Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sjov lille afstemning..
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-09-04 22:21

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-09-04 22:52

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:

> http://www.colourart.dk/arkiv/red_pub.htm

De billeder der vises er jo så små, at de kun er 3-4 gange så store
som thumbnails'ne, de er faktisk så små, at de er uegnet til en
kvalificeret bedømmelse.

Og hvis jeg alligevel skal gi' en bedømmelse, så vil jeg sige, at
hvis de 15 billeder er cremen af, hvad de bedste danske portræt og
bryllupsfotografer kan præstere, så står det dælme sløjt til i
branchen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-09-04 23:14

Niels Riis Ebbesen wrote:
> De billeder der vises er jo så små, at de kun er 3-4 gange så store
> som thumbnails'ne, de er faktisk så små, at de er uegnet til en
> kvalificeret bedømmelse.

Jah.. det er ret fjollet at der fx. ikke sker noget når man klikker
på dem.

Der burde være en mulighed for at vælge ingen af dem eller ved ikke

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : C.Stensgaard

Dato : 18-09-04 23:45

Og reklamen er slet skjult Hr. Lorentsen

Off topic

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige

Fra : Peter T.

Dato : 19-09-04 01:31

Niels Riis Ebbesen leverede følgende historie fra de varme lande:

> De billeder der vises er jo så små, at de kun er 3-4 gange så store
> som thumbnails'ne, de er faktisk så små, at de er uegnet til en
> kvalificeret bedømmelse.

Enig.

> [...]
> hvis de 15 billeder er cremen af, hvad de bedste danske portræt og
> bryllupsfotografer kan præstere, så står det dælme sløjt til i

Enig. Men nu er det også kun en "sjov lille afstemning..", så jeg gav min
stemme til billede nr. 1 i mangel af bedre. Og jeg er vist ikke den
eneste... Men gode er de ikke!

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Peter T.

Dato : 19-09-04 01:37

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Men gode er de ikke!

Pis mig i røven! De er teknisk gode, men spændingen er totalt gået
fløjten, fordi de er så forstillede!

Fra : HS

Dato : 19-09-04 16:28

Helt klart det virker som skjult reklame og ingen af billeder sagde mig
noget, så jeg lukkede bare vinduet ned igen...

Men jeg kan ik li se det sjove i den afstemning... Hvor er det sjove, for
jeg griner ikke...

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-09-04 23:06

"HS" <opelmanta2@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Helt klart det virker som skjult reklame

Hold nu op, i plejer da normalt at elske afstemninger, der er da ikke meget
reklame her. Hvis det er så burde man jo kappe hovedet af alle der ligger et
link ind i gruppen.
Subj sagde det hele, stem eller lad være.

> og ingen af billeder sagde mig noget, så jeg lukkede bare vinduet ned
igen...

Der smides jo henvisninger til meget både skidt og guld i denne NG, vi ser
alle billeder på forskellige måde, der viser mange tråde her inde jo et
klart billede af.
-
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : NIL

Dato : 21-09-04 16:02

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.colourart.dk/arkiv/red_pub.htm

Hmmm...billede nummer 2...æhh..! Bryllupsnat i dagslys!

NIL