Goofs - The Mexican ? (spoler?)
Fra : Jesper & Nicolette N~

Dato : 12-05-01 18:06

I The Mexican er "Leroy" og Samatha i Las Vegas, Jerry i Mexico.

Da tager så til lufthavnen hvor de forgæves venter på Jerry.

Men hvilken lufthavn er det? Det kan vel kun være den i Vegas, men hvorfor
skulle han flyve derhen, når han egentlig skulle hjem til Los Angeles?

Goof eller anden god forklaring?

Jesper

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 13-05-01 23:19

> Men hvilken lufthavn er det? Det kan vel kun være den i Vegas, men hvorfor
> skulle han flyve derhen, når han egentlig skulle hjem til Los Angeles?

Ligger Las Vegas ikke lige uden for Los Angeles? Det kunne måske være en
forklaring?

Morten

Fra : Hajaj®

Dato : 14-05-01 00:39

On Mon, 14 May 2001 00:19:24 +0200, "Morten Bock Sørensen"
<mortenbock@hotmail.com> wrote:

>Ligger Las Vegas ikke lige uden for Los Angeles? Det kunne måske være en
>forklaring?

435 km fra LA til LV kan vel næppe siges at være 'lige uden
for'.
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Do What Thou Wilt shall be the Whole of the Law

Fra : Peter G.

Dato : 14-05-01 07:05

"Morten Bock Sørensen" <mortenbock@hotmail.com> wrote in message

> Ligger Las Vegas ikke lige uden for Los Angeles? Det kunne måske være en
> forklaring?
>
> Morten

Næh...

Los Angeles ligger i Californien
Las Vegas ligger I Nevada
(Hvor langt de to byer ligger fra hinanden skal jeg dog ikke kunne sige. Men
der er et stykke vej . )

--
M.v.h. / Kind regards, Peter
"Roll Some Bones And Catch A Fire"