Bedste display
Fra : Axelsen.............~

Dato : 17-09-04 16:58

Kan nogen fortælle mig hvilken display der er bedst Nokia 6230 eller SE
610/630

Axelsen

Fra : Anders

Dato : 17-09-04 17:03

Der er ligemange farver på begge telefoner (65000).
Så det skal være størrelsen på displayet der skal være
afgørelsen.

Der er ikke den store forskel, dog vil jeg mene at N6230 har det bedste
display, da det justere sig automatisk i forhold til lyset, det gør SE
T610/630 ikke ...

/Anders

Fra : JRS -8260

Dato : 17-09-04 22:34

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Der er ligemange farver på begge telefoner (65000).
> Så det skal være størrelsen på displayet der skal være
> afgørelsen.

Halv sandhed, da der findes flere forskellige slags display typer..

> Der er ikke den store forskel, dog vil jeg mene at N6230 har det bedste
> display, da det justere sig automatisk i forhold til lyset, det gør SE
> T610/630 ikke ...

Vil her lige indskyde at skærmen på T630 er meget bedre end T610.. Vil selv
mene T630 er den beste af de tre..

MVH
JRS

Fra : mullerman

Dato : 20-09-04 10:46

"JRS -8260" <jrsFjernMig@joso.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Halv sandhed, da der findes flere forskellige slags display typer..

> Vil her lige indskyde at skærmen på T630 er meget bedre end T610.. Vil

Den er jeg med på... Displayet på N6230 er alt for småt... Men der er jo
også K700, og den er vel mere i samme prisklasse som N6230...

Fra : JRS -8260

Dato : 20-09-04 18:41

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Den er jeg med på... Displayet på N6230 er alt for småt... Men der er jo
> også K700, og den er vel mere i samme prisklasse som N6230...

Yepper! Ville da helt sikkert vælge K700i frem for de andre.. 6230'eren
tiltaler mig egentligt slet ikke.. Mange smarte funktioner, men den er tyk
og så synes jeg skærmen er ringe..
Vil mene K700i's skærm er på højde med min E700, men så er der bare så mange
andre ting der er galt med Samsungs telefoner

MVH
JRS

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 20-09-04 19:10

"JRS -8260" <jrsFjernMig@joso.dk> writes:

> Vil mene K700i's skærm er på højde med min E700, men så er der bare så mange
> andre ting der er galt med Samsungs telefoner

Jeg nåede kun til den manglende bluetooth. Hvad er der ellers af
problemer med Samsung?

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH