DVD med fedeste lydspor???
Fra : KNL DtP

Dato : 12-05-01 20:31

Hejsa!

Hvilken DVD har det fedeste lydspor - altså højeste kvalitet / bedste til at
teste lyd-anlæg / bedste kick-ass altså

Kan man "nøjes" med film ala Toy Story 2 og Gladiator eller *bør* kan købe
en af disse Platinumum DVD test-disc??? Det kunne jo være sjovt at se hvor
meget ens anlæg og DVD-afspiller kunne levere!

--
MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 13-05-01 11:05

KNL DtP <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dk371$2u16$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> en af disse Platinumum DVD test-disc??? Det kunne jo være sjovt at se hvor
> meget ens anlæg og DVD-afspiller kunne levere!

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen.

Bedste lydspor overhovedet på DVD: Saving Private Ryan i DTS udgaven.

Ingen andre når den til sokkeholderne.

Thomas

Fra : Zeki

Dato : 13-05-01 16:43

Du går ikke forgæves med følgende:

-Das Boot (Ingen andre når den til sokkeholderne)
-Godzilla
-Tomorrow never dies
-Twister
-Die Hard 3
-Strange days
-episke film som Gladiator, Braveheart og The Patriot

Zeki

Fra : Christian Iversen

Dato : 13-05-01 23:49

> [...]
> -Die Hard 3
> -Strange days
> -episke film som Gladiator, Braveheart og The Patriot

Hvor bliver The Matrix af?

Specielt scenen hvor Neo og Trinity smadrer lobby'en i den bygning hvor
Morpheus holdes fanget er god. Soundtracket er meget, meget dybt, samtidig
med at alting bliver smadret...

M.V.H, Christian Iversen

Fra : Casper

Dato : 15-05-01 08:08

On Mon, 14 May 2001 00:48:38 +0200, "Christian Iversen"
<iversen@it.dk> wrote:

> [...]
>Morpheus holdes fanget er god. Soundtracket er meget, meget dybt, samtidig

Genial scene... men hvad med Heat? Den store shoot-out scene er for
fed...

Casper

Fra : Christian Iversen

Dato : 15-05-01 12:09

> Genial scene... men hvad med Heat? Den store shoot-out scene er for
> fed...

Jeg har desværre aldrig haft mulighed for at opleve den på noget ordentligt
udstyr, men jeg ser frem til det! =)

Regards, Christian Iversen

Fra : Deaster

Dato : 14-05-01 11:08

"KNL DtP" <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en af disse Platinumum DVD test-disc??? Det kunne jo være sjovt at se hvor
> meget ens anlæg og DVD-afspiller kunne levere!

Toy Story som du selv kommer ind på er rigtig god, hvis det er musik vil jeg
foreslå Hell freezes over med Eagles med DTS lyd, den lyder rigtig god, dog
ikke ligeså god som cd'en i rent stereo.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er paranoid og bange kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-05-01 19:42

Hej Kristian

Jeg har flere gange overhørt telefonen og naboernes banken, når jeg spiller
Fleetwood Mac's The Dance... Men det er jo også en koncert, og der er gang i
den, Go your own Way, Tusk, Don't Stop.... skru helt op!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk