Band på spil på sjælland.
Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 18-09-04 20:14

En formodentlig Littauisk bande støvsuger småbyer på SJ. for
bilstereo&navi.anlæg, Foreløbig er Slagelse og Ringsted politikredse ramt,
hold øje med mistænkelige varebiler og giv "men in black" et praj.

Fra : Ncc

Dato : 18-09-04 20:49

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse
> En formodentlig Littauisk bande støvsuger småbyer på SJ. for
> bilstereo&navi.anlæg, Foreløbig er Slagelse og Ringsted politikredse ramt,
> hold øje med mistænkelige varebiler og giv "men in black" et praj.

Ved alt om ikke at ponke folk for stave/slå fejl - men din overskrift er
altså god !

Band på spil.......Ja hvad ellers...

Men apropos band_e_r så har jeg selv haft fornøjelsen af besøg i min carport
af sådan en flok ¤&¤###!! skiderikker - ikke rart at stå op til en flået
bil, og opdage at 14 andre biler i samme område var blevet tømt samme nat.

Ncc
"Som også ofte laver slåfejl"

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 18-09-04 23:14

"Ncc" <fam.christensen_slettes@os.dk> skrev i en meddelelse

> Ved alt om ikke at ponke folk for stave/slå fejl - men din overskrift er
> altså god !

Jeg syntes selv den er meget god ;)), nej så fejlen for sent og
stavekontrollen er ligeglad med emnelinjen. Men det får nok nogle flere til
at læse? :).

Fra : hanzen

Dato : 19-09-04 07:30

> Jeg syntes selv den er meget god ;)), nej så fejlen for sent og
> stavekontrollen er ligeglad med emnelinjen. Men det får nok nogle flere
til
> at læse? :).

Eller også tænker de:"Jeg er ikke musikinteresseret" og springer over
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Martin Bak

Dato : 19-09-04 10:52

> [...]
meddelelse

> Ved alt om ikke at ponke folk for stave/slå fejl - men din overskrift er

He he, det var godt, ellers var du blevet punket for at skrive ponke....

Martin