Monteringsvejledning og strømstik til Noki~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 18-09-04 15:54

Hvem kan hjælpe med monteringsvejledning for Nokia Cark 109 til 9210 og
9210i?
Specielt er jeg interesseret i forbindelser til strømstikket og om hvor det
er muligt at få et sådan, da jeg har købt et anlæg brugt komplet, men
strømstik og monteringsvejledning fulgte ikke med. Resten af forbindelserne
giver jo næsten sig selv.

Håber på jeres hjælp

Bjarne

Fra : JMo.

Dato : 18-09-04 17:35

NikonPro.dk wrote:

> [...]
> komplet, men strømstik og monteringsvejledning fulgte ikke med. Resten
> af forbindelserne giver jo næsten sig selv.

Nokia carkit vil normalt være noget i retning af:

Red permanent 12V
Blue switched 12V (ignition)
Black ground
Yellow radio mute
Green powered antenna

Fra : JMo.

Dato : 18-09-04 17:37

JMo. wrote:

> Nokia carkit vil normalt være noget i retning af:
<snip>

- og hvis du vil have en tegning:

http://www.all4cell.com/repairs/carkit91help.html

Fra : NikonPro.dk

Dato : 18-09-04 18:04

JMo. wrote:

> - og hvis du vil have en tegning:
>
> http://www.all4cell.com/repairs/carkit91help.html

Jeg siger mange tak for dine svar.

Kan du forklare hvilke ledninger der skal hvor til stikket, for jeg kan se
det er et 6 polet stik som skal i styreboksen. Hvad er de sidste to til?

Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 18-09-04 18:25

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:

> Jeg siger mange tak for dine svar.
>
> Kan du forklare hvilke ledninger der skal hvor til stikket, for jeg
> kan se det er et 6 polet stik som skal i styreboksen. Hvad er de
> sidste to til?

Der er i øvrigt 1 stik mere i min styreboks til Cark 109 end vist på
tegningen. Det er til ekstra håndsæt

Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 19-09-04 07:45

Jeg sender gerne foto af styreboksen HFU-2 hunstik, hvis det kan hjælpe jer
med at hjælpe mig

Bjarne