Tømning af postkasse hos tdc?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 16-09-04 20:59

Tidligere kunne man gå ind via www.mail.dk og ved hjælp af sit
brugernummer (-navn) og den opgivne kode komme til at se og tømme sin
postkasse på den tilhørende POPkonto.

Det er tilsyneladende ikke muligt mere? jeg bliver sendt videre til
tdconlines (helvede af et uoverskueligt) netsted. De vil jo så gerne
have, at vi nu skal bruge deres webmail, men når man nu er abonnent, så
er det jo en anden mailservice. Men jeg kan ikke komme ind.

Hvad gør jeg så?

Historien er, at det er fruen i huset, der får nogle medd. via telefonen
om, at folk ikke kan sende mails til hende. Så der er nok postkassen,
der er overfyldt?
Siden tdc indførte deres filter, har hun ikke fået spam. Det er hun da
glad for, men er der en sammenhæng? Tidsmæssigt falder det sammen.

Og, forresten, jeg véd godt, at der måske er andre nyhedsgrupper, jeg
burde konsultere, men folk herinde er nu så flinke, og det hele foregår
jo fra en Mac.

--
v.h.
Mich.

Fra : (Sebastian Adorján D~

Dato : 17-09-04 12:21

Hej Mich

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> [...]
>
> Det er tilsyneladende ikke muligt mere? jeg bliver sendt videre til
> tdconlines (helvede af et uoverskueligt) netsted. De vil jo så gerne

Jo jo, men har du ikke "knyttet dit login på tdconlie" sammen med din
postkasse, skal det gøres først. Dte er noget med, at du skal oprettes
på tdconline, og så bagefter redigere, sådan, at du kan tilgå din post,
og din regningsstatus m.v (hvis man så har brug for det .-|)

Så kan du logge ind opppe til højre, og nede til venstre midt i, kan man
klikke sig frem til sin postkasse.

Håber det hjælper - det har virket med ældre browsere, men vist ikke
mere, mener at huske, at det pt duer i safari

/Sebastian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 17-09-04 21:36

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhrSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote:

> Hej Mich

Tak for hjælp.

> [...]
> på tdconline, og så bagefter redigere, sådan, at du kan tilgå din post,
> og din regningsstatus m.v (hvis man så har brug for det .-|)

Jo, det er da vist gjort, for den vender tilbage med en melding om
hendes emailadresse, som de jo har registreret. Desuden har jeg for et
år eller så siden, været direkte inde uden problemer. Nu kan jeg ikke
aktivere punktet POP3konti, selvom jeg tilsyneladende er logget ind.
Mærkeligt.

> Så kan du logge ind opppe til højre, og nede til venstre midt i, kan man
> klikke sig frem til sin postkasse.

Jeg skal prøve igen senere i aften efter dine anvisninger.

> Håber det hjælper - det har virket med ældre browsere, men vist ikke
> mere, mener at huske, at det pt duer i safari

Jeg bruger jo Mozilla, men skal da gerne prøve via Safari. Mener du
virkelig, at det kunne være et bruserproblem?

--
v.h.
Mich.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-09-04 00:07

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> Jeg skal prøve igen senere i aften efter dine anvisninger.

> Jeg bruger jo Mozilla, men skal da gerne prøve via Safari. Mener du
> virkelig, at det kunne være et bruserproblem?

Nu har jeg prøvet. Jeg har endda prøvet at finde frem til min egen
postkasse ved hjælp af Safari. tdc serveren siger: "Vent et øjeblik",
mens den arbejder. Der sker ikke en skxx
Surt show.

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Lind

Dato : 18-09-04 04:33

> [...]

> postkasse ved hjælp af Safari. tdc serveren siger: "Vent et øjeblik",
> mens den arbejder. Der sker ikke en skxx

Nogle gange skal Safari have et tryk på reload-knappen?
M.

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 19-09-04 14:53

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Nogle gange skal Safari have et tryk på reload-knappen?
> M.

Hos mig hedder det stadig: Redirection in progress. Please wait... I
Safari.. Så jeg bruger Mozilla til TDC-tjenester.
Man skal jo huske, at selvom spamfilteret hos TDC er blevet meget
effektivt og pålideligt, så ligger spammail stadig i en bakke og stjæler
af ens sparsomme 10 mb. Derfor skal man undertiden ind og tømme.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : UK

Dato : 19-09-04 12:08

> [...]
> postkasse ved hjælp af Safari. tdc serveren siger: "Vent et øjeblik",
> mens den arbejder. Der sker ikke en skxx

Hej

Jeg siger med det samme, at jeg ikke er nogen ørn til det her. Men jeg havde
også et login hos tdc, der virkede fint i safari førhen, men ikke i explorer
på mac'en.
Da tdc gik over til det nye onlinehalløj fornylig skulle jeg have nyt login,
men stødte også på problemer med oprettelsen, så jeg kontaktede tdc hotline
for at få hjælp til det nye login. Mens jeg talte med dem, kom jeg i tanke
om det browserproblem, der havde været tidligere og spurgte om løsningen for
mig kunne være at lave mit login på pc'en i stedet. Det mente, de faktisk
lød meget sandsynligt, altså at deres system ikke kunne klare en oprettelse
af login fra en mac. Så løsningen for mig var, at oprette login på pc'en og
nu har jeg ingen problemer med at logge på og bruge tdconline fra Safari.
Dengang, det er vel ca. 1-1½ mdr. siden, sagde jeg til dem hos tdc, at det
jo ikke var særligt smart lavet, for det er jo ikke alle, der lige har
adgang til begge platforme. Desuden havde jeg jo brugt en del tid inden jeg
kontaktede dem, og jeg fandt jo egentlig også selv løsningen på problemet.
Så jeg forstår ikke hvorfor de ikke får det udbedret, så man ikke sidder og
bliver irriteret og spilder en masse tid.

Hilsen Ulla