N6600 eller N6230
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 17-09-04 12:20

Hej

Da min N6310 er ved at være slidt, skal jeg have en ny, så jeg har set på en
N6600 eller en N6230. Jeg kan se at N6600 er lidt stor, men det har en bedre
oplysning i skærmen en N6230. Hvilken en vil være det bedste køb?

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Anders

Dato : 17-09-04 13:31

Har haft begge og har pt. en N6230, som jeg syntes er klart bedre end N6600.

/Anders

Fra : søren

Dato : 17-09-04 16:24

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har haft begge og har pt. en N6230, som jeg syntes er klart bedre end
N6600.

> /Anders
>
> er den så meget bedre at det retfærdigør prisforskellen?(6600=947kr med
orange abb.)

Fra : Anders

Dato : 17-09-04 16:37

Der er klasse til forskel på disse to telefoner..
Taler ud fra egen erfaring, da jeg har haft begge modeller. og pt. har jeg
lige fået mig en N6230...

/Anders

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 17-09-04 18:25

"søren" <sugeskaden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> orange abb.)

Jeg ved godt der er en forskel i prisen, den bliver købt med TDC
flexconnect, der er prisen for N6600 999.- + moms og en 6230 koster 1699,- +
moms, men prisen betyder ikke så meget som at få den rigtige telefon.

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Anders

Dato : 17-09-04 19:00

Til den pris er minutprisen og abb. sikkert temmelig dyrt.
Det er ikke så længe siden at man kunne købe en N6230 til 1500,- (uden
abb.).
Det kan man desværre ikke mere, da butikken er lukket...

/Anders