Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
råd til Kamerakøb søges
Fra : Robert Petersen

Dato : 18-09-04 10:39

Hej med jer.
Jeg kan se på indlæggene herinde at de fleste af jer, er nogle skrappe
gutter/gutterinder som ved en masse om kameraer og tilbehør til dette.

Hva nu med sådan en som mig ?

Jeg ønsker blot at købe et godt allround kamera til at tage billeder af
familien. Kan I anbefale et "godt" kamera til en pris i omegnen af ca. 2000
kr. ? gerne mindre.

Hilsen Robert

Fra : Peter Holm

Dato : 18-09-04 11:02

Robert Petersen wrote:
> [...]
>
> Jeg ønsker blot at købe et godt allround kamera til at tage billeder
> af familien. Kan I anbefale et "godt" kamera til en pris i omegnen af

køb canon ixus 420 (koster dog kr.2500) eller canon a75

Uden jeg gider begrunde eller forsvare mit udsagn......Canon er bare de
bedste til kompakte digicams.

Mvh
Peter

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 18-09-04 12:29

> køb canon ixus 420 (koster dog kr.2500) eller canon a75

> Uden jeg gider begrunde eller forsvare mit udsagn......Canon er bare de
> [...]

Enig! Meget kan man sige om Canon, men deres kompakte cams, tager nogle
super billeder.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Robert Petersen

Dato : 19-09-04 00:52

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse

> køb canon ixus 420 (koster dog kr.2500) eller canon a75
>

> Uden jeg gider begrunde eller forsvare mit udsagn......Canon er bare de
> bedste til kompakte digicams.

jeg kigger efter canon.

tak for svaret

hilsen Robert

Fra : den ægte fotomand

Dato : 18-09-04 11:37

Brugt eller nyt? rigtig kamera eller digitalt?

VH Per

Fra : Robert Petersen

Dato : 19-09-04 00:49

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Brugt eller nyt? rigtig kamera eller digitalt?
>
> VH Per

Jeg er ikke sikker på om det skal være brugt eller nyt, men det skal være
digital.....

Hilsen Robert

Fra : Møller's

Dato : 18-09-04 19:39

Hej

Hvis du vil købe brugt, har jeg et "Canon Ixus II" 3,2 megapixel.
Mit Ixus2 er 4 1/2 mdr. gammel, og med 3 års tryghedsforsikring, og en lille
bæltetaske medfølger. Der er dansk manual, kvitt. + orig. embalage, +
naturligvis de ting som fulgte med kameraet såsom lader, 16 Mb SD kort,
software mm.
Nypris 2499,- + Taske 199,- + tryghedsforsikring 445,- (forsikringen dækker
så at sige alt. også slitage mm)
Kameraet er som nyt, og jeg vil sælge det for 1700,-
Nyprisen på efterfølgeren Ixus II's er dog faldet.

Link til nypris : http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=76631

Bedømmelser fra brugere :
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38342&Bedom=true

Test billeder mm :
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/sd110_samples.html

Mvh
Møller

lpm@FJERN-DETTEcity.dk

Fra : Robert Petersen

Dato : 19-09-04 00:51

"Møller's" <lpm(fjern-dette)@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så at sige alt. også slitage mm)
> Kameraet er som nyt, og jeg vil sælge det for 1700,-
> Nyprisen på efterfølgeren Ixus II's er dog faldet.

Tak for tilbuddet, men jeg har sådan en allround taske allerede, og generelt
køber jeg aldrig de forsikringer selv, så derfor er der jo kun 300 kr til
forskel fra et nyt, men ellers tak for en ganske reelt tilbud.

hilsen Robert