Lækkert, 3 !!!
Fra : Andrew

Dato : 17-09-04 13:39

Hej

Var godt træt af 3 da de laver rod i SAMTLIGE regninger og min mobil virkede
ikke optimalt. Det er en NEC e616. Den genstartede konstant,
batterilevetiden var elendig, den kunne ikke finde nettet, etc.
Så jeg gik ned i 3 butikken her i Århus og afleverede den og spurgte hvad vi
kunne gøre. De sagde at de ville opdatere den, og det ville tage ca. en
times tid. Fint tænkte jeg. Kom tilbage en time efter, og min mobil var
opdateret, og for at det ikke skal være løgn så fik jeg 2 (JA, hele TO) nye
batterier med 1800mAmpere og en helt ny oplader til mobilen hvor man både
kan oplade normalt, men på selve opladeren kan man sætte et ekstra batteri
fast til opladning, så man lader to batterier op på samme tid, både det på
mobilen og det der sidder fast på opladeren...

Genialt, og GRATIS !!!! Troede ikke at 3 gav noget gratis til folk, men det
gjorde de altså. Var meget tilfreds og glad, for lige præcist sådan en lader
hvor man kan lade et ekstra batteri op har jeg ledt efter. Så har man jo
hele tiden et ekstra nyopladet batteri ved hånden!

God service der 3 !

Mvh Anders

Fra : Coach [4130]

Dato : 17-09-04 20:00

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man kan lade et ekstra batteri op har jeg ledt efter. Så har man jo
> hele tiden et ekstra nyopladet batteri ved hånden!

Jeg har aldrig haft problemer med 3 og deres telefoner.

Hvor længe standby tid er der på det nye 1800mA batteri?

Mvh
Bri@n