Nokia Digital Music Player
Fra : Amran Farooq

Dato : 12-05-01 19:15

Hvornår kommer Nokia Digital musikafspiller på gaden, og er der nogen der
ved hvad prisen bliver?

Fra : Møgelmose

Dato : 12-05-01 21:43

>Hvornår kommer Nokia Digital musikafspiller på gaden, og er der nogen der
>ved hvad prisen bliver?

Regn med til sommer sammen med 8310 den koster nok ca. så meget som
erricsons nemlig 2000 (jeg ved godt at i sikkert kan få den billigere! men
ca.!)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 14-05-01 03:30

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev

> Regn med til sommer sammen med 8310 den koster nok ca. så meget som
> erricsons nemlig 2000 (jeg ved godt at i sikkert kan få den billigere! men
> ca.!)

På no.it.telekom.mobil er prisen blitt antydet til 2490,- (i Norge). Dette
er dyrere enn Ericssons mp3-spiller, men Nokias versjon har mp3-spiller _og_
radio, den bruker også egen batterier, slik at den ikke trekker strøm fra
telefonen, og den kan brukes adskilt fra mobiltelefonen!

--
///Mvh. EE

Nokia 6210