"This Love" ringetone ?
Fra : Renhof©

Dato : 19-09-04 09:53

Hejsa.

Er der et sted hvor man kan hente denne ringetone "This Love" (Poly) på
nettet til en N 6610i, uden at skulle betale 15kr. eller mere ?

--
Renhof
7500

Fra : Anders

Dato : 19-09-04 11:11

Det er en skam at din telefon ikke kan spille rigtige mp3 filer, for ellers
kunne jeg nok sende den til dig....

/Anders

Fra : Dan Storm

Dato : 19-09-04 15:12

Jeg har ledt lidt på nettet efter den og har uploadet den jeg synes var
den bedste af dem allesammen!
Du kan hente den gratis* på http://wap.err0r.dk (både mobil og PC) sig
lige til hvis den ikke lever op til dine krav! ;)

*=du skal selvfølgelig stadig betale for din udbyders GPRS/WAP priser...

--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Rander

Dato : 19-09-04 15:16

Sun, 19 Sep 2004 16:12:13 +0200 brugte Dan Storm 20 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Du kan hente den gratis* på http://wap.err0r.dk (både mobil og PC) sig
>lige til hvis den ikke lever op til dine krav! ;)

Jeg kan altså kun finde billeder på den side!?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Det er ofte blot en undskyldning, når vi siger, noget er umuligt. (Francois de La Rochefoucauld)

Fra : Dan Storm

Dato : 19-09-04 15:21

Prøv med din telefon ?

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 19-09-04 18:33

Du har vel ikke This Love og O-zone til SE også?

Mvh.
Christian

Fra : Dan Storm

Dato : 19-09-04 19:21

Har du prøvet at hente dem ? For jeg mener at SE også kan tage langt de
fleste MID filer som poly.... Så prøv lige det, og vend tilbage til mig,
hvis det ikke virker!

Fra : Renhof©

Dato : 20-09-04 08:21

Hej Dan.

Takker for venligheden, har hentet den, men den spiller ikke hele melodien.

Det vil sige, den spiller godt nok melodien, men har nogle mærkelige ophold,
ligesom der mangler noget, eller oxo kan min telefon bare ikke spille den
slags, da jeg har prøvet at afspille den i MediaPlayer, og der virker den
fint.....

Renhof

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-09-04 15:07

Renhof© wrote:
> Hejsa.
>
> Er der et sted hvor man kan hente denne ringetone "This Love" (Poly)
> på nettet til en N 6610i, uden at skulle betale 15kr. eller mere ?

Kig på denne side, kræver dog at du kan wappe. http://myt610.lasyk.net/
Eller gør ligesom jeg, overfør dem til din mobilos med Bluetooth..
Tag dig ikke af at siden hedder noget med t610, der er mange lækre ting der
inde.. :)

;) God fornøjelse..

--
Venlig Hilsen