Tips til falmede baglyter specielt på Xant~
Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-09-04 21:40

Falmede baglygter hvad så ????

Jeg gav dem en gang olie på en stykke papirs serviet og smurte et ganske
tyndt lag på glasset det har holdt i snart 3 mnd nu og man kan efter smøre
!!
de blir som NYE efter sådan en omgang

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Mogens

Dato : 18-09-04 07:35

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Falmede baglygter hvad så ?

Køber nogle nye, uorginale

> Jeg gav dem en gang olie på en stykke papirs serviet og smurte et ganske
> tyndt lag på glasset det har holdt i snart 3 mnd nu og man kan efter smøre
!!

Men skidt aflejres vel på lygterne? (fedtet overflade)

Giv de nye baglygter en gang klar lak istedet for,
og de holder evigt...

Fra : Hans Christian

Dato : 18-09-04 16:52

> [...]
> tyndt lag på glasset det har holdt i snart 3 mnd nu og man kan efter smøre

Har hørt petrolium skulle være bedre...

Fra : Peter Juul

Dato : 21-09-04 20:03

"Hans Christian skrev

> Har hørt petrolium skulle være bedre...

-Silikonespray og en fnugfri klud gør osse underværker...

VenHils
Peter