Bjoerk - Gling Glo
Fra : Anders.G.

Dato : 12-05-01 19:21

Hallo .....

Jeg søger denne CD med Islandske Bjoerk ...

Den hedder "Gling Glo" - og er Jaz præget.

Ingen i Åarhus har kunnet hjælpe mig - derfor
dette råb om hjælp.

Kan købes på Internet, men der er for besværligt
da man altid skal ha kreditkort - Master o.s.v.

Med venlig hilsen
Anders_G

E-Mail: anders_g@privat.dk

Fra : Anders.G.

Dato : 12-05-01 22:20

Tak til Uffe Holst .....

Har fundet Bjoerk & Gling Glo

Jeg tror handlen er effektueret via http://www.rillen.dk

Med venlig hilsen
Anders.G.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 13-05-01 09:23

"Anders.G." <anders_g@privat.dk> skrev:

> Har fundet Bjoerk & Gling Glo

Jeg købte min hos boxman den gang de stadig eksisterede. Men min lokale
Expert forretning plejer at kunne få det meste hjem til mig, i løbet af
et par uger.

God skive iøvrigt!

--
Rasmus

Fra : Claus Jungersen

Dato : 13-05-01 11:06

Mail en pris, og jeg skal se hvad jeg kan gøre - kender en der ligger inde
med dette finurlige og humørfyldte album! Men kom med en pris og så kan jeg
jo spørge om hun vil af med den for det beløb.

Hilsen
Claus Jungersen

Anders.G. <anders_g@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9djv0t$aa4$1@news.inet.tele.dk...