Campingside søges
Fra : Henning Lund

Dato : 17-09-04 19:48

Jeg havde for et års tid siden nogle campingsider i mine foretrukne i IE
hvor man kunne se campisternes vurdering mm. af pladserne, nu kan jeg
kun finde campingland.dk.
Er der nogen som kender flere af den type sider?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Torbenth

Dato : 17-09-04 21:18

http://www.campingstuff.dk/home/html/
http://www.hanses-campingsider.dk/start.htm
http://home13.inet.tele.dk/kth/

Fra : Torbenth

Dato : 17-09-04 21:19

"Torbenth" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.campingstuff.dk/home/html/
> http://www.hanses-campingsider.dk/start.htm
> http://home13.inet.tele.dk/kth/

Den røg for hurtigt afsted uden direkte afsender.
Så derfor

Mvh.
Torben

Fra : Henning Lund

Dato : 17-09-04 21:22

Torbenth skrev:

> http://www.campingstuff.dk/home/html/
> http://www.hanses-campingsider.dk/start.htm
> http://home13.inet.tele.dk/kth/

Jamen dog Torben, ukrudt forgår ikke så let tak for linkene, jeg
kigger på dem, det er godt nok længe siden jeg har set dig i grupperne.

Fra : Torbenth

Dato : 17-09-04 23:18

> [...]
> Jamen dog Torben, ukrudt forgår ikke så let tak for linkene, jeg
> kigger på dem, det er godt nok længe siden jeg har set dig i grupperne.

Hej Henning.

Godt nok er jeg ikke så aktiv i grupperne mere, meeen jeg er da med. Søg i
groups google, så kan du da finde mig adskillige gange. Men der er også
nogle links dér, hvor jeg absolut ikke har skrevet noget. Mærkeligt.
Men ellers har vi skiftet campingplads. Ajstrup Camping blev solgt til een
som ikke har haft med camping at gøre før. Og fy for osv. hvor kan det
mærkes på pladsen.
Man må intet sige, hvis det ikke passer ejeren. Han vil have hånd og halsret
over campisterne. Kæft trit og retning. Ellers er det ud. Vedligeholdelse af
hytterne vil han have campisterne til uden betaling. Hækkene mellem rækkerne
skal fastliggerne selv klippe, ellers koster det 500,00 kr og vil man ikke
det, er det ud af vagten.
Han har haft meget dårlig omtale i Århus Stiftstidende en del gange, men er
ligeglad.
Vi havde en plads, hvor vi selv havde fået lagt telefon ind så jeg kunne
være på nettet. Den måtte vi ikke have mere, da han ville lave om på
pladsen. Men give os en anden plads, hvor jeg kunne have telefon var der
ikke tale om.
Min 60 års fødseldag ødelagde han til dels. Vi havde lejet fælleshuset fra
fredag aften til søndag over middag. Men nej, vi fik det først lørdag
formiddag kort tid inden gæsterne skulle komme. Så vi måtte rode med varm
mad udefra + gæsterne ved siden af. Kl. 23 om aftenen fik vi at vide, at vi
skulle rydde op og gøre rent, da han havde lovet nogle børn, at de måtte se
tegnefilm søndag morgen.
Han er ikke til at lave aftaler med.
Der er rejst (og smidt ud) mere end 75 fastliggere på et år.
Håber han snart må trække sig fra jobbet som campingpladsejer.
Bliv væk for Jeres egen skyld. I risikerer bare at blive smidt ud.
Dette er hvad han skriver på sin hjemmeside:

For os er sæsoncampister vigtige gæster, der får lov til at være på pladsen
gennem
hele sæsonen til en favorabel pris. Til gengæld stiller vi store krav til
dig og din familie: du og din familie skal opføre sig som gode campister:
"gå foran" som et godt eksempel, vise respekt for de andre gæster på
pladsen,
følge campingpladsens regler, give tilbagemeldinger til lejrchefen, hvis der
opstår
problemer osv. osv.
http://www.ajstrupstrandcamping.dk/saeson-oversigt.htm
tænk engang, han mener ikke at fastliggere selv kan tænke!!

Men den nye plads ligger meget naturskønt med udsigt over bugten og er
opbygget i terrasser. Vi skal også vintercampere hér. Har telefon og er på
nettet.

Mvh.
Torben

Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-04 08:50

Hmmm lyder ikke så godt, Torben gider du skrive på den mailadresse som
står nederst har i beskeden, jeg ved ikke lige om din mail her i gruppen
virker, jeg havde lige noget lign. at fortælle dig.