K700i erfaringer
Fra : N. Hansen

Dato : 16-09-04 22:08

Jeg har set tråden fra tidligere, men der er mit spørgsmål ikke besvaret,
håber der er nogen der kan hjælpe. Hvordan er kameraet i k700i?? er det
ligeså godt som i siemens s65?
jeg har pt en t610, og er enlig glad for den, men kameraet stinker sgu max,
de ting man skal ta billed af skal stå mussestille for at billedet ikke skal
blive sløret, er det blevet bedre??
Er kameraet i k700i også på 1,3 mage pixel??
Og hvor meget mp3 musik kan der ca være på den??

På Forhånd tak for hjælpen
N. Hansen

Fra : JRS -8260

Dato : 16-09-04 23:15

Du kan sammenligne på www.sprites.dk

> Er kameraet i k700i også på 1,3 mage pixel??

Det er VGA. 640x480

> Og hvor meget mp3 musik kan der ca være på den??

På dens 41MB plads, kan man vel regne med at have en 40min mp3'er i
128kbit..
Hukommelsen er dog dynamisk. Så den skal også bruges til billeder osv..

> På Forhånd tak for hjælpen
> N. Hansen

MVH
JRS

Fra : mullerman

Dato : 17-09-04 21:07

"JRS -8260" <jrsFjernMig@joso.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan sammenligne på www.sprites.dk

> Det er VGA. 640x480

Der er mulighed for at tage billeder i "udviddet størrelse" som vist er 1280
x 768, har dog ikke prøvet det... men mobilen er sku for fed...

Der er jo også radio i... det er der vist ikke i simensen...

Martin