Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stor næse program
Fra : Søren Hansen

Dato : 17-09-04 07:32

Findes den et program til at lave sjove næser osv på folk.?

Mvh Søren Hansen

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-09-04 08:15

"Søren Hansen" <soren@jubo.dk> skrev i en meddelelse
> Findes den et program til at lave sjove næser osv på folk.?

Kai's Power Goo er fremragende til sådanne ting. Jeg aner faktisk ikke, om
det stadig kan købes, men du kan jo lede.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 17-09-04 12:38

> Kai's Power Goo er fremragende til sådanne ting. Jeg aner faktisk ikke, om
> det stadig kan købes, men du kan jo lede.
>

> Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Photoshop kan også, men det er ikke just gratis.

/Thomas

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 17-09-04 15:25

thomas schreiber (8200)'s utterance expressed in

> Photoshop kan også, men det er ikke just gratis.

Med Photoshop Elements kommer man et godt stykke
og det får man smidt i nakken for en plovmand.

Power Goo er absolut det nemmeste og sjoveste - især
hvis det er børn der skal lege med det. Men alt hvad
det kan, kan man også lave i PS - bare endnu flottere.

Hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 17-09-04 16:50

In article <414acca1$0$202$14726298@news.sunsite.dk>, thomas schreiber (8200) wrote:

> Photoshop kan også, men det er ikke just gratis.

Nej. Det koster omkring 2000-2500 kr for en fuld version
af Photoshop CS.

Man skal bare lige starte med en Photoshop gammel version, OEM
på eBay.de, så så betale 16-1700 kr for en opgradering. Det gjorde jeg.

Fra : Asle Bjerva

Dato : 17-09-04 19:47

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> skrev i melding
news:slrnckm1ti.qk.povlhp@povl-h-pedersens-> Man skal bare lige starte med
en Photoshop gammel version, OEM
> på eBay.de, så så betale 16-1700 kr for en opgradering. Det gjorde jeg.

Et program som har Warp'ing, (og en hel masse annet), og som ikke koster det
hvite i øyet:
Photobrush: http://www.mediachance.com/pbrush/index.html USD 38
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no