Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billetter til Photokina?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-09-04 15:01

Er der nogle der ved om der kan fås fribilletter til Photokina, og så fald
hvor jeg skal lede efter dem? Skal derned uanset, men hvis jeg kan finde et
par fribilletter, så ville det være helt i top

--
MVH Thomas

Fra : Tommy Fer

Dato : 17-09-04 20:07

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Er der nogle der ved om der kan fås fribilletter til Photokina, og så
> fald hvor jeg skal lede efter dem? Skal derned uanset, men hvis jeg
> kan finde et par fribilletter, så ville det være helt i top

Fribilletter.. ingen anelse.. men måske du kan hjælpe mig med lidt info
omkring arrangementet..

Hvem, hvad, hvor og hvorfor ? Evt. et link

Har lige forgæves søgt på google

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-04 20:42

"Tommy Fer" <news@FOTOFer.dk> wrote in message

> Har lige forgæves søgt på google

Det mener du simpelthen ikke? Søg på Photokina og vælg evt. "I'm Feeling
Lucky". Den kan maksimalt tage dig 1/250 sek. at finde den officielle side.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - Min fotodagbog (Sidst opdat. 15.09.04)

Fra : Tommy Fer

Dato : 18-09-04 13:54

Jens Bruun wrote:
> "Tommy Fer" <news@FOTOFer.dk> wrote in message

> Det mener du simpelthen ikke? Søg på Photokina og vælg evt. "I'm
> Feeling Lucky". Den kan maksimalt tage dig 1/250 sek. at finde den
> officielle side.

Hehe... jow deet.. mit problem var bla. at jeg ikke anede det var en tysk
udstilling...

--
Mvh Tommy Fer
www.FOTOFer.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 17-09-04 20:46

http://www.photokina.de/

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-09-04 21:10

..°o.O Thomas O.o°. wrote:

> Er der nogle der ved om der kan fås fribilletter til Photokina, og så fald
> hvor jeg skal lede efter dem? Skal derned uanset, men hvis jeg kan finde et
> par fribilletter, så ville det være helt i top

Hmmm... tidligere modtog vi altid fribilletter til Photokina, fra
alle de store fotogrossister, og fagbladene arrangerede også billige
busture derned, men det er nok fortid, nu om stunder må man vist
selv rejse derned og betale fuld entré...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 17-09-04 23:36

> [...]
> busture derned, men det er nok fortid, nu om stunder må man vist
> selv rejse derned og betale fuld entré...

Det værste er turen derned, samt evt overnatning.. for en dags billet koster
vel ikke mere end max 40 euro.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Leif Elsborg

Dato : 18-09-04 08:15

[...]

Hej

www.photokina.de er der en henvisning til den danske repræsentant, hvor
du kan købe billetter

Den danske repræsentant er intermess http://www.intermess.dk/

Leif Elsborg
www.elsborg1.dk
Leif@NOSPAMelsborg1.dk (husk fjern NOSPAM)

Fra : Thl

Dato : 18-09-04 13:02

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
derned, samt evt overnatning.. for en dags billet koster
> vel ikke mere end max 40 euro.
> --
en endags billet koster kr. 135 i forsalg hos:

www.intermess.dk

mvh.

Thorbjørn

P.S. Der går direkte nattog til Køln, så er lidt af overnatningsproblemet da
løst.
Kan bestilles her: http://www.nachtzugreise.de/dbautozug/site/index.html