Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Filmfremkaldelse
Fra : smaz

Dato : 17-09-04 21:40

Hvor får man billigst engangskamerafilm fremkaldt?

mvh/smaz

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 17-09-04 21:58

On Fri, 17 Sep 2004 22:39:53 +0200, "smaz" <smaz-snabel@get2net.dk>
wrote:

>Hvor får man billigst engangskamerafilm fremkaldt?

hjemme i fotorummet

Fra : Carsten Riis

Dato : 17-09-04 22:13

kelds99@yahoo.dk wrote:

> hjemme i fotorummet

hehehe, først skal man have al udstyret.... Mon ikke det koster mere end
hvad Fona kan gøre det for (39 kroner).

mvh

Carsten Riis

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 17-09-04 23:34

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> hehehe, først skal man have al udstyret.... Mon ikke det koster mere end
> hvad Fona kan gøre det for (39 kroner).

Det kommer vel an på hvor mange man skal fremkalde..*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : smaz

Dato : 18-09-04 11:36

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> kelds99@yahoo.dk wrote:
[snip]
> hvad Fona kan gøre det for (39 kroner).

Er det incl. papirbilleder?

mvh/smaz
der ikke har et hjemmefotolaboratorie...

Fra : den ægte fotomand

Dato : 18-09-04 14:23

]

> Er det incl. papirbilleder?

ja, det er incl papirbilleder og et miniark. Evt er Bilka billigere, har
ikke tjekket det da jeg ikke bor i nærheden af en sådan.

Vh

Per