Gigabyte GA-7VT600-L
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-09-04 23:28

Greetings!

Jeg har overvejet et Gigabyte GA-7VT600-L.

Kan der siges noget negativt om dette bundkort?

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 16-09-04 23:42

On 2004-09-16, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:
> Greetings!
>
> Jeg har overvejet et Gigabyte GA-7VT600-L.
>
> Kan der siges noget negativt om dette bundkort?

http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0405.0/0261.html

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-09-04 06:24

Thomas S. Iversen wrote:

> http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0405.0/0261.html

Takker - Så er det sådan ét jeg skal ha' (selvom jeg anvender Debian og
kernel 2.6)

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 17-09-04 07:24

On 2004-09-17, Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

> Takker - Så er det sådan ét jeg skal ha' (selvom jeg anvender Debian og
> kernel 2.6)

Ja det saa jeg af tidligere posting. Jeg ville bare informere dig om de
potentielle problemer

Mvh Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-09-04 08:47

Thomas S. Iversen wrote:

> Ja det saa jeg af tidligere posting. Jeg ville bare informere dig om
> de potentielle problemer

Der er ikke potentielle problemer med det jeg har kig på. Der er der
derimod med SATA-udgaven af boardet.

Jesper G. Poulsen