T610/T630: Ændre tastefunktion / genveje..~
Fra : Morten S Hansen

Dato : 16-09-04 22:41

Hej NG....

Er det muligt at ændre funktionen for knappen på højre side af en T610 (og
vel også T630...) jeg ret træt af at have en perfekt placeret knap jeg ikke
kan bruge til noget fornuftigt!

Det samme gælder menuen 'Mere' ude på forsiden - kan man tilføje nye
menupunkter til denne?

Det er generelt ærgeligt at man skal bruge 4 tryk for at komme til menuen
'Mine genveje' - findes der en lettere måde at komme dertil?? (jf. første
spørgsmål ville knappen på højre side være perfekt til dette!)

morten /roskilde

Fra : Morten S Hansen

Dato : 22-09-04 21:54

Har i mellemtiden fået svaret i den norske mobil-nyhedsgruppe (på svensk! -
norden er lille..)
-dog kan knappen (i denne vejledning) kun ændres til 'ny SMS'.

Her følger den på svensk:

Hur man byter bort internetknappen på sidan av T610/T630 mot
funktionen att skriva SMS.

1. Välj "Internettjänster" i huvudmenyn
2. Tryck på "Mer"-knappen till höger
3. Välj "Bokmärken"
4. Välj "Nytt bokmärke"
5. Skriv valfri titel (t ex 'SMS'),
6. URL måste vara "mailto:"
7. I menyn "Bokmärken" klicka på "Mer" på det nya bokmärket
8. Välj "Använd som start" (OBS: på dansk hedder denne - ulogisk? - 'ny
hjemmeside')
9. Klar

håber der er andre der får brug for denne info - jeg vil personligt hellere
bruge knappen til SMS end wap.

mvh Morten /roskilde

Fra : BG

Dato : 22-09-04 22:40

On Wed, 22 Sep 2004 22:54:28 +0200, "Morten S Hansen"
<undertegnede@SLETmail.dk> wrote:
> [...]
>9. Klar
>
>håber der er andre der får brug for denne info - jeg vil personligt hellere

Undskyld at jeg ikke skriver så god dansk/norsk når jeg prövede at
svare. Jeg håber du har godt brug för informationen.

Börje, fra Sverige (ja Norden er lille)

--
====================================== phone pages
http://osbymikro.tk

Fra : Peter

Dato : 23-09-04 18:51

> Har i mellemtiden fået svaret i den norske mobil-nyhedsgruppe (på
> svensk! - norden er lille..)

Cool - smart!

Tak.

/Peter