde den allerede stået i min indkørsel,
det ligger fast.

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 19-09-04 16:59

Tom wrote:

> Jeg fandt i formiddags en ægte Diablo til lidt over 300.000 Kr. Hvis det
> ikke havde været for afgifterne så havde den allerede stået i min indkørsel,
> det ligger fast.

Har du lavet et overslag på hvad det koster at holde sådan en
kørende?? Jeg føler mig ikke overbevist om, at det er anskaffelsen
der er det dyre..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 17:24

> Har du lavet et overslag på hvad det koster at holde sådan en
> kørende?? Jeg føler mig ikke overbevist om, at det er anskaffelsen
> der er det dyre..

Jeg kender nogen som har et metalværksted hvor næææsten alt kan fremstilles.
Så for mit vedkommende ville jeg ikke betænke mig et sekund hvis A. Fjog &
Co. kunne lave en undtagelse og lukke det ene øje, eller bare give mig
adgang til databasen i 2 min.

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-09-04 11:11

> hold kæææææææft mand......7.500 Kr for en 200 HK motor med bil ::
> Men Jan tør nok ikke bygge sin "lamme" scorpio om til en cossie

Eller hvad med 'lidt' ombygning af 'deo?
Det kunne da blive en sjov dyt ud af den kombination

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 16:23

> Eller hvad med 'lidt' ombygning af 'deo?
> Det kunne da blive en sjov dyt ud af den kombination

såså, det er jo ikke alt "skrammel" der skal i hullet på sådan en fin mondeo
))

--
Tom